Kuntosalin nimi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalle2
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuntosali Rumahuora! Rumahuora vaan on mun mieli sanoja

Puuhelmitleticolixia
Tämä olisi paratiisi vain säbääjille. Bodarit eivät pääsisi sisään. Jos joku kyykkäisi, saisi runtua hetimiten! Salilla olisi vinopenkkejä ja kulmatankoja, paljon peilejä ja jotain metroseksuaalisuuteen liittyvää roipetta. However...
Tämä olisikin katala suunnitelma. Laiminlöisin kaikkia turvallisuusmääräyksiä ja kaikki laitteet olisivat hengenvaarallisia, puhumattakaan itse rakennuksesta. Tämän tarkoituksena on saada puuhelmipojat kokonaan pois maailmakartalta.

Kun olisin päässyt puuhelmiholokaustista kuin koira veräjästä, perustaisin oikean salini siihen tilalle. Metal Gear Gym. Sinne pääsisi vain hiipimällä tiskin ohitse vahdin huomaamatta ja musiikkina soisi MGS-pelien sountrackit. Rautaa nostellessa pitäisi olla hiljaa etteivät vartijat (salityöntekijät) kuule ääntä ja tule tarkistamaan. Salin henkilökunta ei todellakaan olisi ystävällistä, ja he voivatkin olla petollisia. Kehen voisi luottaa? Ketä voisi pyytää varmistamaan? Salaliittoja.. jännitystä..

OT:voisi pelata tänään metal gear solidia, näin unta siitä viime yönä.

L&L

Lähentäjät ja loitontajat. Seinät ja katto täynnä peilejä ja tytöt saisivat treenata vain topeissa ja mikroshortseissa. Espressokeitin.

:hyper:

Teräspaja.
Portilla olis portsarit ja penkki.
Se joka ei nosta 80kg vähintää - sliiskataan :D
Ilmanen sisäänpääsy mutta ulospääsy maksaa sielun.

Mä ainaki antaisin jonku perinteisen ja miehekkään, esim. Samuli's Gym.

Sit mä aina päivystäisin siellä vyölaukussa ja munashortseissa ja varmistaisin hormoonisikojen kyykkyjä. Ite oisin kynäniska, mut kaikki kunnioittais mua, koska se ois Samuli's Gym. Seinillä olis mustavalkosia kuvia Ed Corneystä, Arskasta ja Dorian Yatesista. Ja hiki haisisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom