kuntosalilla kellonajasta riippumatta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kajakki
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Tervehdys!

Kyselen tässä, onko treenin ajankohdalla mitään väliä?
Kun köyhänä opiskelijana tässä etsiskelen salia ja yksi halpa semmoinen löytyi, mutta aukioloajat yksityisille olisi suurinpiirtein
ma. 8.00-9.30
ti. 21.30-23.00
ke. -||-
to. -||-
pe. 8.00-9.30

eli ma ja pe kävisin aamulla ja muina päivinä iltamyöhään. Onko tällä jotain vaikutusta kehitykseen tai johonkin mainittavaan?
:worship:

eikai siinä muuten mutta palautumiseen todennäkösesti vaikuttaa...jos treenaat torstaina sekä perjantaina niin sulle ei jää kun vähä reilu 12 tuntia lepoon ja se on helvetin vähä! mutta jos esim treenaat kolmijakosella ohjelmalla ma ke ja pe niin en mä ainakaan näe tossa mitään ongelmaa...kokeneemmat tietää neuvoa paremmin mutta tää nyt on mun mielipide...

Eipä kai sillä suurempaa merkitystä ole, mitä nyt voi olla hankala saada unta jos kovin myöhään treenailee.
Elä nyt kuiteskaan aivan joka päivä treenaa, iskee muuten ylikunto päälle ennen pitkää.

Menee aivan liian myöhään noi iltatreenit. Eikö noissa "aukioloajoissa" ole muutenkaan mitään järkeä! Sähän olisit naimisissa noitten pakkoaikojen kanssa.
Mun neuvo on että lainaa,pummaa ja varasta sen verran rahaa ettei sun ole pakko mennä tuonne :whip:

Soitappa kunnan vapaa-aikatoimistoon ja kysele onko kunnalla punttisalia joka ois ilmanen (tai tyyliin 10e/kk). Monilta kunnilta (melkein kaikilta) tälläinen löytyy, tosin mitään huippumahtavia saleja nämä eivät sitten ole.

Back
Ylös Bottom