Älä ainakaan mitään Versa grippsejä osta jos et ole ihan varma että tarvitsee tai edes käyttää sellaisia. Tästä oli aiemmin samanlaisessa ketjussa puhetta ja mainitsin silloin ja mainitsen nyt, että jos saisin versat niin heittäisin sellaiset turhakkeet kaikessa hiljaisuudessa saunan pesään.
Jep sama. Vituttais kun toinen tuhlanut rahansa moisiin remmeleihin. Pala mankkuakin ois parempi itselle, kuin versat.
Tää lahjatouhu on muutenkin ihan ahterista. Mää hommaan aina itse ne mitä tarvin ja jos tuntuu että ei ole varaa, en sitä silloin edes tarvi. Itse tykkään lahjoista joihin toinen on käyttänyt sitä kalleintaan, eli aikaa sen lahjan eteen. Ihmisillä makaa rahaa tilit täynnä ja jos lahjaidea ei heti mieleen putkahda, niin et oletettavasti osaa ostaa sitä jota toinen oikeasti tarvitsee.
Kaikki tykkää toki erillaisista lahjoista, mutta hyvä esimerkki on mitä itse viimeksi saanut ja josta itse tykkään. Laatikossa odottelee itsetehty "lahjakortti" vaellukselle, johon on karttaan piirretty eri reittejä ja suunnetelmia mitä matkalla voi tehdä. Sinne lähdetään lahjan antajan kanssa, kun hyvä rako sattuu kohdalle. Arvostan itse yli kaiken, kun toinen on nähnyt vaivaa, tulostanut karttoja, piirtänyt kynällä reittejä, leikellyt hienon lahjakortin nätistä paperista. Kylkeen tuli vielä kylläkin kuksa ja makkaratikku. Ne kummatkin oli tosin tiedossa, että moiset kunnolliset minulta puuttuu.
Kohta on taas Joulu ja saa nauraa silmät päästään, kun pariskunnat ostaa lahjoja toisilleen. "Mitä haluat lahjaksi jouluna kulta? - MK:n rahapussi ois ihana". "Okei, saat sen! - Ihanaa, mitäs sinä haluat?" Eikö nyt ihmiset yleensä osta tavaroitaan itse? Tuo on suorastaan kusetusta, jos mennään kyseleen lahjoja kuin pikku natiaiselta. Joku lahjakortti hierontaan on toki hyvä, sinne ei ehkä itsekkään osaa aina mennä vaikka pitäisi. :D