Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:( :curs: 
Arsi sanoi:Ja samaiset muropojat pohtivat täällä mitä tehdä, kun ei ole elämässä muuta kuin tietokone ja irkki... En tiedä mikä olisi tilanteeseen sopivin hymiö, joten laitan monta ehdokasta:![]()
:( :curs:
...
No ei toikaan nyt vastaa niitten kaikkien elämää 100%:sesti.Arsi sanoi:...
Edit: Esimerkki: "kuinka Muropaketin lukija viettää vapaa-aikaansa": "Hmm. Jopas ihmiset tekee outoja olette =P
Mie teen ömm, istun koneella, istun koneella, istun koneella. Viikonloput istun koneella, käyn saunassa, istun koneella. Tuonne jonnekkin lisää väliin vähä tv:tä ja vkl epätoivosta hajoamista kun ei ole naista niin se onki minun 20v elämääni aika paketissa." :urjo:
Kostaja X sanoi:Mutta kyllä ainakin mun mielestä punttien nostaminen on aivan turhaa toimintaa. Pirun hauskaa kylläkin.
Tahattoman itseironian mestareita, nuo.Vaikka kaikki nörtit täältä häipyisivätkin kuntosalille treenaamaan ei saavutettaisi suurtakaan etua. Ehkä ihmiset voisivat paremmin, mutta minkäänlaista hyötyä tästä ei juuri saataisi.
Taha sanoi:Niin, urheiluharrastus ei vaikuta elämänlaatuun. Eihän lihasten, sydämen ja verisuonten edes tarvitse olla kunnossa, jos tähtää siihen, että istuu loppuelämänsä koneen ääressä, eikä esim. aio kokskaan kantaa kokismukia enempää.
Ja totta kai kehoilu on parempi kuin ei mitään.MUROPAKETTI
Hyvin sanottu ja pakko olla samaa mieltä asian kanssa, koska olen alkanut tässä viimeaikoina säälimään muutamia läheisiä ystäviäni, jotka on antaneet kaiken aikansa urheilulle ja kuntosalille. Enää eivät osaa jutella mitään ylimaailmallisia ja syvällisten asioiden pohtiminen tuottaa äärimmäistä vaikeutta. Katkera olen kun pojista tuli niin pinnallisia ja tylsiä persoonia. Motiivina oli että pärjää sitten armeijassa, noilla kunnoilla pojat pärjäis laskuvarjojääkäreinä vaikka. Ainiin, aikovat muuten poliiseiksi, kaikki tyynni.
Antaako media tälläiselle tielle viitoituksen vai mistä ihmeestä tuo buumi on saanut ponnetta?
Itse en ole kovin hyvä kynäniska, mutta sitäkin vähemmän kuntosaleilla viihdyn. Olen neljä, viisi kertaa käynyt kavereiden seurana salilla, mutta en yksinkertaisesti ymmärrä miten siitä saa iloa irti. Sitten vielä kun jossain vaiheessa tulee nämä jauhojen syömiset, ei ei ei. Kun ottaa vähän laajemman kuvan tuosta, niin voisi vähän havahtua kenties. Lihasmassa ei ole ikuista, mutta henkinen ja psyykkinen lahjakkuus sen sijaan on hyvinkin pitkäkestoista ja sen treenaaminen värikästä ja mielenkiintoista.
Tunnustaako joku hyvällä mielellä olevansa samankaltainen kuin kuvauksen "persoona"?
jooh sama juttu ku sais lyödä täst näytö läpi tollast pallihikee.. :wall:o_virta sanoi:Tuli hiukkasen aggressiivinen olo kun luin noita juttuja.
Kostaja X sanoi:Liikunnalla on varmasti suuri merkitys elämän laatuun, mutta kehon rakennus ei taida kaikkein hyödyllisin harrastus olla, eikä penkkimaximi taida elinpäiviä juurikaan lisätä. Jos mä liikkuisin kunnon takia, niin harrastuksena olis joku uinti, hiihto, tms. - Mut joo, ei toi mun edellinen viesti kovin kattava ollut.Ja totta kai kehoilu on parempi kuin ei mitään.
No ei tässä nyt siitä olekaan kyse, että kaikkien olisi käytävä säännöllisesti kuntosalilla ja lenkkipoluilla; omapahan on tappio, jollei tajua pitää kehoaan edes jonkinlaisessa kunnossa.Odu sanoi:Eihän kenekään oo pakko treenata jos ei halua. En ymmärrä mitä vauhkootte.
Eikö kannata mielummin hymyillä tyytyväisenä että on ite löytäny hyvän harrastuksen eikä ruveta riitelemään siitä onko esim. ohjelmointi parempaa ajanvietettä ku punttis? Tollasissa riitelyissä kun palkintoja ei jaeta...Arsi sanoi:Ihan oma asia miten elämänsä kuluttaa, mutta jos aletaan osoitella muita sormella, niin kai siihen nyt saa vastata samalla mitalla takaisin?
Sportman81 sanoi:Niin kauan kun treenaat natuna ja järkevästi, niin uskallan väittää, että kehonrakennuskin tuo lisää elinpäiviä. perusteluja, jos näin ei ole..
Kostaja X sanoi:Liikunnalla on varmasti suuri merkitys elämän laatuun, mutta kehon rakennus ei taida kaikkein hyödyllisin harrastus..
Itse vaan suhtaudun hieman huvittuneesti tämän lajin terveyshyötyihin, kun ei se taida suurimmalla osalla harrastajista olla mielessä esim. pukukopissa peilaillessa.Eugen sanoi:Hyvin sanottu ja pakko olla samaa mieltä asian kanssa, koska olen alkanut tässä viimeaikoina säälimään muutamia läheisiä ystäviäni, jotka on antaneet kaiken aikansa tietokoneille ja irc:lle. Enää eivät osaa jutella mitään ylimaailmallisia ja syvällisten asioiden pohtiminen tuottaa äärimmäistä vaikeutta. Katkera olen kun pojista tuli niin irc-riippuvaisia ja tylsiä persoonia. Motiivina oli että pärjää sitten työelämässä, noilla tiedoilla pojat pärjäis mikrotukihenkilöinä vaikka. Ainiin, aikovat muuten datanomeiksi, kaikki tyynni.
Antaako media tälläiselle tielle viitoituksen vai mistä ihmeestä tuo buumi on saanut ponnetta?
Itse en ole kovin hyvä bodari, mutta sitäkin vähemmän ircissä viihdyn. Olen neljä, viisi kertaa käynyt kavereiden seurana ircissä, mutta en yksinkertaisesti ymmärrä miten siitä saa iloa irti. Sitten vielä kun jossain vaiheessa tulee nämä ircgalleriat, goatset, ei ei ei. Kun ottaa vähän laajemman kuvan tuosta, niin voisi vähän havahtua kenties. Fps:t ei ole ikuista, mutta henkinen ja fyysinen lahjakkuus sen sijaan on hyvinkin pitkäkestoista ja sen treenaaminen värikästä ja mielenkiintoista.
Tunnustaako joku hyvällä mielellä olevansa samankaltainen kuin kuvauksen "persoona"?