http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1073386712340
Yhteiskunta pitää meistä hyvää huolta taas kerran... PRKL.
Yhteiskunta pitää meistä hyvää huolta taas kerran... PRKL.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by paddington
Jos on epäilyjä siitä, että merkinnät ovat puutteellisia niin ihan hyvä, että asia otetaan valvontaan ja korjataan tilanne.
Originally posted by Wintikka
Tarkkailivat tehokkaammin vaikkapa huumeiden salakuljetusta. Samaan aikaan tarkastaja itkee yrittäjälle protskupurkin kannesta, kun Igor tuo 700 kg piriä Länsisatamassa. Hyvä, että on prioriteetit kohdallaan :curs:
Originally posted by Net Virgin
Olen samaa mieltä. Sama kai tuo on mitä siinä purkin päällä lukee, viitaten näihin muihin kirjoittajiin, eihän sitä ole pakko olla niin tyhmä, että todella luulee jonkun tuotteen nostavan kasvutasoja 700%.
Ja niitä tuotteita, joita väärin perustein markkinoidaan on vähän ja niistä tuleva haitta todella pieni. Lukuunottamatta hyväuskoisia. Kyllähän se niin on, että tuolla ulkona jossain viheltelee jos jonkin näköisiä pässejä vaikka kuinka kamoissaan. Eli järkeistää pitäis.
:curs:
Tarkkailivat tehokkaammin vaikkapa huumeiden salakuljetusta. Samaan aikaan tarkastaja itkee yrittäjälle protskupurkin kannesta, kun Igor tuo 700 kg piriä Länsisatamassa. Hyvä, että on prioriteetit kohdallaan :curs:
Originally posted by Laffer
No ei kukaan täysjärkinen uskokkaan että parantaa penkkitulosta 700% eikä siitä edes ollut kyse vaan tuoteselosteesta. Jos minä pystyn kerran katsomaan marketissa vaikka tarkan selosteen pinaattipurkin kyljestä niin saman pitäisi onnistua missä vain. Ja ei tuossa lehtiartikkelissa missään mainittu mitään kielletyistä aineista, itse vetäisitte sen tähän mukaan. Kyseessä on minun mielestä ihan normaalia elintarvikevalvontaa, koska käsittääkseni suomessa tuotteiden kyljessä pitää olla tuoteselostus eikä pelkkä mainos-slogan.
Sinun mielestäsikö kuntosaleilla ei saisi harrastaa elintarvikevalvontaa vaan vain muissa kaupoissa
Originally posted by gnut
Mitä sä siinä iniset? Eiköhän ole ihan asiallista, että kaikki elintarvikemyynti on valvonnan alaista
Originally posted by IronMind
Toinen ääni valvonnalle. Kyllä minusta on ihan OK, että yrittäjiä patistellaan vähän pitämään jotain rotia näissäkin asioissa.
Minua ainakin kiinnostaa tuotteiden valmistus-/ravintoaineluettelo hieman pidemmälle kuin "250% lisää treenitehoa, 690% parempi palautuminen"-tyylin tuotteet, joita ei ole vaikea löytää.
Dean Kuntz sanoi:Ihan oikeen, onkin epäilyttänyt salien protskukaapit. Mistä sitä tietää montako vuotta ne protskut on maanneet siellä homehtumassa.