Kuntosali Jämsästä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Löpare
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pitäisi ensi viikolla muuttaa Jämsään opiskelun takia. Jos täällä pakkiksella on Jämsäläistä porukkaa niin neuvoisitteko jonkun/joitakin hyviä punttisaleja jämsästä?

Hintansa puolesta paras on ehdottomasti pienen RY:n pyörittämä Heman club 65e/6kk. Sijainti on melko syrjäinen mutta halpa hinta paikkaa sitä. Ihan ok laitteet ja rautaa on paljon. Miinuksena pieni koko ja vain yksi penkki ja kyykkyhäkki.Myöskään suihkuja tai pukuhuoneita ei löydy.

Aivan keskustasta löytyy sitten Carbon, joka on kai nykyisellään melko hintava mutta laitteet on hyvät ja tarjolla myös kaiken moista ohjattua toimintaa.

Kolmantena vaihtoehtona Keskikeho gym. Salin pitäjä on nykyään vaihtunut joten en tiedä nyky tilannetta mutta ennen oli kattavasti laitteita ja usempia penkkejä ja kyykkyhäkkejä.

Carbonin ja Keskikehon hinnoista en tiedä koska olen itse käyny Heman clubilla neljä vuotta mutta taitavat molemmat olla lähemäs 40e/1kk

Itse oon asunu koko ikäni Jämsässä ja Keskikeho Gymillä oon käynyt. Autokaupan vieressä se ei ole, vaan sali sijaitsee ns. yritysalueella samassa uudessa tilassa mm. Värisilmän kanssa. Matkaa keskustasta ehkä 1km. Tien toisella puolella on Agrimarket, joka helpottaa paikan hahmottamista.

Sali on erittäin hyvä. Siellä on yläkerrassa lämmittelylaitteina 3x soutulaite, 2x juoksumatto ja 1x crosstrainer. Kuntopyöriä on monta, en ole laskenut. Yläkerrassa on myös reilu nyrkkeilytila, jossa eripainoisia säkkejä ja harjoitteluvälineitä. Isossa jumppasalissa jotkut kai harjoittelee jotain poseerausta ja siellä on päivittäin joitain aerobiccejä ja bodypumppeja.

Alakerrassa on hyvä voimailulaitteet. Ei mitään naisten leluja, vaan aivan täysverisiä punttivehkeitä. Laitteita löytyy kyllä jokaiseen treeniin. Hyvä uusi kyykkyhäkki ja tosi pitäviä uusia tankoja.
Hinta salille on opiskelijalle 45e/kk tai 45e/10krt, jäsenyys taisi olla muistaakseni 42e/kk jos oikein muistan. Avainkortti löytyy tietenkin ja hyvät suihku- ja pukeutumistilat. Solariumkin löytyy ;)

Toinen sali, eli Karboni löytyykin siitä keskustasta samasta talosta kuin O.K. Auto. Ymmärtääkseni tämä sali on enemmän naisille suunnattu ja siellä on mm. joitain x-bike -pyöräilytunteja. Voimailupuolellakin on ilmeisesti kuitenkin hyvät laitteet, vaikkei ehkä niin laaja valikoima kuin Keskikeholla. Hintaa on kuulemma opiskelijalta 30e/kk. Itse en ole koskaan tuolla käynyt, vaikka pitäisi kyllä joskus tuokin tarkistaa.
Molemmissa mestoissa myydään lisäravinteita. Kannattaa käydä kokeilemassa molemmat salit. Yleensä pääsee tutustujana vähän halvemmalla.

aprobatur, mikä tuo Heman club on? En ole koskaan kuullut siitä. Missä se sijaitsee?

E: niin ja löytyyhän Jämsänkosken uimahalliltakin punttisali, joka taitaa olla kaikista halvin. Jämsänkosken kaupungin kotisivuilta löytyy sen hinnasto.

Joo Heman club on aika pienen piirin tiedossa. Sali on kilpakorvessa. Kun lähdet shellin liikenneympyrästä tampereelle päin niin kilpakorven kohdalla on ihan tien vieressä pitkä valkoinen halli . Sisään pääsee vain avaimella mutta voin antaa yhteystietoja jos on kiinnostusta tutustua tai ostaa avainta

Niin ja koko halli ei siis ole salin käytössä vaan vain pieni osa

No yks paikka mihin ei ainakaan Jämsässä kannata mennä, on Himohotellin sali. Aivan tautisen rupunen paikka. En suosittele

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tervehdys arvon jämsäläiset!

Meikä on nyt tulossa joulun seuduksi (ainakin to-su) Jämsään. Onkohan tällaisella satunnaisella turistilla mitään mahdollisuutta käydä jossain salilla varmistamassa että joulukinkut menevät hyötykäyttöön? Ainakin tuo Keskikeho näyttäisi sopivalta. Onko pakkiksella vielä aktiivikävijöitä? Olisi mukava tietää, milloin siellä on esim. henkilökuntaa paikalla (aattona ja joulupäivänä tuskin?).

Kyllä ainakin omasta mielestä karponi vie voiton jämsän saleista. Halpa kuukausikortti ja kaikki tarvittava kaikenlaiseen treenailuun ja kävijämäärä on melko pientä, joten aina saa rauhassa tehdä. Myös varmistajaa saa helposti ja kaikki osaa salietiketin aikas hyvin. Omistaja on lepposa ja sen kanssa voi hommat sumplia hyvin. Salilla saa olla vaikka kahteentoista yöhön ja yövuorosta pääsee suoraa salille jos on tarvetta. Myös mahdollisuudet nykyään tehä muunlaistakin treeniä. Jumpat on omassa kerroksessaan ja hyvä niin, koska mua henkilökohtaisesti vituttaa kaikenlaiset vedetyt tunnit. Saunaa vain ei salilla ole ja se on miinus. Suihkutilatkin aika kehnot. Keskikeho ainakin ennen kesäisin oli ilmastoinniltaan niin paska, että huhhuh. Tais voitto säästellä ;) Mutta eipä keskikehossakaan vikaa. Kävisin ehkäpä siellä jos ei jumppia siellä olisi. Karponi taitaa olla 5e käynti, kun juuson kanssa juttelee. Keskikehosta en tiiä. He-mani oli ainakin täynnä tossa jokin aikaa sitten muistaakseni. Jämsänkosken uimahallin sali on paska, ellet tee vain vapaalla tangolla. Kyykkyräkki ja penkki löytyy. Amiksen salista en nykyään enää tiedä rempan jälkeen.

Hintansa puolesta paras on ehdottomasti pienen RY:n pyörittämä Heman club 65e/6kk. Sijainti on melko syrjäinen mutta halpa hinta paikkaa sitä. Ihan ok laitteet ja rautaa on paljon. Miinuksena pieni koko ja vain yksi penkki ja kyykkyhäkki.Myöskään suihkuja tai pukuhuoneita ei löydy.

Aivan keskustasta löytyy sitten Carbon, joka on kai nykyisellään melko hintava mutta laitteet on hyvät ja tarjolla myös kaiken moista ohjattua toimintaa.

Kolmantena vaihtoehtona Keskikeho gym. Salin pitäjä on nykyään vaihtunut joten en tiedä nyky tilannetta mutta ennen oli kattavasti laitteita ja usempia penkkejä ja kyykkyhäkkejä.

Carbonin ja Keskikehon hinnoista en tiedä koska olen itse käyny Heman clubilla neljä vuotta mutta taitavat molemmat olla lähemäs 40e/1kk

Herätetääs yli kybävuotta vanha ketju henkiin.. katoinv****u guuglesta ja eipä löytynyt yhteystietoja ja löyty tää ketju..eli jospa täällä tietäjiä keneen voisi ottaa yhteyttä, kun tuonne He-man clubille kiinnostaisi kysellä pääsyä. Ei nää paikkakunnan mitkään muut salit kiinnosta ja autotalliin ehkä kesällä jos alkais hitsailemaan räkkiä yms.kalistoa. tavoite tosiaan aamulla ennen kukonlaulua voimanostoliikkeitä käydä harjoittamassa..eli testaanpa piruuttaan jos tätä kauttabtavoittaa jonkun joka tietää kehen olla yhteyksissä asian tiimoilta..

Suositut

Back
Ylös Bottom