Kuntosaleja Kontulan lähellä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sac
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

sac

Muutto Kontulan lähistölle (Kurkisuolle) varmistui ja nyt pitäisi sitten uudessa paikassa alottaa uusi harrastus. Tiedän että Kontulassa on ainakin uimahallilla kuntosali, mutta onko muita? Onko ilmaisia kuntosaleja (onko sellaisia enää edes olemassa)?

Vielä nuorempana kun asuin kotona "maalla" uimahallissa oli ilmainen kuntosali. Tosin nykyään sekin kuntosali on maksullinen.

Kontulan kuntokellari maan alla, kirjaston vieressä. Paikka on Liikuntaviraston, ja siellä on kaksi salia: suuri voimailusali ja pienempi kuntosali. Kyykkytelineitä, tankoja ja penkkejä on varsin paljon. 4 kk:n kausikortti maksaa 27 (arkisin ennen klo 16, eläkeläiset, opiskelijat ja työttömät)/54 e. Ja siinä uimahallilla on tosiaan toinen. Myllypurossa (ihan lähellä Kurkimäkeä) on Liikuntamylly (Liikuntaviraston sali, samanhintainen kuin Kontulan kuntokellari, tai siis se sama kortti käy kaikkiin Lkv:n saleihin) ja hieno mutta kallis Blue Fitness.

Siis vain 27 euroa opiskelijalle? Ei todellakaan paha! Toi Kontulan uimahallin tais olla jotain 135 euroa opiskelijalle 5 kk. Kiitos tästä.

Vois kyllä harkita jopa tota 54 euroa niin ei tartteis aina ennen klo 16 keritä.

Mä oon opiskelija. Mulla on kortti yliopiston salille (40 e/vuosi), mutta käyn mieluummin tuolla Kontulassa, jonne mulla on ollut just se opiskelijakortti. Käytän sitä aina, kun ehdin. Välillä aikaa löytyy jostain puolenpäivän tienoilta ja aina aamukahdeksalta, jos vain jaksaa herätä. Huomenna ostan kausarin keväälle ja taidan valita kalliimman, jotta voin käydä viikonloppuisinkin salilla ilman, että tarvitsee raahautua keskustaan...

Heh, en todellakaan suosittele liikuntamyllyä, se on sellainen apinatarha että oksat pois.

Itäkeskuksessa on mainio East Body, suosittelen käymään vilkaisemassa.

sac sanoi:
Paljon East Bodyn käynnit maksaa?
Jos oikein muistan, joku 30-40 euroa / kuukausi. Paikan treeni-ilmapiiri on kyllä todella paljon parempi kuin esim. Liikuntamyllyssä, mutta hinta onkin sitten moninkertainen.

Treenasin itse pitkään Kontulan väestönsuojan voimailusalilla, enkä muutamaa pikku puutetta lukuunottamatta osaa sanoa paikasta pahaa sanaa. Liikuntamyllykin menetteli, ja sinne on käsittääkseni tullut paljon lisää laitteita ja varusteita.

Jos olisin sinä, ostaisin sen 54 euron hintaisen 4 kk täyspäiväkortin kaupungin saleille, koska sillä kuitenkin pääsee treenaamaan kaikille Liikuntaviraston saleille (mm. Kontula, Liikuntamylly, Ruskeasuo, Kisahalli...).

Hulkki sanoi:
Jos olisin sinä, ostaisin sen 54 euron hintaisen 4 kk täyspäiväkortin kaupungin saleille, koska sillä kuitenkin pääsee treenaamaan kaikille Liikuntaviraston saleille (mm. Kontula, Liikuntamylly, Ruskeasuo, Kisahalli...).
Ei muuten edes mun mielestä pääse. Jokaiseen paikkaan on paikkakohtanen kortti, ja vaikka saman hintasia onkin, se on oikeutettu vaan yhteen paikkaan. Näin muistaakseni ainakin vielä viime syksynä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Anteeksi nosto syvältä ja kaukaa...

Onko tällainen edellä mainittu kortti vielä olemassa tuossa muodossa, ja käykö se itiksessä/vuosaaressa minnekään?

Utzi tuossa jotain saleja jo mainitsikin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom