kuntoon kesäksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja okkim
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
39
Eli oon täs reenannu vuoden ja tuloksii on tullu ja ei siinä mitään valittamista urheilu taustaaki on joten reenaminen on ollu ihan helppoo. Oon 175cm lyhyt ja painan 93kg ja se on toi mun ongelma. Tiedän et näitä threadeja on paljon mut ajattelin laittaa mun laihdutus ohjelman tänne ja kattoo mitä porukka on mieltä.

aamupala:klo10.00
maitorahka 250g
kaurahiutale 50g
oliiviöljy 10g

treenin jälkeen palari (hera+malto)

treenin jälkeen:klo13.00
raejuusto 200g
kaurahiutale 50g
omena 130g

perusmuona1:16.00
kurkku 180g
tomaatti 60g
ruispala 100g

perusmuona:19.00
kananmuna 240g 4kpl
keittokinkku 100g

iltapala:22.00
tonnikala 180g
maito 200g
oliiviöljy n.10g
proteiinipaukku (soija+heraa)

koko päivän ruuat (ei sisällä jauhoja)
kaloreita: 1909.94 kcal
proteiinia: 176.41 g (37.8%)
hiilareita: 132.84 g (28.5%)
rasvoja: 69.84 g (33.7%)

tolla kuurilla ei nälkää oo tullu vaikka siltä aluksi luulin tulevan.

salilla käyn jokatoinen päivä ja kierto on jalat, rinta+haukka, ojentaja+olkapäät ja selkä. Salin jälkeen 'veivaan' orbitrekkiä puoltuntii ja välipäivinä käyn juokseen ennen aamupalaa lenkin. Apuna mulla on täs hommassa kofeiinitabuja ja thermogenic boostereita tuli just hommattua.
Motivaatio ei oo koskaan ollu näin korkeella ja syynä on siihen lähinnä kyllästyneisyys olla läski ja muutenki on kiva ku alkaa lihakset näkyyn.. 2viikkoo oon ollu tällä dietillä ja kaikki on menny ihan hyvin. Mulla ei oo tavotteita ton painon kans kuhan näytän ihmiseltä kesään mennessä :thumbs:

Eli miltäs toi näyttää teistä jotka on dietannu et mitä tohon kannattais lisää/poistaa vai näyttääkö ihan ok:lta?

okkim sanoi:
aamupala:klo10.00
maitorahka 250g
kaurahiutale 50g
oliiviöljy 10g
Vaikuttaa hyvältä.
treenin jälkeen palari (hera+malto)
Kuinka paljon näitä?
treenin jälkeen:klo13.00
raejuusto 200g
kaurahiutale 50g
omena 130g
Ok.
perusmuona1:16.00
kurkku 180g
tomaatti 60g
ruispala 100g
Tämä ateria kaipaa proteiinia. Siirrä vaikka seuraavan aterian kinkut (tai osa) leivän väliin.
perusmuona:19.00
kananmuna 240g 4kpl
keittokinkku 100g
Vihreitä kasviksia tänne. :) Jos tämä on munakas, niin kyllä munakkaaseen aina kasviksia mahtuu.

iltapala:22.00
tonnikala 180g
maito 200g
oliiviöljy n.10g
proteiinipaukku (soija+heraa)
Ok. Ehkä voisit ottaa maidon pois ja tilalle hiukan lisää rasvoja. Täälläkin saa olla vihreitä kasviksia.
koko päivän ruuat (ei sisällä jauhoja)
kaloreita: 1909.94 kcal
proteiinia: 176.41 g (37.8%)
hiilareita: 132.84 g (28.5%)
rasvoja: 69.84 g (33.7%)
Laske uudestaan "jauhojen" kanssa :)

Kannattaa ottaa ruokavalioon myös omega-3 rasvoja sisältäviä ruoka-aineita. Näyttää siltä, että saat runsaasti omega-6 rasvahappoja, mutta vain hyvin niukasti omega-3:sta. Eli ota esimerkiksi rasvaista kalaa (lohi, makrilli tms.), kalaöljyä (ei kalanmaksa), rypsiöljyä, pellavansiemenöljyä (tai rouhetta) ja saksanpähkinöitä jotakin joka päivälle.

nii joo noita möllerin kalanmaksa tabuja vedän 2 päivässä, multitapsin ja berocan.

heraa palarissa 30g ja maltoo 20-25g.
ja maitoo menee sen takii et toi soija maistuis.

Heh, jeeps ruokavalio näyttää ihan hyvältä. Tonne 16 ruokailuun vois jotain proteiinipitosta heittää, muuten kyl aika tasapainonen settihän toi on.

Toivottavasti pysyy motivaatio yhtäkorkealla kun se tähän mennessä on ollut, nii varmasti tulee näkyviä tuloksia jo ennen kesääkin ;)

Ihan hyvältä näyttää ja varmasti jauhot mukaan laskettuna toi kalorimääräkin on ihan kohdillaan.

Olet ottanut aika paljon aerobista mukaan heti alkuun, että sen suhteen ei paljon ole varaa lisätä jos alkaa tökkimään. Aina on hyvä olla joku ässä hiassa. Kannattaa ehkä harkita joskus neljän viikon jälkeen harkitun mässypäivän ottamista vaikka joka toinen viikko, pistää vähän vauhtia aineenvaihduntaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom