Iltaa, Olen nyt alottanut tämän kuntoilun oikein tosissaa, ennen ollut semmosta että käyn sillon tällön, niinku edellä sanoin että nyt se alko tosissaa, eli tarvisin apuja vähän ton treeni ohjelman ja ruokavalion kanssa kun täällä nyt o iha perskeleesti noita asian osaavia henkilöitä Eli olen "suunnitellut" tämmöstä kokonaisuutta (toteuttanutkin jo pari viikkoa) Eli Treeni ohjelmana olen käyttänyt tota Arnoldin kultaista kuusikkoa, Paitsi lisänny siihen erikseen ojentajat, MAVEN:n ja Rinta, ja ylätaljan. Treenailen noin 3-4 päivää viikossa aina samalla ohjelmalla.
Ruokavaliosta tämmöstä: Aamupalaksi otan 40g kaurahiutaleita ja 30g proteini juomaa.
Kouluruo'an syön iha normisti
Kotiin tullessa noin klo 14.00 (kiitos helpon jakson) 250g maitorahkaa+125 ananas murskaa
Illallisen n.Klo. 16.30-17.30 Pastaa ja jauhelihaa tai kalaa, kanaa... jne.
Iltapala: Mitä nyt sattuu päivältä jäämään Rahka-ananasta tai leivän joskus saatan syöpässä JA 30g proteini juomaa.
Siinä olennaiset oli Karkkia EN syö ENKÄ myöskää harrasta nopeita hiilareita (enään)
Ja dietillä olen että sais tota vara rengasta poies. Vinkkejä? Korjattavaa? Lenkillä käyn jokatoinen päivä suunnillee. Ja en välttämättä aina oikeita termei käytä ku vasta tämä alottelija olen ;) :D Mutta eiköhän se tästä vielä luonnistu. Pyydän valmiiksi anteeksi kirjoitusvirheistä.
Kiitän Ja Kumarran
Ruokavaliosta tämmöstä: Aamupalaksi otan 40g kaurahiutaleita ja 30g proteini juomaa.
Kouluruo'an syön iha normisti
Kotiin tullessa noin klo 14.00 (kiitos helpon jakson) 250g maitorahkaa+125 ananas murskaa
Illallisen n.Klo. 16.30-17.30 Pastaa ja jauhelihaa tai kalaa, kanaa... jne.
Iltapala: Mitä nyt sattuu päivältä jäämään Rahka-ananasta tai leivän joskus saatan syöpässä JA 30g proteini juomaa.
Siinä olennaiset oli Karkkia EN syö ENKÄ myöskää harrasta nopeita hiilareita (enään)
Ja dietillä olen että sais tota vara rengasta poies. Vinkkejä? Korjattavaa? Lenkillä käyn jokatoinen päivä suunnillee. Ja en välttämättä aina oikeita termei käytä ku vasta tämä alottelija olen ;) :D Mutta eiköhän se tästä vielä luonnistu. Pyydän valmiiksi anteeksi kirjoitusvirheistä.
Kiitän Ja Kumarran