Kuntoilulehti motivoimaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Celtic
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei,

luin artikkelia lehdestä jossa kerrottiin mitä aloittelevan kuntoilijan tulisi ottaa huomioon. Yksi erikoinen maininta oli tilata hyvä kuntoiluun, treenaamiseen jen erikoistunut lehti motivoimaan ja antamaan uusia vinkkejä sekä näkökulmia. Osaisiko joku antaa kommentteja alan lehdistä? Itse olen kiinnostunut Muscle & Fitness, Men's Health ja Body lehdistä.

Kiitos kommenteista

Body lehteä tilasin pari vuotta. Kannattaa ostaa irtonumeroita ja vertailla lehtiä, tilaa se mieluisin sen jälkeen. Mainitsit jotain esimerkki lehtiä, yksi niistä taitaa olla se amerikkalainen lehti joka on vaan käännetty suomeksi. En sitä ostaisi enää, ihan eri tyylinen kun kotimaiset lehdet.

Bodauslehdet on saatanasta, 16 vuotiaana niistä lueskelin. Pro miesten treeniohjelmia ja tietty ajattelin että pakko olla hyvä ohjelma kun tuo ukko varmaan tietää nää jutut. Olisi pitänyt olla helvetin isolla varoitusteksti ei aloittelijoille. Mutta enpä varmasti ole ainoa.

Hei,

luin artikkelia lehdestä jossa kerrottiin mitä aloittelevan kuntoilijan tulisi ottaa huomioon. Yksi erikoinen maininta oli tilata hyvä kuntoiluun, treenaamiseen jen erikoistunut lehti motivoimaan ja antamaan uusia vinkkejä sekä näkökulmia. Osaisiko joku antaa kommentteja alan lehdistä? Itse olen kiinnostunut Muscle & Fitness, Men's Health ja Body lehdistä.

Kiitos kommenteista

Boldasin punaisen langan.

Varmaan ei paska idea tänne myös vipit.

Jos nyt näitä suomalaisia lehtiä miettii:
- Bodaus, puhutaan kalanmaksaöljystä ja jostain solariumeista ja välillä taas joku kehonrakentajahaastattelu. Motto: "kaikkea kaikille vaarista teinityttöön"
- Body-lehti, lehti joka kehuskelee massiivisella lukijamäärällään, mutta tuntuu joka kerta siltä kuin sitä tehtäisiin pienelle inside-porukalle. Samat henkiläkuvat kaks kertaa vuodessa. Motto: "Juo treenin jälkeen palautusjuoma niin kehityt kuten bodari äks, näin on aina tehty"
-Probody, alussa tuntui pirteältä ja erilaiselta. Nyt jutut kiertää samaa ja jutut puisevia tieteisartikkeleja. Motto:" Juo palkkari, niin saatat ehkä kehittyä (välissä neljä sivua tieteellisiä tutkimuksia), mutta voi olla että et kehitykään, odotamme vielä lisää kliinisten tutkimusten tuloksia"
- Muscle and Fitness (suom). Käännöslehti, joka kuitenkin joka numerossa esittelee treeniohjelmia ja ruokasuunnitelmia. Motto: "Juo palkkari kuten olemme jo 10 vuotta sanoneet, niin lisäät testoa ja lihasta ja saat naisia"

Jotenkin noihin suomilehtiin tarvitaan uutta otetta, saliesittelyjä, laitetestauksia, treeniä muualla ja eri tavoin, joku jatkosarja jolla koukuttaa lukijat yms. Ja ravintojuttuihin kansantajuisuutta, valmiita esimerkkejä yms. Ei niitä kuivia tutkimustuloksia jaksa enää lukea. Journal of Medicin sun muut on sitten erikseen.

Aina silloin tällöin ostelen irtonumeroita ja olipa numero vuodelta 2005 tai 2011 niin juurikaan uutta ei ole.
Toivottavasti joku heräilee jossain (kaikella hyvällä tämä vuodatus).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom