Kuntoiluapua Turkulaisille vanhuksille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fleq
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei

Olen tässä itse parantanut elämäntyyliäni ja alkanut reippailemaan, mutta sitä tehdessä on tullut mieleen, että vanhempani jotka ovat siellä 70-vuoden pinnassa voisivat hyötyä kuntoilusta myös. Valitettavasti itse asun Tampereella joten en heitä hirveästi voisi mennä persuuksille potkimaankaan ( enkä todellakaan tietäisi miten ). Silläpä tuli mieleeni, että olisikohan kenelläkään tietoa löytyykö Turusta edullista kuntosalia tms. joka olisi vanhusystävällinen? Mielellään jonkinlaisen ohjauksen kanssa, koska kumpikaan ei varmasti erottaisi soutulaitetta nyrkkeilysäkistä. Katselin tuossa noita nettisivuja mutta ajattelin kysäistä täällä kuitenkin jos jollain olisi kokemusta.
Tiedän kyllä, että vanhemmat ovat melko... noh, vanhoja ja hirveästi löytyy jos jonkinmoista vaivaa molemmilta, johtuen iästä ja ylipainosta. Mutta haluaisin uskoa, että heidän kykyjen mukainen kuntoilu olisi heille hyödyksi. Jos löytyisi jokin hyvä paikka niin voisin vaikka velipoikien kanssa katsoa jos heille ostaisi jäsenyyden.
Vanhempani ovat minulle tärkeitä, joten haluaisin auttaa parantamaan heidän elämää. Tiedän myös, että monet heidän terveysongelmista johtuu huonosta fyysisesta kunnosta, mutta en tiedä kuinka paljoa sitä voi enää tässä vaiheessa korjata. Ajatus mikä sekä surettaa, että pelottaa minua. Rehellisesti tätä miettiessä tulee tippa linssiin koska en oikein itse tiedä miten tässä pitäisi edetä ja pelkää, että on liian myöhäistä. En ole koskaan ollut kovin hyvä ilmaisemaan kuinka paljon vanhemmistani välitän ja tuntuu, että jos voisin jotenkin auttaa heidän terveyttä, se olisi paras tapa.

Anteeksi, jos viesti on asiaton, mutta en oikein tiennyt mistä muualtakaan kysyä.

Kiitos etukäteen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom