Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saatan olla sokeakin :arvi:
Fiksuin ja vastuuntuntoisin panelisti, ehdottomasti.
Jep hävetti kyllä demareiden puolesta se Urpilaisen esiintyminen. Eipä mulla demareita vastaan eikä puolesta mitään ole, mutta Jutan kaltaisen nokkahahmon voimin ei taideta nousta ojasta :(
- Halu saada aikaan muutosta, edes pientäMikä siut motivoi hakemaan tuonne? Aiotko eduskuntaan mahdollisesti myöhemmin?
- Saa rahaa (tosin lahjotan ne hyväntekeväisyyteen, jos pääsee läpi niin summa on about 10 000 € vaalikauden aikana)
Näin tänään sepon kuuden aikaa keskustorilla!! Puhu todella tarmokkaasti jostain todella tärkeästä asiasta.Onkohan Seppo Lehto oikeasti ehdolla Tampereella?
No nyt kun kysyit niin pannaan todisteita. Menisi varmaan todella hyvin maine jos tekisin äänestyksenkin siitä mihin rahat menee ja sen jälkeen vetäisin ne omaan taskuun. Kohdetta hyväntekeväisyyteen voi äänestää täällä, ei edellytä täysi-ikäisyyttä tai sitä että äänestää mua. http://tuukkasimonen.fiAika erikoista. Oletko ihmisrodun edustaja? Iso käsi kyllä lähtee jos ei ole pelkkää puhetta.
No nyt kun kysyit niin pannaan todisteita. Menisi varmaan todella hyvin maine jos tekisin äänestyksenkin siitä mihin rahat menee ja sen jälkeen vetäisin ne omaan taskuun. Kohdetta hyväntekeväisyyteen voi äänestää täällä, ei edellytä täysi-ikäisyyttä tai sitä että äänestää mua. http://tuukkasimonen.fi
No, mä kannatan pakolaisten sijoittamista kulttuureihin, jotka ovat lähellä pakolaisten omia kulttuureita (ja samaan aikaan määrärahojen kasvattamista, että moinen järjestelmä toteutuisi ja niin kauan kuin sellaista järjestelmää ei ole, pitää pakolaisia ottaa hallitusti, lähinnä naisia ja lapsia). Usko pois, meillä on pirusti ihmisiä joilla on järkeä päässä.Harmi, että puolue on Vihreät. No, vie sitä realismia siihen porukkaan jos pääset läpi.
Käytännössähän tuo tarkoittaisi että esim. Irakista lähtevät pakolaiset menisivät vaikka Iraniin. Kannatan.No, mä kannatan pakolaisten sijoittamista kulttuureihin, jotka ovat lähellä pakolaisten omia kulttuureita (ja samaan aikaan määrärahojen kasvattamista, että moinen järjestelmä toteutuisi ja niin kauan kuin sellaista järjestelmää ei ole, pitää pakolaisia ottaa hallitusti, lähinnä naisia ja lapsia). Usko pois, meillä on pirusti ihmisiä joilla on järkeä päässä.
Tää kysymys olisi aiheellinen ennemminkin silloin, mikäli ehdokas jo tultuaan valituksi ilmottaisi antavansa rahat hyväntekeväisyyteen. Sillon olisi kysymys omien rahojensa jakamisesta. On hieman eri asia käyttää hyväntekeväisyyttä vaalikikkana ja esittää laskelmiä paljonko kukin hänelle annettu ääni merkitsisi tuottoa hyväntekeväisyyteen.Aika erikoista. Oletko ihmisrodun edustaja? Iso käsi kyllä lähtee jos ei ole pelkkää puhetta.