Kunnon jumi niskassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja setae
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ootko kokeillut nyrkkeilyä? Mulla on moniongelmainen niska-hartiaseutu, (tyyliin kaikki lihakset jumissa) mutta nyrkkeilemällä se pysyy hyvin auki. Heti kun jättää treenaamatta viikonkin niin heti tulee kivut. Liike on lääke.

Ootko kokeillut nyrkkeilyä? Mulla on moniongelmainen niska-hartiaseutu, (tyyliin kaikki lihakset jumissa) mutta nyrkkeilemällä se pysyy hyvin auki. Heti kun jättää treenaamatta viikonkin niin heti tulee kivut. Liike on lääke.

Itseasiassa kiertäjä kivut käyn hoitamassa aina menemällä raveihin (reiveihin) hakkaamaan ilmaa illaksi. Olkapää kivut lähtee hyvin sillä. Tämä nyt on ensinmäinen kerta elämässä kun tällainen naksahdus niskasta lähti ja mistä pitkät kivut alkoivat.

Onko scalenuksia käsitelty koskaan? Niiden lähtökohta on kuitenkin hyvin lähellä levatorin mestoja kaularangassa. Toinen minkä nyt ihan mutuna heittäisin on tuo levatorin vahvistaminen venyttämisen sijaan.

Scaleniukset on käyty kerran läpi, samoin sternot. Myös kaikki poskien purulihakset olivat menneet jumiin. Pureskelin öisin kieleen. Ne saatiin auki.

Tässä pari viikkoa sitten tuskissani googlailin ja törmäsin juuri trapsien alaosan ja serratuksien vahvistamiseen ja sitä olen tässä viikon pari tehnyt joka puntti kerta alkuun ja loppuun. Tuntuu että oireisiin saa sillä apua. Oireet vain tuppaavat palaa ajan kanssa.

Back
Ylös Bottom