Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Ratu
Elokuvakokemusta kyllä haittasi Kinopalatsin rahastustaktiikka: leffalippu maksoi 11 euroa ja vielä päiväkuvissa!! Illalla olisi varmaan joutunut kärsimään 20 euroa... Aika sikaa!
Originally posted by lepex
Kuinkahan paljon tuon nyttenkin jo 200 minuuttia pitkään elokuvaan tulee lisää siinä?
Originally posted by makew
Sauronin kohtaukset
Originally posted by Wendy
Pakkohan tälle oli aloittaa oma thread, kun kukaan muu ei vielä ollut ehtinyt. Mitäs ootte tykänneet? Mua vaivasi monessa kohtaa poikkeaminen kirjasta, lähinnä sellaisissa jutuissa joilla ei ollut tarinan kannalta merkitystä.Miks esimerkiks sormuksen tuhoutuminen piti muuttaa? Mitä vikaa olis ollu siinä että Klonkku tipahtaa Frodon sormen irti purtuaan?
Kahdessa tornissa mun mielestä paras kohtaus oli se, kun Haldir ja kumppanit tulee avuksi Helmin syvänteeseen (ei tosin kirjasta sekään). Jotenkin Kuninkaan paluussa ei ollut samanlaista vollotuspaikkaa.
Kaikesta huolimatta ehdottomasti :5:
Aragornin kommentti hobiteille omissa kruunajaisissaan: "You bow nobody, my friends!" tai Gondorin tulien sytytys. Toimi ainakin muhun!
Originally posted by Trog_Dor
Itse otan sen asenteen, että en aio edes lukea kirjoja, kun leffasarja oli niin hieno :D
Samaa mietin mäkin. Kolmososan ikäraja oli korkeampi (13?), mutta sitä laskettiin uuden harkinnan jälkeen. Ikärajoja määrittävän tahon edustaja vielä jossain haastattelussa väitti, ettei julkisuudella ollut mitään merkitystä uuteen päätökseen. Perusteli ikärajaa sillä, että elokuvassa lähinnä tapetaan taruolentoja, muttei teurasteta ihmisiä... Justjust...Originally posted by Trog_Dor
[BEn tiedä, onko :wanha: , mutta kiinnitittekö huomiota siihen, että ikäraja on vain 11, vaikka leffa on kuitenkin aika lailla väkivaltainen? Aikaisemmissakin on ihmetyttänyt, tässä kyllä eniten.. En ole mikään kukkahattutäti, mutta ihme pelleilyä tuollainen eriarvoistaminen, kaikille leffoille sitten samat ikärajaperusteet jos sellaiset on joskus käyttöön otettu! [/B]