Kuningas ALKOHOLI

Meta title: 🔥 KUNINGAS ALKOHOLI – HYVÄ PALVELIJA, PASKA ISÄNTÄ 🔥

Meta description: Alkoholin vaikutukset treeniin, palautumiseen ja terveyteen ilman kaunistelua tai selittelyjä.

nyt loppu juominen sano... minä. kerran viikosa melkeepä tullu vedettyä muisti-pois-kännit. darran selvä vaikutus kestää 2 päivää.. ei voi syödä, ei treenata eikä oikein jaksa mitään kenenkään kans tehäkään.

Jotain perää kyllä täytyy darralla olla tuloksiin kun kuitenkin niin monelta kuullut kuinka ovat lykänneet ennätyksiä krapulassa. Ja sitten vielä sekin, että aina poikkeuksetta huomaan itse ainakin kuinka parta suorastaan räjähtää kasvuun kankkusessa. Ellei se ole sitten testoista johtuvaa niin mistäs?

ps. nyt ei enään viinaa eikä röökiä. Kesäksi 100-105kg tiukkana tavote :)

Kun darrassa noita ennätyksiä tulee, niin voisikohan se johtua siitä "moraalisesta" krapulasta. Että ottaa niin aivoon, että on tullut vedettyä brenaa ja pitää oikein näyttää, että ollaan tässä aika helvetinmoisen kovassa kunnossa siitä huolimatta. Tai sitten se, että parhaat tulokset tulee silloin kun niitä vähiten odottaa.

Ei ainakaan mulla tunnu alkoholi vaikuttavan tuloksiin. Itseasiassa tuntuu kunnon kännien jälkeen paremmalta vaa treenata, tottakai krappulapäivän jälkeen..

Ensimmäisen viestin logiikalla sitä voisi vetästä yhtä hyvin jotain lihasrelaksanttitabuja, kun rentouttaa niin mukavasti ;)

Originally posted by pullamössö

kokeiltu on, ei voi. Jossain vaiheessa alkaa ottaa päähän kun muilla on hauskaa ja itellä ei.

Kumma juttu. Joskus, kun olin bilehile ja joka viikonloppu oltiin baanalla ni aina oli kivaa. Hyvin harvoin tuli juotua vettä vahvempaa.

Humalakokemukset taasen ovat toisenlaisia. Aina, kun tuli juotua känni niin ei ollut yhtään kivaa ja ilta meni usein pilalle joka suhteessa.

Juu, itekkin tulee vedettyä yleensä molempina päivinä (kuten eilen) semmoset juustokännit, että jossain vaiheessa silmämunat muljahtaa takaraivoon ja suuhun kasvaa kulmahampaat, jonka jälkeen sitten juostaan kolmella jalalla nahkalompsan perässä niin, että heikottaa... :evil:

Kait siellä ravintelissa hauskaa voi pitää ilman änkyräkännejä. Täytyypä ihan kokeilla tänä iltana ottaa vähän iisimmin ja kattoa oliko sitten kivaa vai ei. Kropan ainakin luulis kiittävän.. :kippis1:

Pari vuotta sitten minulla oli tapana mennä krapulassa vetämään kovimmat treenit. Jotenkin se palautumisen tunne, hikoilu ja vitutuksen purku anto voimaa. Lopetin kun luin krapulareenin vaikutuksista pumppuun sun muualle. Eikä ollut mitään tissuttelua, yli kori ainakin. Nykyäänkin tekis mieli joskus lähtee rapuloissaan reenaamaan. Johtuneeko sit keeneistä, isukkikin on ihan selvä ja keittää munakasta, vaikka olis tullu kolme tuntia sit pubista nukkumaan.

Eli kertokaapas asiantuntuntijat, että onko alkoholilla mahdollisesti lisäravinteiden a) tehoon vaikuttavia ja b) onko alkoholin ja minkään lisäravinteiden "sekakäytöllä" mitään terveydellisiä vaikutuksia. Tarkoitan tietenkin kaikki ei roina - tuotteita. Olen mm. jostain lukenut, että alkoholin ja testoboostereiden käyttö yhtäaikaisesti ei olisi suositeltavaa.

Minkälaisilla alkoholimäärillä sitten on radikaaleja vaikutuksia. Ei kai pari, siis todellakin vain pari, kaljaa vaikkapa kerran parissa viikossa vaikuta suuntaan eikä toiseen? Eri juttu taitaa olla jos on nakit silmillä joka perjantai ja lauantai?

Originally posted by fluid power
Ei kai pari, siis todellakin vain pari, kaljaa vaikkapa kerran parissa viikossa vaikuta suuntaan eikä toiseen?

En usko että oluella tai parilla vaikka joka ilta on mitään radikaalimpaa merkitystä kehityksen suhteen. Tai itse olen ainakin kehittynyt kelvollisesti vaikka olutta meneekin keskimäärin yksi iltaa kohden ja testotasotkin ovat viitearvojen yläpuolella. Tosin nyt kiristellessä on määrästä hieman tingitty, ehkä ½ olutta iltaa kohden on enemmän kohdillaan.

Entäpä sitten alkoholi ja ma huang-pitoiset boosterit? En nyt siis tarkoita että niitä sekaisin naamaani kiskoisin, vaan että jos käyn töiden jälkeen treenaamassa ja otan ennen treeniä vaikkapa yhden stack 2:n, ja sitten iltasella on bileet joissa tulee nautittua vähän enemmän kuin se kaksi-kolme tuoppia? Krapulaväsymystähän ei pidä ymmärtääkseni stackeilla häätää (lienee raskasta sydämelle...?), mutta pitäisikö tuo ennen juhlailtaa napattu boosteri jättää myös ottamatta?

N.A.A.M.A.T
-Jo vuodesta 1976:kippis1:

Originally posted by Gillyanne
mutta pitäisikö tuo ennen juhlailtaa napattu boosteri jättää myös ottamatta?

Jos ei oo heikko sydän niin ei hätää, pitää vaan paremmin hereillä :) moni ottaa joka dokausreissulla efeä, ei nyt kauheen järkevää mutta..

Nyt on tullut muutaman viikon ajan otettua kunnon koomat pari kertaa viikossa. Myös eilen. Treeneissä ei saa kunnolla lihastuntumaa ja voimataso on huono. Johtunee lihashermotuksesta. Treeneissä hiki lentää aika vahvasti. Lihakset kipeytyvät pirusti kun lähtee ottamaan hapanta samana päivänä kun on treenannut.
Ja sitten efestä... Joskus aikoinaan tuli usein otettua 50 mg efeä kun lähti dokaamaan, nykyään jätän väliin tai otan efeä 25 mg ja 200 mg kofua, tuntuu toimivan paremmin ja sivarit on pienempiä, siis pulssin nouseminen on vähäisempää.

Back
Ylös Bottom