Kun olit vielä aloittelija!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
nii no toi kyl vois olla aika hyvä, ku toi 2 mulla on viel jalkapäivä ni ei tuu sit 2 yläkroppapäivää putkeen... taidanpa ottaa ton käyttöön, kiitän ;):rock: :worship: eiku tuleeha vissii jos tollee tekee...? eli teen sit niinku näin: ma1 ti2 to3 pe1 su2
ma3 ti1 to2 pe3 su1 jne... eli yläkroppa1,jalat,yläkroppa2,jalat,yläkroppa1,jalat,yläkroppa2,jalat jne sillee et jalkapäivä on joka toinen ja yläkroppa vuorottelee sillee et ei tuu sit yläkroppa päiviä peräkkäin vaa jalat on aina siin välis..? omast mielest tuntus aika hyvältä?

nii no toi kyl vois olla aika hyvä, ku toi 2 mulla on viel jalkapäivä ni ei tuu sit 2 yläkroppapäivää putkeen... taidanpa ottaa ton käyttöön, kiitän ;):rock: :worship: eiku tuleeha vissii jos tollee tekee...? eli teen sit niinku näin: ma1 ti2 to3 pe1 su2
ma3 ti1 to2 pe3 su1 jne... eli yläkroppa1,jalat,yläkroppa2,jalat,yläkroppa1,jalat,yläkroppa2,jalat jne sillee et jalkapäivä on joka toinen ja yläkroppa vuorottelee sillee et ei tuu sit yläkroppa päiviä peräkkäin vaa jalat on aina siin välis..? omast mielest tuntus aika hyvältä?

Siis jos teet 3-jakoista niin silloin yläkropalle tulee väkisin peräkkäisiä treenejä. Esim. jalat, yläkroppa (vetävät), yläkroppa (työntävät), jalat, jne... Toi on ihan hyvä jako 3-jakoiseen. Sit treenipäivät juuri tuollain kun sanoit, eli 2 treenipäivää ja 1 lepopäivä.

Ja ihan vaan wangster tiedoksi, että näitä nettitekstejä on paljon helpompi lukea, kun kiinnittää ees vähän huomiota tohon tekstin ulkoasuun. Pelkkää kirjakieltä ei nyt kannata/tartte kirjoittaa, mutta edes muutama piste ja iso kirjain tekstissä auttaa.

Mut intoa sulta tuntuu ainakin olevan. Toivottavasti sitä riittää sinne salillekin. :thumbs:

Juu kiitos ja riittähän sitä :D Kovasti odottelen 8.1.-07 jolloin alkaa kunnon reeni ja kunnon ruokavalio ;) salikin vaihtuu... Mut tolla tarkotin et laitan aina jalat sillee että:
1=Yläkroppa1, 2=Jalat, 3=Yläkroppa2.
Eli treeni menee:
Ma1, ti2, to3, pe2, su1, ti2, to3, pe2, su1 jne jos oli tarkemmin nyt ;)
Eli ei tuu peräkkäin yläkroppapäiviä vaan siin on aina vähintää jalat välissä...:whip:

Itse kun silloin joskus 10-11 v sitten aloittelin bodailemaan, niin mentiin wrangelle ja hankittiin penkki+kyykkytelineet+levytanko+käsipainot+painoja. Ja tietenkin Weiderin menetelmä ja Wrangen protskuja mitkä olivat ah niin hyvän makuisia :D

Tosin kehitystä tuli hyvinkin, koska se menetelmähän on pääosin 1 tai 2 jakoista systeemiä ja liikkeet tehdään vapailla painoilla. Toinen hyvä puoli siinä Weiderinmenetelmä kirjassa on, että siinä takasti neuvotaan tekniikat ynnämuuta treenailuun liittyvää.

Vois tehdä Wangsterillekin hyvää tuo Weiderin menetelmä. Kun joskus sitä tietoa kannatta hankkia myös itse ja nähdä vähän vaivaa siinä, eikä jokaikistä kysymystä kysyä täältä :) :thumbs:

alotin kaks jakosella.. Nyttemmin reenaan 3 tai 4-jakosella.

:offtopic: ja jos totta puhutaan ni alotteija ämätöörejä tässä vielä ollaan. Sittenko alkaa kroppa näyttää semmoselta ko hulkilla ni voidaan puhua et jo tehny jotain ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom