Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koita jaksella 
Tee vaikka hauissarjat niin loppuun asti kun pystyt. Tuommonen tuntuma tulee vain ku ei treenaa kunnolla.mulla on hämärä tunne silleen koko ajan ku salilla on sellanen tunne et oon siellä mut en sit taaskaan oo siellä niin jotenki ei oikeen toi motivaatio riitä mihkään,mitä mun pitäis tehä?
mulla on hämärä tunne silleen koko ajan ku salilla on sellanen tunne et oon siellä mut en sit taaskaan oo siellä niin jotenki ei oikeen toi motivaatio riitä mihkään,mitä mun pitäis tehä?

Koska jos et käy ollenkaan tilanne senkuin pahenee, koska:
1) Et käy salilla -> tulokset tippuu
2) On muutenkin paska fiilis -> nyt myös rupeaa mietityttämään että onko kaikki saliin uhrattu aika turhaa?
3) Potkit itsesi pitkästä aikaa salille -> toteat että tulokset ovat kadonneet -> lisää taukoa
ei millään pahalla, mutta tosi huono neuvo mun mielestä. jos itse noudattaisin tuota niin ei montaa kertaa vuodessa tarvis salilla käydä. itse olen sitä mieltä että selkeesti merkkaa lappuun päivät jolloin käy salilla ja menee sinne vaikka väkisin. samoin liikkeet joita tekee pitää olla etukäteen tiedossa. kun itsensä pakottaa tuohon niin sinne vaan on pakko mennä. siitä tulee rutiini, siihen jää koukkuun. vaikka salille meno on lähes aina melkoista pakko pullaa ei sitä reenin jälkeistä hyvää oloa voita mikään asia.Älä mene salille aikana, jolloin tuntuu, että on pakko mennä. Eli siis väsyneenä/löysänä ei kannata mennä salille
Eli ei aloita liian kovaa on mielestäni hyvä neuvo. Mutta tämä on pelkkää arvailua kun ei tiedä taustojasi ollenkaan.Ihan samaa mieltä. Mulla on ollut viimeiset kaksi vuotta melkein kokonaan taukoa salilta muutamaa random treeniä lukuunottamatta. Nyt olisi tarkoitus koittaa saada itsensä taas kuntoon, mutta salilla käynti vituttaa edelleen yhtä paljon kuin ennenkin tauosta huolimatta. Silti kun sinne raahautuu, tulee treenin jälkeen just toi hyvä olo kun sai itsestään taas jotain irti.vaikka salille meno on lähes aina melkoista pakko pullaa ei sitä reenin jälkeistä hyvää oloa voita mikään asia.
Tuossa kai haettin sitä, että ajoittaa salille menon ja tankkauksen oikein. Tuskin sinuakaan vituttaa ja väsyttää koko päivää?
Luinhan ketjun ennen postaamista?