Kun jenkat ja vatsarasvat ovat tulleet jäädäkseen / syklityksestä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rumor
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
38
Moron taas..

Ja hieman taustaa sekä pahoitteluni uuden threadin tekemisestä jos tämä tuntuu turhalta, kuten olotilani tällä hetkellä :(

No mutta jokatapauksessa.. taustaa ja henkilökohtaiset ongelmani..

Toinen dietti menossa / treenailu alkoi viime vuonna.. Aloitin tyhmästi ja tämä kaikki alkaa kostautua tässä vaiheessa.. Söin pirusti koska en uskonut lihovani(1000kcal+/päivä?).. treenasin noin 4kk ennen ensimmäistä diettiä. diettasin 5-6vk.. sen jälkeen jatkoin treenailua 2-3kk ja nyt olen ollut dietillä taas sen 4-5vk.. Päivä päivältä toki viisastunut ruokavalioiden jne. kanssa mutta lisätietoa tässä kaipaa..

Painovaihtelut ovat olleet väliä:
68kg(alku) -> 81kg(bulk)-> 75kg(diet) -> 79(bulk) -> 76,2(diet meneillään..)

..sekä olen lukenut diet-threadia miten edetä dietillä jne jne. 3krt/vk sali, salittomina päivinä aamukävely ennen aamupalaa 30-40min.. dietillä treenaan toki kovaa. vain harvoissa liikkeissä painot meinaa jäädä jälkeen verrattuna bulk treeneihin.. :jahas:

Mutta nyt ne varsinaiset ongelmat mihin kaipais hiema ratkasua, ehotuksia.(?)

1.) Jenkkakahvat / vatsanseutu... tehokkaita tapoja polttaa rasvaa näiltä alueilta ei taida olla olemassakaan..? vinoista vatsalihaksista olen kuullut ja niitä tehnytkin jalkapäivänä. Mutta ei tunnu auttavan.. kroppani on hieman epäsymmetri.. yläkropasta ja jaloista muuten rasvat hyvin palaneet paitsi nimen omaan nuo selänpuolellekkin taittuvat jenkkamuhkurat sekä hieman vatsafläsää(pikkupömppis) ovat tulleet jäädäkseen.

- Onko ratkaisu tähän ongelmaan diettaamalla jopa alle 75kg? kenties 72kg? asti, niin kauan että ne kaikki viimesetkin rippeet lihaksistosta / jenkat palavat pois?

- Vai kenties joku näppärä syklitys? Aluksi treeniä 2vk(bulk) sit 3vk(diet) jne että lihaakin säilyisi? Tarkoitus oli kesäksi päästä nuista eroon.. onhan täs vielä aikaa, mutta aika pahalta näyttää :curs:

2.) eli.. syklityksestä lisää, paras tai toimivin sinun kesän kiristely ratkaisusi minulle? miten bulk/diet välit? 2/2 2/3 4/4...?

Noh mutta enpä avaudu enempää tältä erää.. Isot propsit sille joka keksii vastaukset minua askarruttaviin kysymyksiin:

A): Miten päästä jenkoista ja vatsanseudun ongelmista eroon mahd. vähällä lihas hukalla ja hyvällä rasvanpoltolla?

B): Kesän kiristely-syklitys ehdotus?

C): Olenko jo täysin pulassa, mitään ei ole tehtävissä ilman rajua lihashävikkiä?

Sori, että toistin itseäni useaan otteeseen.. kiitos tulevista vastauksista ja kuulemiin :)

rumor sanoi:
Moron taas..

Ja hieman taustaa sekä pahoitteluni uuden threadin tekemisestä jos tämä tuntuu turhalta, kuten olotilani tällä hetkellä :(

No mutta jokatapauksessa.. taustaa ja henkilökohtaiset ongelmani..

Toinen dietti menossa / treenailu alkoi viime vuonna.. Aloitin tyhmästi ja tämä kaikki alkaa kostautua tässä vaiheessa.. Söin pirusti koska en uskonut lihovani(1000kcal+/päivä?).. treenasin noin 4kk ennen ensimmäistä diettiä. diettasin 5-6vk.. sen jälkeen jatkoin treenailua 2-3kk ja nyt olen ollut dietillä taas sen 4-5vk.. Päivä päivältä toki viisastunut ruokavalioiden jne. kanssa mutta lisätietoa tässä kaipaa..

Painovaihtelut ovat olleet väliä:
68kg(alku) -> 81kg(bulk)-> 75kg(diet) -> 79(bulk) -> 76,2(diet meneillään..)

..sekä olen lukenut diet-threadia miten edetä dietillä jne jne. 3krt/vk sali, salittomina päivinä aamukävely ennen aamupalaa 30-40min.. dietillä treenaan toki kovaa. vain harvoissa liikkeissä painot meinaa jäädä jälkeen verrattuna bulk treeneihin.. :jahas:

Mutta nyt ne varsinaiset ongelmat mihin kaipais hiema ratkasua, ehotuksia.(?)

1.) Jenkkakahvat / vatsanseutu... tehokkaita tapoja polttaa rasvaa näiltä alueilta ei taida olla olemassakaan..? vinoista vatsalihaksista olen kuullut ja niitä tehnytkin jalkapäivänä. Mutta ei tunnu auttavan.. kroppani on hieman epäsymmetri.. yläkropasta ja jaloista muuten rasvat hyvin palaneet paitsi nimen omaan nuo selänpuolellekkin taittuvat jenkkamuhkurat sekä hieman vatsafläsää(pikkupömppis) ovat tulleet jäädäkseen.

- Onko ratkaisu tähän ongelmaan diettaamalla jopa alle 75kg? kenties 72kg? asti, niin kauan että ne kaikki viimesetkin rippeet lihaksistosta / jenkat palavat pois?

- Vai kenties joku näppärä syklitys? Aluksi treeniä 2vk(bulk) sit 3vk(diet) jne että lihaakin säilyisi? Tarkoitus oli kesäksi päästä nuista eroon.. onhan täs vielä aikaa, mutta aika pahalta näyttää :curs:

2.) eli.. syklityksestä lisää, paras tai toimivin sinun kesän kiristely ratkaisusi minulle? miten bulk/diet välit? 2/2 2/3 4/4...?

Noh mutta enpä avaudu enempää tältä erää.. Isot propsit sille joka keksii vastaukset minua askarruttaviin kysymyksiin:

A): Miten päästä jenkoista ja vatsanseudun ongelmista eroon mahd. vähällä lihas hukalla ja hyvällä rasvanpoltolla?

B): Kesän kiristely-syklitys ehdotus?

C): Olenko jo täysin pulassa, mitään ei ole tehtävissä ilman rajua lihashävikkiä?

Sori, että toistin itseäni useaan otteeseen.. kiitos tulevista vastauksista ja kuulemiin :)
Ota ihan kylmästi joku kaloritaso ja testaa viikon. Sitten näät paljon paino putoaa... puoli kiloa sun painoselta on jo hyvä tulos viikossa.
Jenkat katoaa siinä samalla kun muukin rasva, aika yksilöllistä kylläkin. Tee puntin ja aerobisen lisäks vatsoja, mutta vaan 3:sti viikossa, ei ne sen parempia oo palautumaan kuin muutkaan lihakset.
Mulla ollu sama ongelma, kerran painoin yli 90 kiloo ja nyt 69 kiloo. Lantiolta ja perseestä häipy vikaksi. Onhan tässä lihastakin lähteny. Vaikea sanoa kannattaako sun dieetata alle 70 kun en tiiä sun ruumiinrakennetta tai pituutta....
Ota ruuilla runsaasti protskua ja jonku verran hiilareita.... Ei täs mitään ihmeita tartte, en mä ainakaan ja tulosta tulee. Aerobista mulla 5-6 kertaa viikossa ja syön päivässä 5 kertaa. Laske kalorit, mut kato ettet oo liikaa miinuksella....:)

kyllä ne jenkat pysyy sielä, ellet niitä DIETTAA pois. ja kesällä ei kannata alkaa syklittelee, vaan kevyttä plussaa ( 200-300 ) ja sitten kesän jälkeen diettiä, jos tarvii. kyllä sun pitää varmaan dietata sinne 72kg, että jenkat lähtee hyvin pois. itse painan nyt n. 76 ja pituus 173cm, niin jenkat pysyy, mutta nekin pienentyny, kun muualta taas lähteny selvästi kiristyy. tsemppiä! :)

Jos kesäkuntoon viel haluut, ni kulhän täs kesäkuun ehtii dietata ja saada vaikka 5 kiloo pois jos oikein hc:na ottaa....
Heinäkuussa sitten baanalle, se ainakin mun tarkoitus...
Eihän kesäkuussa ole vielä ees lämmin, joten sillon vaan dieettiä ja sitten rehvastelemaan!

Noi vatsarasvat on kyllä perkeleen tiukassa lähtemään. Kerran kun tulevat, hankala saada pois. Mulla ainakin lähtevät viimeisenä :(

Ruskea rasva :(

Jeps. Ei ole lähtenyt minullakaan vatsanseudulta rasvaa nähtävästi lainkaan, vaikka paino pudonnut dieetillä muuten mukavasti... Mistä pirusta se oikein lähtee, kun ei tuloksetkaan salilla ole tippuneet? :eek:

Juu eipä rasva lähde tosta mahanseudulta ja kun on meikäläinen niin siinä sitä on paljon ja muualla ei paljo mittään.. rupee ahdistaan ku kattoo tätä pesurumpua. Mutta kyllä se diettaamisella varmaa

Sehän on juuri sitä rasvaa jolla on ollut se lämmittävä merkitys, ja joka auttaa selviytymään. Eipä keho siitä helpolla luovu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom