Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos kun jaoit kokemuksesi, siitä voi tosiaan olla hyötyä muillekin. Hienoa, että asiat alkavat selkeytyä - tsemppiä toipumiseen ja uudenlaisten tottumusten opetteluun! Ps. saitko muuten Thyroxin-lääkityksen?Ajattelin päivittää tilannetta, jospa joku hyötyisi tästä tiedosta.
Ps. saitko muuten Thyroxin-lääkityksen?
Eikös laaja kilpirauhaspaneeli ole jonkun 300 e vai muistan ihan väärin? Itse haluaisin ottaa vaan kun on niin kallis.. pelkkä rt3 pitää ehkä itsellä jossain vaiheessa otattaa , se taisi olla jonkun 120 e tms.
Miten tuo rt3 sulla todettiin?Itselläni todettiin piilevä rt3 dominanssi sekä lisämunuaisen uupumus. Nyt alotettiin tyroksiinilla ja kortisonilla sekä melatoniinilla hoitojakso.
Mieleeni juolahti kysymys, mikä toisaalta ei pitäisi olla ajankohtainen. Olen nimittäin tässä koittanut rakennella ihannekroppaani jo jonkin aikaa, ja tavoitteena siis lihaksikas ja terve kroppa. Miten teillä on lihasten kasvatus sujunut lääkityksen aikana? Kortisolihan aiheuttaa kataboliaa, ja tämän olen huomannut kyllä. Jalkareeneissä sarjapainot tippuu, paino kuitenkin nousee kun nestettä ja rasvaa kertyy jne. Ainut mikä kehittyy on selkä (Aika kornia. Oon kohta niin yläpainotteinen ettei mitään rajaa..)
Jotain kokemuksia?
Miten tuo rt3 sulla todettiin?
Mulla ei oo kokemusta kortisolista kuin luonnollista tietä saaneena eli stressin takia ja mulla se ainakin käynnisti melkoisen katabolian elimistössä. Tanita-mittauksen mukaan vajaa 2 kiloo lähti lihasta ja sitä ihmeteltiin. Osasyynä voi olla tähän kilpirauhasen vajaatoiminta johon sitten sain lääkkeet ja sen jälkeen lihasmassaa alkoi taas kertymään. Miksköhän tuo selkä sulla kasvaa? Se on kasvanut mullakin lääketasapainon löytymisen jälkeen tosi kovaa.
Edit: Mulla siis oli yhtä aikaa kilpirauhasen vajaatoiminta sekä korkea kortisoli.
Oot saanut kyllä tosi hyvin muotoa yläkroppaan. Toki selkä on leventyneet mutta myös olkapäät on saanut lihaa. En olisi huolissaan tilanteesta ellei jalat sitten oon ihan surkastuneet :D Saatko muuhun treenamiseen kunnon tuntuman myös? Ettei se johdu siitä että esim. olkapäiden treeni ei mene oikeaoppisesti perille..
Oot saanut kyllä tosi hyvin muotoa yläkroppaan. Toki selkä on leventyneet mutta myös olkapäät on saanut lihaa. En olisi huolissaan tilanteesta ellei jalat sitten oon ihan surkastuneet :D Saatko muuhun treenamiseen kunnon tuntuman myös? Ettei se johdu siitä että esim. olkapäiden treeni ei mene oikeaoppisesti perille..