Oho oho... Kaverin faceseinältä keskustelua. Mukana myös auton ostajalle ajanut henkilö
XX:
kyl toi camaro kiva auto olis omistaa, mut ei tätä yksilöä... kannattaa lukea
(linkki blogiin)
(Auton ajanut henkilö): kannattaa myös ymmärtää mitä lukee
(Joku1): toi on kyl niin paska tilanne niin asiakkaalle kuin myyjällekkin!!
(XX): samaa mieltä, paljon on vaivaa nähny, mut kuten lapussa luki myydään ilman takuita
(Auton ajanut hlö): ja kaveri on julkaissut netissä videoita miten kumi palaa jne... eikä penkitys ehkä oo paras suorittaa jos on öljynpaine ongelmia..
(XX): totta, on siin omistajan tyhmyys kans mukana
(Joku2): Ei se ihan mene nii että omistajan tyhmyys. Mite autoliike vo imyydä autoa ei takuuta ku on kilpaauto? Jos se auto on ihan rekattu tavan autona suomen rekisteriin. Voihan mäki myyä saappia vaikka naton ohjuksena mutta silti se on vaan saappi
(Auton ajanut hlö): itse yhden viritetyn evo moottorin räjäyttäneenä voin vaan sanoa, et viritetyt koneet ei yleensä kestä. eikä korjaamotkaan anna niille mitään takuuta.
(Joku1): jos itse myisin autoliikkeenä autoa mihin on kone rakennettu samaisessa liikkeessä ja tiedetään 100% mitä koneelle on tehty niin siinä tapauksessa uskaltaisi jonkun näkösen takuun antaa mutta en minä myyjänä ainakaan uskaltaisi viritettyä autoa myydä minkä historia ei ole täysin tiedossa...
(Joku2): Ja luulis et ku kyse oli noinki kallissta autosta et ite myyjä ois sen toimittanu eikä joku kaveri. Ja eikös noissa omistajuus jutuissakin ollu jotain "häikkää"
(Joku1): eikös siellä lue että autoliikkeen työntekijä toimittanut auton?
(Auton ajanut hlö): tota Joku2, mä toimitin ton auton ja olen kyllä ihan töissä em liikkeessä. mulla oli kyllä kaveri mukana, kun tylsää ajella pitkiä matkoja yksin.
(Joku2): Eli sinä oot se joka oli sit puhunu tästä kattien ohituksesta ja vikavalosta? Mites toi tiheä omistajien vaihdos, osatko siihen antaa vähän selvennystä miksi moinen?
(Joku3): paskan myivät
(Auton ajanut hlö): Siinä on hänen näkemys asioihin.. En voi oikein muuta sanoa.
(Joku2): Mutta osaatko sanoa miksi noin tiuhaa vaihtanut omistajia?
(Auton ajanut hlö): Ihan normaalia autokauppojen välistä vaihtoa.. Meille kulkeutuu ne mitä muut ei saa myytyä.
(Joku2): Miksiköhän ei ollu menny kaupaksi muualla...
(Joku1): tollasten autojen asiakasryhmä on suomessa aikas pieni niin tuskin menee ihan helpolla kaupaksi...vai onko sulla Joku2 120 000e laittaa autoon?
(Joku2): Taitaa olla sisäistä kauppaa noilla liikkeillä. Ei siitä kuka saa ja mitä myytyä. H2 autotalot, toimii Helsingissä, mutta kotipaikka Tampere. Tampereen AutoCenter, aputoiminiminä Helsingin AutoCenter ja Premium autonkuljetus. Autoliike Marko Sipilä viralliselta nimeltään Premium Car Center Turku...
(Joku4): Joku sano hyvin että kyllähän tommosta voi sattua kelle vaan mut miten hoitaa sen jälkipyykin.