Kumpi sali?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja anve
  • Aloitettu Aloitettu
Valittavana on kaksi salia. Toisessa pelkästään vapaat painot ja kyykkyteline. Toisessa kaikki uusimmat ja hienoimmat koneet, mutta ei vapaita painoja ollenkaan. Kummassa treenaatte mielummin?

Tohon kysymykseen varmaa ainoa oikea vastaus löytyy sun omasta päästä. Ite en sellasella salilla reenais missä ei oo ollenkaa vapaita painoja, tosin en kyllä kovin mielelläni sellaisellakaan missä on vain niitä.

Morpheus+red+or+blue+pill.jpg

99% sanoo vapaat painot! myös minä!

Mutta toki, aloitusviestistäsi ei voi päätellä millainen terveydellinen historia sinulla on, itse mm. välilevynpullistuman takia jouduin hakeutumaan salille jossa oli sekä uudet laitteet että vapaat painot, ja siinä kevyen jumppailun sivussa kovaa treeniä vapailla tehden niin kehoani kuunnellen joudun välillä siirtymään myös jopa useaksikin viikoksi laitteille.

Jos oot perusterve näppärä immeinen niin vapaita suosien, mutta jos terveydellinen historia tai tulevaisuuden ongelmat vievät laitteille, niin sitten salia mistä MOLEMMAT löytyy! ; )

Tämä oli siis aivan hypoteettinen kysymys ja aika tyhmä sellainen. Itsellä ei terveysongelmia ole ja treenaan käytännössä pelkästään vapailla painoilla.

- - - Updated - - -

Ja tuo, että 99% tai 100% sanoo vapaat painot on aika yllättävää siinä mielessä, että salilla jossa käyn ei juuri tarvi kyykkytelineelle jonottaa. Koneet ja smithit sun muut härpäkkeet on kyllä ahkerassa käytössä.

Ja tuo, että 99% tai 100% sanoo vapaat painot on aika yllättävää siinä mielessä, että salilla jossa käyn ei juuri tarvi kyykkytelineelle jonottaa. Koneet ja smithit sun muut härpäkkeet on kyllä ahkerassa käytössä.

Ole onnellinen. Tota ei monella salilla tapahdu :D

Ole onnellinen. Tota ei monella salilla tapahdu :D

Onko oikeasti näin? Niitähän on maailmalla isoja kalliita saliketjujakin missä ei vapaita painoja ole ollenkaan. Ja ilmeisesti kävijöitä riittää. Mutta perustapa sali missä on vaan kyykkytelineitä ja levytankoja niin ei varmaan kannata kovin kovaa kuukausimaksua laittaa.
Siis ilman muuta vapaiden painojen kannalla oon itsekin.

Back
Ylös Bottom