Kumpi parempi?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kumpi näistä ohjelmista olisi teidän mielestä parempi? Toki toiselle sopii toisenlainen ja toiselle taas toisenlainen. Mutta onko jotain epäkohtia järjestyksessä, pitäisikö lepopäiviä lisätä, yms. ?? :rolleyes:
Tuolla jälkimmäissellä olen treenaillut vuoden verran. Olen kuitenkin miettinyt, että pitisikö siirtyä 3-jakoseen systeemiin.

Niinpä toivosinkin teidän mielipiteitä.

1.päivä rinta, ojentajat, olkapäät
2.päivä lepo
3.päivä jalat, vatsa
4.päivä lepo
5.päivä selkä, hauis
6.päivä lepo
7.päivä lepo tai kierto alusta
--------------------

1.päivä rinta, olkapäät
2.päivä jalat, vatsa
3.päivä lepo
4.päivä selkä
5.päivä lepo
6.päivä ojentajat, hauis, vatsa
7.päivä lepo
8.päivä lepo tai kierto alusta

Itse jatkaisin tolla jälkimmäisellä, mutta kuten sanoit, toiselle sopii toinen juttu, toiselle jokin muu...
Tosin jos toi jälkimmäinen on potkinut hyvin, niin muuntelisit sitä vain vähän, vaihtelun vuoksi, vaikka siten että saisit samalla kierron 7 päiväiseksi. miltä vaikuttaisi tällainen:

1. Rinta,Olkapäät
2. Selkä
3. Lepo
4. Jalat,vatsat
5. Kädet
6. Lepo
7. Lepo
(ja vaikka rintapäivälle ne vatsat toisen kerran jos kerran haluat treenata ne 2 krt/vk)

1.Rinta, ojentajat
2.Lepo
3.Jalat, vatsa
4.Lepo
5.Selkä,olkapäät, hauis
6.Lepo
7.Lepo

jos kolmi jakone innostaa. Viisammat korjatkoon jos jotaan tuossa mättää. :P

hubbaa sanoi:
1.Rinta, ojentajat
2.Lepo
3.Jalat, vatsa
4.Lepo
5.Selkä,olkapäät, hauis
6.Lepo
7.Lepo

jos kolmi jakone innostaa. Viisammat korjatkoon jos jotaan tuossa mättää. :P

En mä tässä näe muuta ongelmaa, kun ton 5. päivän sisällön, siinä on kyllä tavaraa aika paljon ja pistäksinkin olkapäät rinnan ja ojentajien kanssa. Eli just kuten threadin aloittaja ehdotti. Ei varmasti ole paras tapa treenata rintaa ja olkapäitä samassa, mutta selkä on jo itsessään kova treenattava, siihen vielä pari lihasryhmää päälle --> voi tulla vaikeuksia. Voihan sitä harkita myös hauiksen siirtämistä rinnan ja ojentajien päälle, vähän mietittynä tekisin itsekin niin.

Ketjun aloittajalle sanoisin, että tee kummalla paremmalta tuntuu. Itse tekisin 4-jakosella jos aikataulut vaan antaa myöden, 3-jakonen on yleensä aina jonkinlainen kompromissi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom