kumpi ompi parempi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Immu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kertokaas viisaammat. Tuolla aikaisemmin olikin jo yks vertailu, mutta ei ihan vastannu mua askarruttavaan asiaan..

Ohjelmassa lukee 3x8-10

Otetaan vaikka penkki

vaihtoehto 1)
1. sarja 100kg 8 toistoa juuri ja juuri
2. sarja 90kg 8 toistoa
3. sarja 85kg 8 toistoa

(eli pidetään suurinpiirtein kiinni toistomääristä vähentämällä painoja vai)

vaihtoehto 2)
1. sarja 90 kg vaikka 12
2. sarja 95 kg mitä nyt sit menis vaikka n 10
3. sarja 100kg niin monta kun nyt vielä jaksaa

vaihtoehto 3) juku muu mikä? :confused:

sit vielä, että miksi super sarjoja tehdään. Pelkkä ajansäästö?

paljon kiitoksia tiedonvalosta :lol1:

Vaihtoehto 2.

Ei mulla sille mitään perusteita ole, mutta kyllä se taitaa se parempi vaihtoehto olla. Ite vedän ainakin niin.:)

Riippuu vähän siittä mitä haet esim. voimaa,massaa vai rasvanpolttoo?Omasta mielestäni numero 1 on parempi kun teet sen toisinpäin eli:80/8 90/8 100/8 ja aina kun menee läpi niin seuraavalla kerralla 2,5kg lisää.

Kumpikin on mielestäni ihan hyvä systeemi, kannattaa kokeilla kumpaakin. Itse suosin enemmän vaihtoehtoa 2 koska olen todennut sen toimivan minulla. Joskus kuitenkin etenkin pääliikkeessä otan vaihtoehdon 1 mukaan siten, että otan ensin todella kovan ja raskaan sarjan ehkä hieman fuskatenkin ja perään 1 tai 2 sarjaa hieman kevyemmällä ja puhtaammalla tekniikalla. Vuorottele kumpaakin.

No se on ihan mitä hakee. Tolla ekalla saa ainakin ittensä enemmän rikki, jos vetää tosiaan aina loppuun asti mutta kakkosella saa varmaan enemmän voimaa. Kakkosta oon ite enemmän käyttänyt vaikka ei se voima pääasia olekaan.

vaihtoehto 3:
tarvittavat lämmittelyt ja 2-4 kovaa sarjaa halutulla painolla, jos haet voimaa tehden vaikka 5 toiston sarjoja, tee sellaisella painolla minkä jaksat nostaa sen viisi kertaa. eli epäonnistumiseen asti tehdyt sarjat eivät ole hyviä voimailussa. liitty jotenkin hermotukseen.
jos taasen massaa haet, 2-3 sarjaa riittänee, toistot 6-12

vaihtoehto 4:
maksimi kolmonen. lämmittele. aloita tekemään kolmosia 50-60% painoilla. lisää painoa vähitellen, kunnes tunnet että et jaksa enää kolmea toistoa seuraavalla painolla. siirry seuraavaan liikkeeseen

Suositut

Back
Ylös Bottom