Kumpi ensin?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Elikkäs, perussääntö bodailussa; "tee aina pienempi käsi ensin" mutta nyt onki sellanen juttu, että vipareita tehdessä (teen siis yhellä kädellä) vasen on perkeleesti vahvempi mutta huomattavasti pienempi, oikea olkapää on sitten puolet heikompi mutta paaaaljon isompi.

että kumpi siinä sitte kannattaa tehä eka? vahvempi mut pienempi vai heikompi mut isompi?

btw. sama juttu on hauiksissa :curs:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
hmph. no oke, pitänee sitte jatkaa samalla temmolla ku ennenki :) meinaan vaa pännittää nii homona ku noil on nii suuret koko erot....

Et oo ainoo..

Mulla on ja sama juttu, elikkäs toinen käsi on pienempi, mutta vahvempi ja toinen on suurempi, mutta heikompi. Ja pännii myös mua aikalailla:curs:

Älkää siihen kiinnittäkö huomiota jos toinen on toista suurempi, tehkää vaan kumpaakin, kyl se siit ajan kanssa menee. Keskittykää vaan reenaa ja syömään. Ja vaikka jos kauan ajan päästä vieläkin on kädet tai olkapäät eri kokoisia, ni toinen on sit vaan iso ja toinen helvetin iso.

Nuo erot tasoittuu aikanaan. Tee viparit molemmilla käsillä samaan aikaa niin ei ole tuotakaan ongelmaa. Lisäksi kannattaa kiinnittää huomio aripäivän askareisiin, eli kantaako vaikka kauppakassit aina samalla (ja vahvemmalla) puolella jne jne. Noita kun vähän zoomailee ja tarvittaessa vaihtaa kättä välillä, niin tasoittuun vielä nopeammin nuo erot. Ihmiskeho ei koskaan ole täysin symmetrinen.

Timba79 sanoi:
Ihmiskeho ei koskaan ole täysin symmetrinen.

:offtopic:
Bill Clintonilla on symmetriset kasvot...

Bill-Clinton--C10102849.jpeg

hyvä tietää että usemmallakin näitä ongelmia :) aattelin itekki et kasvakoot sitte miten kasvaa, teen kummiski samat sarjat enkä painota vasempaan sen enempää kuin oikeaankaan, molempia vaan täysillä! :kippis1:

btw joskus sitäkin näkee salilla kun joku RHP mies vetäsee hauiskäännössä käsipainolla molemmilla vuoronperään 10 toistoa ja kun toinen väsyy nii toisella kädellä jatketaan vielä sen 5-6 toistoa.. :rolleyes:

Huomaapi muuten myös että hyvin usealla kehonrakentajalla on erimuotoset hauikset ku ne siellä lavalla poseeraa, aina toine pikkase jyrkempi ja toinen tasasempi :evil:

en ole rhp mies. hauiksen treenaaminen on turhauttavaa ja jos joku liike jää salilla pois kun ei jaksa niin se on aina pohkeet tai hauis.

silti teen hauista esim 15kg eka oikee käsi vaik 12 toistoo. sit vasen käsi, sattuuki menee 14 ni tottakai mä teen 14.

e: ja mulla on oikee käsi heikompi ja isompi, veikkaan sen johtuvan myös siitä että sitä osaa jännittää paremmin.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juuri sen takia Bill Clinton pääsi presidentiksi.

Tässä lueskelen ajankuluksi näitä vanhoja viestejä. Hassusti käynyt ilmi että olkapäät ja hauikset ovat näin 7 vuotta myöheemin YHÄ erikokoiset! suhde on pysynyt samana :lol2:

Taitaa se vaan niin olla että ei niitä kannata yrittää tasottaa vaan jumppaa molempia tasapuolisesti kuten täällä aiemmin mainittiinki =)

Suositut

Back
Ylös Bottom