Kumoaako toisensa..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cemoto
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen kreatiini tankkauksella ja jos alan ottaa rasvan polttaajaa (the ultimate fat burning) ni eikö ne "kumoa" toisiaan?
Siirryin myös n. 80% max.painoista pitkillä toistoilla => maksimi painoihin lyhyillä toistoilla.

cemoto sanoi:
Olen kreatiini tankkauksella ja jos alan ottaa rasvan polttaajaa (the ultimate fat burning) ni eikö ne "kumoa" toisiaan?
Siirryin myös n. 80% max.painoista pitkillä toistoilla => maksimi painoihin lyhyillä toistoilla.

Noi rasvanpolttotuotteet on pidemmän päälle pelkkää rahastusta. Niissä on yleensä vain jotain yksi tai kaksi kliinisesti toimivaa ainesosaa ja loput ovat sitten hienoilla nimillä varustettuja lisukkeita. Kannattaa turvautua ennemmin tavallisista kaupoista saataviin tuotteisiin, kuten vihreään teehen. Ja ei se kreatiini ainakaan mun logiikalla pitäisi mitään vaikuttaa, koska eihän se painoa nosta läskin muodossa, vaikkakin saattaapi olla, että paino pysyy samana, vaikka läski katoaisikin. Siis tämä on vain minun logiikkaani, joku asiasta enemmän tietävä ja kokenut voi neuvoa paremmin, mutta lähinnä suosittelen jättämään noiden rasvanpolttotuotteiden oston välistä.

Suositut

Back
Ylös Bottom