Kummelin Jackpot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Täältä löytyy uuden Kummeli-leffan sivut. On traileria, "behind the scenes", kuvagalleriaa, uusia Kummeli-biisejä ja semmosta.

Jos alkaa pännii, ni vedä kännii. Jos joku morkkaa, niin pullo korkkaa. Jos oikein mokaa, sun täytyy dokaa. Vedä silloin pelti kii.:kippis1:

Mielenkiintoista nähdä, miten André on onnistunut näyttelijänä!

Jumanklavita miten hyviä biisejä tossa on... Varsinkin "Antakaa määkin huudan määkin olen kännissä" on aivan huikea!!

No niin, nyt on tämäkin nähty ja ei voi muuta sanoa kuin että oli huippu leffa! :rock:

oli kyllä kohtuu hauskoja letkauksia kun kävin kattomassa, mutta kyllä noi sketsit on jättäny sellasen leiman että tuntu oudolta nähdä helat,kahilaiset,silvennoiset oikeen "juonellisessa" elokuvassa. juoni oli kyllä hyvä, mutta olis vähän höysteeks kaivannu noita vanhoja hokemia höysteeks. kerran tais kyllä lähtee :whip:
muta andre oli kyllä loistava,samoin hela. ansaittee :3:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
flex_90 sanoi:
...että tuntu oudolta nähdä helat,kahilaiset,silvennoiset oikeen "juonellisessa" elokuvassa. juoni oli kyllä hyvä, mutta olis vähän höysteeks kaivannu noita vanhoja hokemia höysteeks...
:offtopic:
Piditkö Kummelin kultakuumeesta? Sehän oli ihan huippu juuri sen takia että oltiin keksitty uusia juttuja.

Makuasioita tietty!

juu...kultakuume oli huippu, mutta siinähän tapahtumat vaihtuivat kohtuu tiuhaan eikä kiinteää juonta joka kahlaa läpi elokuvan ollu. siinä oli paljon eri juttuja, tai sitten en muista, tai en osaa selittää näkemystäni :)

Siis kyllähän Kultakuumeessa oli ihan selvä juoni. Jönssin ja Dillen ympärillä.
Siinä ekassa Kummeli -leffassa oli niitä erilaisia tarinoita.

Kummeli on noin yleisesti ottaen ihan mukavaa katsottavaa, mutta Kultakuume-elokuvasta en koskaan ole oppinut pitämään, vaikka sitä kaikki ylistävät ja vaikka siinä muutama hyvä kohta onkin.

Toivottavasti Jackpot on parempi.

flex_90 sanoi:
juu...kultakuume oli huippu, mutta siinähän tapahtumat vaihtuivat kohtuu tiuhaan eikä kiinteää juonta joka kahlaa läpi elokuvan ollu. siinä oli paljon eri juttuja, tai sitten en muista, tai en osaa selittää näkemystäni :)

Mitenhän päin sä oot sen kattonu :eek:

0018 sanoi:
Kummeli on noin yleisesti ottaen ihan mukavaa katsottavaa, mutta Kultakuume-elokuvasta en koskaan ole oppinut pitämään, vaikka sitä kaikki ylistävät ja vaikka siinä muutama hyvä kohta onkin.

:hyper: ja mä hullu olin lähössä Ibizalle!

Itse taidan odottaa dvd:tä, aika vähän tulee nykyään käytyä leffassa. Ison osan Kummelisketsejä osaan kyllä ulkoa jopa häiritsevässä määrin ja lukeudun kyllä porukan ns. faneihin ihan kympillä.

Olihan se suht hyvä leffa, mutta vähän odotin kyllä parempaa..
Suosittelen kuitenkin.

"Ei-nari nari marisi ja pani." :lol2:

Ultimecia sanoi:
:hyper: ja mä hullu olin lähössä Ibizalle!

Itse taidan odottaa dvd:tä, aika vähän tulee nykyään käytyä leffassa. Ison osan Kummelisketsejä osaan kyllä ulkoa jopa häiritsevässä määrin ja lukeudun kyllä porukan ns. faneihin ihan kympillä.
Juu, lasketaan hintaa tuollekin räpellykselle. 20e liput, 12e juna (tai 8e parkkimaksut + bensa) sekä 5e popparit + limut. Yhteensä 37e elokuvasta. Mielestäni liikaa. DVD:n saa Gigantista 16.90e tai sitten makuunista 3e + 0.3e aihio.

Se kasetti äijä oli ihan huippu, mitä muuta se oikeesti teki ku dokas koko leffan ajan? mahtava rooli, vähän samanlainen ku jackie brownissa robert de nirolla....

tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom