Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hieno homma, koska huomiselle on jo liput ostettu illaksi .Jusushi sanoi:No niin, nyt on tämäkin nähty ja ei voi muuta sanoa kuin että oli huippu leffa!
flex_90 sanoi:...että tuntu oudolta nähdä helat,kahilaiset,silvennoiset oikeen "juonellisessa" elokuvassa. juoni oli kyllä hyvä, mutta olis vähän höysteeks kaivannu noita vanhoja hokemia höysteeks...
Ei saatari :lol2:amf sanoi:"Antakaa määkin huudan määkin olen kännissä"
flex_90 sanoi:juu...kultakuume oli huippu, mutta siinähän tapahtumat vaihtuivat kohtuu tiuhaan eikä kiinteää juonta joka kahlaa läpi elokuvan ollu. siinä oli paljon eri juttuja, tai sitten en muista, tai en osaa selittää näkemystäni
0018 sanoi:Kummeli on noin yleisesti ottaen ihan mukavaa katsottavaa, mutta Kultakuume-elokuvasta en koskaan ole oppinut pitämään, vaikka sitä kaikki ylistävät ja vaikka siinä muutama hyvä kohta onkin.
Juu, lasketaan hintaa tuollekin räpellykselle. 20e liput, 12e juna (tai 8e parkkimaksut + bensa) sekä 5e popparit + limut. Yhteensä 37e elokuvasta. Mielestäni liikaa. DVD:n saa Gigantista 16.90e tai sitten makuunista 3e + 0.3e aihio.Ultimecia sanoi:ja mä hullu olin lähössä Ibizalle!
Itse taidan odottaa dvd:tä, aika vähän tulee nykyään käytyä leffassa. Ison osan Kummelisketsejä osaan kyllä ulkoa jopa häiritsevässä määrin ja lukeudun kyllä porukan ns. faneihin ihan kympillä.