Kummelin Jackpot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kävin kattomassa leffan torstaina, lahden kuvapalatsissa. Sali oli täynnä ehkä noin 80%. Ikähaarukka 15-60v :)

ei ollut samaa "vanhaa taattua laatua". ei oikeestaan kuin 1-2 kohtaa missä lähes koko yleisö ois revennyt nauruun :(

naurattaa melkeinpä enemmän kuin jälkeenpäin aattelee mitä kaikkea siin olikaan :rolleyes:

"missä meidän mönkijät on?!!":D

IsoDino sanoi:
Huippu leffa. Kummeleiden paras leffa. Monia hyviä roolisuorituksia. Kalliala ja Havukainen veti hienon suorituksen avioparina ja tietenkin Silvennoinen loisti kärjessä ihan kympillä. Vihinen melko pienessä roolissa örinöidensä kanssa.

Korjaan omaa kirjoitustani... Niin ei se Kallialan vaimo siinä ollut Havukainen vaan se, jota Pera Järvelä kävi kuksiin... sorry sekoiluni.

Tykkäsin tosi paljon.
Olin aika väsynyt kun menin katsomaan sitä joka lisäsi leffan tehokkuutta.
Välillä nauroin niin paljon etten saanut hengitetty pariin minuuttiin.
Rintaan sattui ja silmät vuosi vettä.
Tää uppos muhun ihan täysillä.
Joku kirjoitti että meno on muuttunut mitä se oli ennen.
Miettii että kummelit tuli joskus 90-luvun alussa.
Nyt on vuosi 2006 ja jos jutut olisivat edelleen samoja, niin ihmettelen suuresti olisiko tätäkään leffaa ikinä tehty.
Biisit oli hyviä ja näyttelijät myös. Ehkä andre oli kuitenkin yks paskimmista.
Jos noita vierasnäyttelijäitä vertaa kummelijätkiin, niin aake oli ainut kuka pääsi samaan kastiin näyttelijäsuorituksissa.
Juonta oli mietitty noin kolme kertaa kauemmin kuin muissa leffoissa ja henkilöhahmot oli syvällisempiä kuin ennen.
lisäuskottavuutta toi silvennoisen ajan saatossa syntyneet silmärypyt ja kahilaisen entistä kaljumpi nuppi.
Heikki Vihinen ei osaa edelleenkään näytellä kuin yhtä roolia.
Tuomioni: :4:

Todella kova pettymys. Edelliset kummelipätkät hakkaavan tämän virityksen 100-0. Kyllähän tässä oli hauska yleivire, mutta vitsit tuntuivat olevan vähissä. Nooh, pitäähän sitä joskus sallia pieni mahalasku muuten niin mainion tuotannon jatkoksi.

Paskin näkemäni leffa pitkään aikaan!

:4:

Oli kyllä mun mielestä hyvää juttua, ei nyt mitään stories-tasoa mutta hyvä kuitenkin. Ja yleisö oli lähinnä parikymppistä miesporukkaa, joten leffa oli "valmiiksi naurettu". Esim. siinä kohdassa kun kissanainen tarjoaa tussua mutta kaveri (pertti vai mikä se nyt oli) pyytää vähän rahaa kylkeen, niin porukka nauro ihan tajuttomasti... Imo ei kyllä ollut mikään paras juttu, mutta aina se nauru tarttuu :D

Ribee sanoi:
:4:

Oli kyllä mun mielestä hyvää juttua, ei nyt mitään stories-tasoa mutta hyvä kuitenkin. Ja yleisö oli lähinnä parikymppistä miesporukkaa, joten leffa oli "valmiiksi naurettu". Esim. siinä kohdassa kun kissanainen tarjoaa tussua mutta kaveri (pertti vai mikä se nyt oli) pyytää vähän rahaa kylkeen, niin porukka nauro ihan tajuttomasti... Imo ei kyllä ollut mikään paras juttu, mutta aina se nauru tarttuu :D

Sama homma täällä paitsi, että minuun se nauru ei tarttunut. Takanani istui oikein kunnon raavaita "kaljaa ja makkaraa" miehiä, joille kuten arvata saattaa Kummeli-huumori on kuin omiaan. He tosin nauroivat jo ennen kuin elokuva oli edes ehtinyt alkaa. Tässä ote heidän jutuistaan: Ennen elokuvan alkua tuli Geishan muistelmien traileri, jossa nainen katsoo kiikareilla lintuja. Toinen tosimiehistä sanoo "Taetaap tiirailla lintuinfluenssaa" ja röhönauru alkaa. Myös toisen trailerin aikana sain kuunnella heidän kaunista röhönauruaan. Elokuva oli Brokeback Mountain ja juttu meni näin "Hei Timo(nimi muutettu) eikös tämä oo se homoelokuva, tämähän sopis sinulle" *röhönaurua*.

Itse elokuvasta:
Oli siinä muutama hauska kohta, mutta lähinnä se oli tuollaista perusmassaa. Jos tekijöinä olisi ollut kansalle ennestään tuntematonta näyttelijäkaartia niin kuinkahan moni olisi käynyt katsomassa ja olisivatkohan arviot näin hyviä :3:

Ihan ok leffa. Läpät ei ollu kyllä parhaimmasta päästä, muutamassa kohdassa sai nauraa. Vanhat rokkaa paremmin :worship: :3:

en oo varmaan ikinä nauranu noin paljoa leffateatterissa - ja heti alusta alkaen. helvetin hyvä pätkä, ja just sopiva mun huumorintajulle/tajuttomuudelle. jotenkin tuo kahilainen on kyllä aina ollu mun suosikki - ja jatkaa suosikkina edelleenkin. sen ilmeet on vaan jotenkin niin loistavia, ja värjätty puolipälvi takatukalla (josta väri ´hieman´ valui soiton lomassa) oli aivan ässä. :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Plaah. Ei mitenkään pärjännyt niille oikeille Kummeli-sketseille... jotenkin väkisin väännettyä. Kyllähän tuon nyt katsoi, mutta en kyllä millään ilveellä vois tuolle antaa mitään viittä tähteä.

Mä en tiiä muista, mutta mua jaksaa vaan naurattaa:D koko Jackpotin tarina ja henkilöt. Töissä ei vaan kukaan ymmärrä mun "repliikkien" lainauksia leffasta. (pitäs siihen ainakin kolmekymppiä kylkeen saada) ja et onko naiskhuolia? Ei oo mä oon eronnu jne. jne.

C-kasettimies, kasettipesä OY:stä, voi ei, noita tulee koko ajan mieleen lisään ja pakko laittaa loppukaneetiks: Einarinari pierijapani... hohhohoo...niin edelleen.

Parasta viihdettä kun sitä kaipaa!:lol2:

T:Mönkijämies

Pulkkisesta en koskaan pitänyt, mutta...
"Missä meidän mönkijät on?!"

:hyper:

Ai että lentääkö kummeliläppää duunissa :-DDD

Sanon yhtä duunikaveria kirkaksi. Se oli aika hiilenä, ku rippasin leffasta sen "kirka saatana" pätkän ja soittelin sitä luurista koko ajan.

"Kauhee apina" on kans aika kovassa huudossa duunissa.

"entä mypa?" heitän aina, ku jengi alkaa höpöttelee liikaa jostain futiksesta. Aina porukka yhtä ihmeissään :-DD

http://rassijat.1g.fi/kummeli_ripit.rar
http://www.youtube.com/watch?v=SuZWUpP5cpA (best of 1)
http://www.youtube.com/watch?v=pXq-RU5nONk (best of 2)

Vähän aikaa sit oli iltalehdessä, et nää on tekemässä uutta leffaa. Paineet kuulemma kovat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom