kumman valita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jimbis
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
37
Elikkäs, oon jo kokeillut siemesit, samsungit ja nokiat lävitse, ja niistä ainoastaan nokiat olleet makuuni. Tällä kertaa päätän kokeilla jotain aivan uutta, ja nyt hankinnassa sony ericsson. Ja niinpä päätin vielä kysyä teiltä, et kumman mallin valitsen, kun olen kahta mallia katsellut :)
Sony Ericsson W800i/Sony Ericsson K750i Oxidized Black??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jimbis sanoi:
Elikkäs, oon jo kokeillut siemesit, samsungit ja nokiat lävitse, ja niistä ainoastaan nokiat olleet makuuni. Tällä kertaa päätän kokeilla jotain aivan uutta, ja nyt hankinnassa sony ericsson. Ja niinpä päätin vielä kysyä teiltä, et kumman mallin valitsen, kun olen kahta mallia katsellut :)
Sony Ericsson W800i/Sony Ericsson K750i Oxidized Black??

:jahas: No tietysti sen, joka sopii sinulle paremmin.

molemmista luureista oon kuullut pellkkää hyvää, mutta vaikea päätös edessä, kun hinta tasoltaan puhelimet ovat melko samaa tasoa..

jimbis sanoi:
molemmista luureista oon kuullut pellkkää hyvää, mutta vaikea päätös edessä, kun hinta tasoltaan puhelimet ovat melko samaa tasoa..

Jos saat puhelimet suht samaan hintaan niin tietenkin ostat w800i:n. Eroahan näillä luureilla on ulkonäössä ja siinä että w800i:ssä on huomattavasti paremmat kuulokkeet mukana, hieman erilainen mp3 softa ja paljon isompi muistikortti eli 512 meganen. Tosin tätä w800i:tä myydään ilmeisesti ilman tuota isoa muistikorttiakin..

Eli siis w800i mallissa ei ole mitään huonompaa verrattuna K750, ellei sitten jonkun mielestä ulkonäkö. Ja w800i todella ON hyvä luuri, voin suositella.. :kippis1:

tietääkö kukaan onko kameroissa noiden puhelimien välillä jotyain eroa, molemmissahan löytyy toi 2 megapixelin kamerat :)

Relg sanoi:
... Eroahan näillä luureilla on ulkonäössä ja siinä että w800i:ssä on huomattavasti paremmat kuulokkeet mukana, hieman erilainen mp3 softa ja paljon isompi muistikortti eli 512 meganen.

Tuo 512mb jos on kortilla tanakkaa tavaraa niin voi olla jo aika hidasta toiminta... Ainakin täyteen ahdettu S700i malli miettii 4-6 sekuntia ennekuin antaa muististaan edes kuvatiedoston. Liekö w800/w900 nopeampi tässä mielessä?

Jimbis, siis ne puhelimet on kameroiden ym osalta täysin identtiset. Ainoat erot on noi mitä jo aikasemmin luettelin. Eli siis kameroissa EI ole mitään eroa.

keijo s sanoi:
Tuo 512mb jos on kortilla tanakkaa tavaraa niin voi olla jo aika hidasta toiminta... Ainakin täyteen ahdettu S700i malli miettii 4-6 sekuntia ennekuin antaa muististaan edes kuvatiedoston. Liekö w800/w900 nopeampi tässä mielessä?

Mulla se kortti ei koskaan ollut ihan täysi, ehkä 70% tilasta oli käytössä ja ei ainakaan sillon ollut yhtään hidas. Että olisko jotain kehitystä saatu aikaseksi tai sitten ongelmat ilmenee kun kortin ahtaa ihan täyteen...

Kyllä tuo w800i on parempi valinta nuitten kuulokkeiden ja isomman muistikortin takia. K750i:ssä nuo kuulokkeet on aika syvältä suoraan sanoen. Saa joka toinen minuutti olla laittamassa taas paikoilleen, kun oot vaikka juoksemassa.

Osta Nokia. Pelkästään sen takia, että jos joskus tarvitset laturia niin nokialainen aina löytyy, mutta noihin ericsoneihein/samsungeihin/siemenseihin ei tahdo löytyä keneltäkään.

Suositut

Back
Ylös Bottom