Kumman näistä SINÄ ostaisit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Niko15
  • Aloitettu Aloitettu
Hei, eli nyt ollaan kinkkisessä tilanteessa. Olen hommaamassa uutta konetta ja tulin erittäinkin kovan päätöksen eteen.

Lyhyesti, kumman näistä koneista SINÄ ostaisit? http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=855490&shopId=19651&compartmentId=20152&categoryId=31156&catalogId=1444&ddkey=CategoryDisplay vai https://www.hobbyhall.fi/p/fi/Aspire-X1930-ja-P226HQVbd-21-5/338565/92418/92365/92415

Kiitos vastauksista etukäteen! Ja pikaisella vilkaisulla en löytänyt sopivaa lankaa mihin postata tämä niin päätin sitten tehdä uuden. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tarkennetaan hieman. Eli siis ajattelin pelailla koneella myös, ja tiedän ettei kumpikaan koneista ole mikään erityisen hyvä pelaamiseen, mutta kumpi näistä olisi parempi pelaamiseen?

Tuo pöytäkone näyttäisi olevan hivenen parempi pelaamiseen. Niinhän nuo yleensäkin tuppaa olemaan. Pöytäkoneella on muutenkin kivempi pelailla pelejä.

Kannettavan etuna luonnollisesti kannettavuus (daa). Kuten Mike sanoi: riippuu käyttötarkoituksesta. Jos tarvitsee raahata konetta mukana koulussa, matkoilla jne niin osta läppäri. Jos tulee ihan pelikäyttöön kotona, niin onhan tehokkaammalla koneella ja isommalla näytöllä parempi räiskiä menemään.

Ja mikäli haluat koneen, jota on tulevaisuudessa mahdollisuus päivittää, kasaa itse. Jos et osaa, murobbs-foorumilta löytyy ohjeet komponenttien valintaan sekä kokoamiseen.

Onko joku syy miksi nuo kaksi ovat ainoat vaihtoehdot?
Kumpikaan noista koneista ei selvästikään ole suunniteltu pelaamista silmällä pitäen ja sen varmasti tulee nykyisillä peleillä huomaamaan. Hieman vanhemmat pelit toki pyörivät noillakin ihan kohtuullisen kivuttomasti.

Ja mikäli haluat koneen, jota on tulevaisuudessa mahdollisuus päivittää, kasaa itse. Jos et osaa, murobbs-foorumilta löytyy ohjeet komponenttien valintaan sekä kokoamiseen.

Ja vaikka ei konetta osaisi kasata itse, tarjoaa monet verkkokaupat kasauspalveluja.

Tuo läppäri näyttää varsin ookoolta, ottaisin sen. Siinä on muuten vauhdikkaampi prossu kuin tossa pöytäkoneessa. :confused:

Kun kyseessä on Acer, niin en kumpaakaan.
Sen verran huonot kokemukset ko. merkistä, kun Win maailmassa vielä mukana olin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom