Kuminauhoilla treenaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja änka
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli onkos täällä porukka, miten käyttänyt kuminauhoja treenatessa? Itse nyt olen jonkin verran tehnyt erilaisia liikkeitä kuminauhoilla; haukkarit, punnerruksia, ojentajia, vipunostoja... Voiko tällä tavalla saavuttaa kuinka hyvän kunnon? Omasta mielestäni saa aika hyvin ottamaan voimille, jos on vain tarpeeksi kireitä kuminauhoja käytettävissä.

meitti käyttää myös välillä just tollasta vastuskuminauhaa punnerruksia yms tehdessä. Ja kyllä saa ottamaan todella hyvin. :D Siitä, miten noiden avulla kehittyy, ei ole pahemmin tietoa, kuitenkin itse sen verran epäsäännöllisesti niitä käytän.

Yleensähän niitä käytetään normipainojen lisäksi joko helpottamaan alkua tai vaikeuttamaan loppua. Pelkillä kumeilla liikkeiden alku on yleensä liian helppo tai vastaavasti loppu liian vaikea. Kotona mahdollisista liikkeistä etunojapunnerruksissa toimii kyllä kumit erinomaisesti lisävastuksena.

Siis vastuskumeja en käytä, mutta sellasta mummojen suosimaa kuminauhaa käytän kiertäjäkalvosimien lämmittelyssä :)

Back
Ylös Bottom