Kumimattoa vailla? infoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla oli proggiksena pienimuotosen kuntosalin väsääminen, ja homma on muuten kunnossa paitsi kumimatto puuttuu. Mistähän sellasta mattoa pitäs lähtee hakemaan ku sitä tarvitsis n. 30m2 ?

Ei tietenkään tarvis koko lattiaa vuorata, mutta kyl ois kiva kun olis kumista matto niin vois narukäsillä sitte painoja roikotella missä haluaa. :)
Vinkkejä? Taitaa olla muillakin tarvetta infosta.

Hämeenlinnassa pääosin, mutta liikuskelen joskus myös Helsingin suunnalla (ja sillä välillä). Mistäs päin tätä tavaraa olisi saatavilla?

Hämeenlinnassa pääosin, mutta liikuskelen joskus myös Helsingin suunnalla (ja sillä välillä). Mistäs päin tätä tavaraa olisi saatavilla?
Laitilasta päin. Vähän on turhan paljon matkaa, ei nuo kuitenkaan mitään priimatavaraa ole.

äiti oli ennen etolassa töissä(koti) niin siellä oli kai kaikenlaista mattoo just hämeenlinnas... ja jos ei sielä niin varmaan teollisuusetolassa ainakin

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo pidemmän päälle ku tota mun kysymystä lukee niin tulee mieleen että eiks parempaa kysyttävää oo! :)
Eiköhän tota oikeesta löydy ku käy vaan kyselemässä, ja vinkkiähän mä tässä kaipasinkin. Niistä kaikille kiitos. Mä taidan suunnistaa Rautiaan tai K-rautaan tai Etolaan tarkistamaan tilanteen tuon maton suhteen. Toki hinnat on varmaan kovat, mutta eiköhän matto oo sitte hyvää kumia :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom