Kulttuurisota, konservatismi vs liberalismi, sukupuoli- ja vähemmistöpolitiikka, jne.

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Woke iski suomalaiseen tutkimukseen!
Tiedelehden mukaan hylkäyspäätös perustuu siihen, että tutkimuksessa on käytetty vain yhtä sukupuolta, ”single-sex/gender”.

”Huvittava puoli oli se, että siinä oli sana gender, joka tarkoittaa subjektiivista sukupuolta. Ehkä eläimillä on vähän vaikea varmistaa, mitä mieltä ne ovat omasta sukupuolestaan”, Knuuti sanoo.

”Kyllä tässä tietysti herää semmoinen epäily, että mitä ihmettä, onko tämä maailma ihan sekaisin menossa tältä osin. Totta kai pitää huomioida nämä asiat, mutta silloin niiden pitää olla relevantissa suhteessa siihen, mitä tutkitaan.”
Tutkimus lähetetään nyt tarjolle toiseen tiedejulkaisuun.

Viimeksi muokattu:
Mä taas olin just tulossa kommentoimaan, että ihan freesiä kun joku avaa suunsa. Mutta jos kaikki oli 100 % vakavissaan heitettyä niin vähän kyseenalaista kyllä. Läpänheittona taas, Kalle FTW.
Läppäähän noi varmasti, mutta myös vammaista sellaista. Ainakin itse haihdun paikalta nopeammin kuin pieru saharaan jos joku alkaa moista läpyskää heittämään lähettyvilläni. Mut kukin tavallaan eikä tuo nyt ehkä potkujen peruste olisi, vaikka vähän outo tunnelma studiossa olisikin saattanut jatkossa olla jos vaikkapa Kiira Korpi vieraana :LOL:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Hyvää läppää Kallellata😂

Miks nykyään pitää kaikki ottaa niin vakavasti? Tostakaan tuskin mitään kohua olis jos joku nainen olis heittäny Kallesta samanlaista juttua.
Itsensä Palander häpäisi.Nainen vetämässä hetero miestä perseeseen kumipatukalla on miehen alistamista,luulisi sellaisen voimaannuttavan kaiken maailman feministejä ja sateenkaari porukoita.

Tää nyt on tätä aikaa kun naisista ja vähemmistöistä ei saisi sanoa mitään, etenkään valkoinen heteromies. Hommat toisinpäin niin ihan eri juttu, vielä jos mies sattuu olemaan hieman oikella laidalla niin mikään ei ole tuomittavaa. Eihän se tarvi kattoa kun miten Trumpia haukutaan, hesarissa verrattiin sikaan eikä kukaan saanu potkuja.

peltomaki.webp

Hyvää läppää Kallellata😂

Miks nykyään pitää kaikki ottaa niin vakavasti? Tostakaan tuskin mitään kohua olis jos joku nainen olis heittäny Kallesta samanlaista juttua.
No just näin. Eikös se olis noiden asianosaisten tehtävä pahoittaa mielensä, jos kenenkään. Jos on nähnyt Kiira Korven poliisiasu-luistelun niin mun veikkaus on että Kiira olisi tuosta touhusta enempi liekeissä kuin mieltään pahoittamassa. Kuka helvetti jaksaa jossain miesten saunaillassa jutella säästä, ja siitä kuinka hieno luistelija Kiira Korpi on kun voi jauhaa paskaa sträppäreistä ja siitä että naisten mielipiteitä ei aina tartte kuunnella. Noi jälkimmäiset on just sellasta viatonta hauskaa mitä maailma tarttee enemmän.

Suositut

Back
Ylös Bottom