Näihin mietteisiin on helppo yhtyä, välillä tuntuu että olis vaan omankin nuoruuden jälkeen pitäny lisätä kaasua, eikä painaa jarrua, ettei olisi tarvinnut tätäkään paskaa nähdä ja sietää tämmöistä velliperseiden maailmaa...
"En olisi ikipäivänä uskonut parikymppisenä, että näen vielä päivän milloin Suomessa nuorten ikäluokkien yleisin, tai yksi yleisimmistä kuolinsyistä on itsemurha. Yhteiskunta joka kykenee tällaisten asioiden edessä valehtelemaan itselleen, että kaikki on hyvin on sekä henkisesti sairas että täysin kuohittu. Moraalikato on tehnyt tehtävänsä. Poliitikot esiintyvät julkisuudessa koko ajan keski-ikäisten ja ikääntyneiden kansalaisten keskellä, eli juuri niiden joilla on vielä mahdollisesti asiat hyvin ja jotka ovat saaneet talonsa ja velkansa maksettua ja pärjäävät vielä kallistuvan elämän keskellä jotenkuten. Tämänpäivän lapset ja nuoret elävät hyvin erilaisessa ympäristössä ja altistuvat hyvin erilaisille vaikutteille kuin millaisessa ympäristössä itse kasvoin. Fyysiset työt puuttuvat, arkiliikunta on minimaalista ja harrastukset pyörivät kännyn ja netin ympärillä. Koulussakin opetetaan, että täti on setä ja perseeseen voi tunkea mitä tahansa kunhan kaikilla vaan on kivaa. Kun itse olin nuori lapset kirmasivat kaiken vapaa-aikansa ulkona ja painivat päivät pitkät keskenään. Nyt vaan homotellaan korkeintaan tekstiviestein. Oikesti kun katson ihan mihin suuntaan tahansa tänä päivänä Suomessa nousee lähinnä oksennuksen maku suuhun. Missä helvetissä on suomalaisten itsetunto ja sisu selkärangasta ja terveestä järjestä puhumattakaan? Viiden uutisissa maikkarilla sanottiin juuri Euroopassa lukuisien maiden siirtyvän sotatalouteen jotta kykenevät toimittamaan ammuksia Ukrainalle Venäjää vastaan. Suurin osa ei tästäkään osaa yhdistellä pisteitä, että kun maita aletaan hilaamaan sotatalouteen ei kyse ole enää pelkästään yhdestä maasta ja yhdestä konfliktista vaan maailmaa aletaan valmistelemaan suurempaan paloon. Onnea vaan suomalaiset siihen edessä olevaan mahdolliseen kahinaan tuon naapurin kanssa maassa missä 99 prosenttia miehistäkin näyttää nykyisin syttyvän naisista joilla on parta, pälvikalju ja penis."