Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hesarin keskustelupalstalla aikoinaan kuvailtiin Caisa lyhyesti ja ytimekkäästi:
rumien ämmien treffipaikka.
Voi Kyynel
Tuohon joulujuhlan uskonnollisten piirteiden poistoon osallistuu kyllä ihan osa tuosta viidestä miljoonastakin. Nimittäin ne ketkä ei kuulu kirkkoon. Ja se on muuten kasvava osa siitä viidestä miljoonasta. Ihan kaikkea ei kannata laittaa maahanmuuttajien syyksi. Itse asiassa homma taitaa olla niin, että joulujuhlista ei ole pakko poistaa uskonnollisia piirteitä. Mutta kirkkoon kuulumattomille ja toisen uskonnon edustajille on järjestettävä korvaavaa ohjelmaa. Ja kun joissain päiväkodeissa ja kouluissa ei tuota korvaavaa ohjelmaa jakseta erikseen järjestää niin paikan johtaja poistaa uskonnoliset piirteet juhlasta. Eli päätös on ihan koulujen ja päiväkotien johtajilla. Nykyään jotkut laitetaan käytävään odottelemaan juhlan uskonnollisten osien ajaksi. Siinäpä sitä on korvaavaa ohjelmaa kerrakseen :jahas:Mainio esimerkki on esim. nuo joulujuhlien ja muiden poistaminen. Muutama kymmenen tuhatta ihmistä jostain muusta kulttuuripiiristä, ja viisimiljoinainen enemmistö pakotetaan sopeutumaan, samalla kun näiden tulijoiden kulttuurin säilyttäminen koetaan jotenkin elintärkeäksi.
"Lähetän
teille projektin materiaalia liitetiedostona jossa huomaatte että
mukana ovat
Suomen johtavia musiikinalan ammattilaisia toteuttamassa hauskaa ja
mielekästä
monikulttuurisuusohjelmaa."
Monikulttuurisuusohjelma johon osallistuminen kielletään tietyn kulttuurin omaavilta. Varsin mielekästä ja hauskaa. Ja karkkirasian kannessa ei saa olla monikulttuurillisuutta? (suklaapusut ja lakut) Vieläkö muuten saa esittää kouluissa monikulttuurillista esitystä "Tiernapojat"?
Monikulttuurisuusohjelma johon osallistuminen kielletään tietyn kulttuurin omaavilta. Varsin mielekästä ja hauskaa. Ja karkkirasian kannessa ei saa olla monikulttuurillisuutta? (suklaapusut ja lakut) Vieläkö muuten saa esittää kouluissa monikulttuurillista esitystä "Tiernapojat"?
Ymmärtäkää että monen mielestä tuo kysymys on periaatteellinen; jos suomalaiset eivät voi järjestää tapahtumaa johon vain tietyn syntyperäiset ovat tervetulleita, miksi maahanmuuttajille pitäisi sallia vastaava oikeus? QUOTE]
Kyllä maar sellaisen tapahtuman voi järjestää, johon saa osallistua vain valtaväestö. Mutta samanlaista vinkumista, itkua ja kitinää siitä tietysti seuraisi kuin mitä nyt saamme tässä threadissa lukea.
Saa esittää mutta sana musta on poistettu esityksestä ja muutettu sanaksi tumma.
Siis mitä? "Hoo-o, jos minä olen tumma"? Kummipojan joulujuhlissa hoilasivat vielä sillä vanhalla rasistisella versiolla, nuo päiväkotiemme pellavaiset nahkapäät. Jo on touhua.
Juu varmasti koulukohtaisia eroja löytyy. Oulussa käytettiin tuota sanaa tumma.
Siis mitä? "Hoo-o, jos minä olen tumma"? Kummipojan joulujuhlissa hoilasivat vielä sillä vanhalla rasistisella versiolla, nuo päiväkotiemme pellavaiset nahkapäät. Jo on touhua.
Kyllä maar sellaisen tapahtuman voi järjestää, johon saa osallistua vain valtaväestö. Mutta samanlaista vinkumista, itkua ja kitinää siitä tietysti seuraisi kuin mitä nyt saamme tässä threadissa lukea.