Kulmasoutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 Kulmasoutu Raivoon Saakka 🔥

Meta description: Raskaan kauhan perusliike, joka repii yläselkään tiheää lihaskuitua ja vahvistaa sekä voimaa että paksuutta. Tämä on selkäpäivän todellinen...

Kohautat varmaan tankoa jonkun verran. Luehan tuo teksti uudestaan ja tee samalla tavalla. Se liike pitää tuntea latseissa.

"Vedä lavat ylhäällä taakse" Mitä tuo meinaa? Yritin salilla tänään tuota liikettä mutta en oikeen saanut tuntumaa..

Paljon alottelijalla pitäs tässä olla painoja noin niinku about? Oon tehny ny ekat kerrat 40kilolla ei kyllä tunnu miltään, ainakaan selässä :D taidan tehdä tän päin pers***ä

Kokeilemalla sen tietää, ei kukaan täältä sun treenipainojas tiedä.

Paljon alottelijalla pitäs tässä olla painoja noin niinku about? Oon tehny ny ekat kerrat 40kilolla ei kyllä tunnu miltään, ainakaan selässä :D taidan tehdä tän päin pers***ä
Oon vähän saman ongelman luona, tangossa 40 ja 50 kg ja ei oikeen selkään ota... Käsipainoilla taas kun vääntää niin ei tarvii olla kuin reilut kympit molemmissa käsissä niin saa tuntumaan paljon paremmin selässä. Tekniikassa vikaa varmaankin, pitää pyytää jotain isoa ukkoa avuks kattomaan että mikä mättää :D

Kaksi kysymystä kulmasoudusta:
Ensinnäkin: onko sillä väliä että miten päin pitää kämmeniä treenatessa?
Ja toiseksi: onko väliä käyttääkö kulmasoudussa suoraa tankoa vai kulmatankoa, ja jos on niin miten?

En oo paljoa kulmasoutua tehnyt,kun se ei oikein oo hanskassa.No,mitään ei opi jos ei joskus ole huono. Nyt sit päätin nykäistä kulmista ja lopettaessa otti vaan aivoon,kun meni niin hauiksit tukkoon. Eli siis väärin tuli tehtyä niin,että paukku. Tätä nolouttani sit kiroilin kotimatkan ja palkkaria miksailun aikana. Sit kuitenki kun istuin alas ja herättelin konetta alko selässä tuntuun lämpöä joka lisääntyy vieläkin. Vasemmalle,eli heikommalle puolelle tuntuu enempi. Koska liike on mulla heikosti handlarissa niin aloitin pienillä painoilla ja lisäsin painoa joka sarjaan. Kolmannessa oli eniten ja varmaan siinä se menikin eniten hauiksiin,koska sen jälkeen ne tukossa olikin. Ens kerralla kokeilen kaikki sarjat vähä kevyimmillä painoilla niin jos osuis vielä paremmin. Jau!

Lisää myös todella helppolukuista ja kaunista suomen kieltä.

Osaiskohan joku neuvoa mitähän teen väärin? Alottelin kulmasoudulla reenaamisen tossa parisen viikkoa sitten ja oon saanu liikkeen jotakuinkin oikeaksi ja tuntuukin mutta tuntuu aika pahalta kun joka vedossa jommankumman käden ranteet naksahtavat ja se tuntuu aika ilkeältä, pelottaa et ajan kanssa nivelet ottais vähän liikaa hittiä jos vedän samalla tekniikalla :P... Oisko otteessa sitten jotain vikaa?

Pystyy. Ite teen sen tosin tangolla. En oo ikinä oppinut kunnolla tuota kässäreillä tehtävää kulmasoutua, joten en saa sitä osumaan sinne minne pitääkin. Tuntuu enemmän takaolkapäässä kuin latseissa. Tangolla taas menee perille vaikka ja kuinka!

Pystyy. Ite teen sen tosin tangolla. En oo ikinä oppinut kunnolla tuota kässäreillä tehtävää kulmasoutua, joten en saa sitä osumaan sinne minne pitääkin. Tuntuu enemmän takaolkapäässä kuin latseissa. Tangolla taas menee perille vaikka ja kuinka!

meikä saa ainaki tuntuu ku kännän kässäreiden pää osottaa ettee jit nosta sivuille. Kai se toimii myös ku kämmenent osottaa itteään päin

Totta joka sana.
dy201.jpg

dy87.jpg

Tällästä ketjun alkupäässä.Bislet taas tekee Miken ottamissa kuvissa myötäotteella joten kai molempi parempi.

Back
Ylös Bottom