Kulmasoutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 Kulmasoutu Raivoon Saakka 🔥

Meta description: Raskaan kauhan perusliike, joka repii yläselkään tiheää lihaskuitua ja vahvistaa sekä voimaa että paksuutta. Tämä on selkäpäivän todellinen...

Ja minä en ole vielä saanut selkään samaa tuntumaa vastaotteella kun myötäotteella. Elikkä jotenkin vedän liikaa käsilläkin sitä liikettä tai sit en vaan saa lapoja liikkeelle vastaotteella..Siis mun mielestä myötäote siinä mielessä parempi.

Hehe, edellisessä threadissa (Mixun laittamassa) on jpm:llä mennyt otteet näemmä sekaisinn. Eli myötäote. :)

Originally posted by tommih
Eteen? Ite ainakin saan lavat paremmin yhteen myötäotteella:kippis1:
siis eteen ala-asennossa (venytys). tästä voisi tuo lyhyempi liike johtua. tai sit se vaan hämää

ite oon tehny kulmasoutua vain myötäotteella. Mut pitääpä testata seuraavana selkäpäivänä vastaotteella et miten menee ja kyl se vaihtelu virkistää ;)

Joo, itekin just ku kävin miettimään, ni myötäotteella saa kyllä forkut ihan tolokuttomaan pumppiin ja habassakin tuntuu, joten pitääkin kokeilla vastaotetta...

Kuinkas leveällä otteella teette kun teette vastaotteella? päätin tässä kokeilla vastaotetta, otin melko kapean otteen ja homma tuntu ihan oudolta. Sitte aloin kotona miettimään että mitä jos ottais leveämmän otteen (tuntu paremmalta ainaki kuivaharjottelussa :D ). No pitääpä kokeilla ens kerralla.

kumpi otteista on myötä kumpi vasta?
siis onko ekalla sivulla oleva exrx kaiffari vetämässä myötäotteella? vaiko vastaotteella?

Onko kyseisillä liikkeillä teidän mielestä paljonkaan eroa massan hankinnassa?
Ittellä tuntuu että ainakaan reenin aikana en saa kunnon pumppia päälle kulmasoudulla, kun taas t-tankosoutu antaa todella hyvän tuntuman selkään...
Mielestäni saan paremman supistuksen lihaksiin kun käytän nimenomaan t-tankosoutua...
Tein eilen selkää uudella ohjelmalla,jota joku mulle täällä ehdotti, eli tein 3*leuanveto, 3*mave ja 3*kulmasoutu ja ilmeisesti reeni meni aika hyvin perille koska selkä on todellaki "pumpissa"...=)
Eli kannattaisko pysytellä sitten tossa t-tankosoudussa, vai tehä kulmasoutu T-O-D-E-L-L-A hitaasti ja pienillä painoilla ja pysäyttämällä liike yläosassa vähäksi aikaa...?

Ite tekisin molempia vaikka vuoroviikoin.Mullakin toimii paremmin T-tankosoutu.Jäykästä selästä johtuen en tahdo saada kulmaa oikeaksi kulmasoudussa.

Ei sita kulmasoutua millaan (liian) pienilla painoilla kannata tehda jos tekniikka on kunnossa. Kunnolla rautaa ja vetoja. Pysayttaa ja puristaa sitten vaikka alataljassa puhtaammin.

Back
Ylös Bottom