Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuten oikeastaan kaikissa (uusissa) selkäliikkeissä, kannattaa hakea ihan ensinnä sitä tuntumaa. Kulmasoutu tangolla on mahtava liike kun se napsahtaa kohdalleen.Halffi- sanoi:Tietysti tärkeämpää olisi nyt saada hyvä tuntuma kuin paljon rautaa, koska en ole liikettä koskaan ennen tangolla tehnyt.
ei pitäs juurikaan alaselkää rassata jos olet n45asteen kulmassa. vyötä voi kyllä raskaimmissa sarjoissa käyttää.Halffi- sanoi:Koitin tuossa juuri kuiva harjoitteluna ja mietin että olisiko tuo hyvä tehdä vyön kanssa, tuntuu siltä että voi selkä ottaa nokkiinsa jos tuota yrittää tehdä levytangolla vähänkään suuremmilla painoilla. Tietysti tärkeämpää olisi nyt saada hyvä tuntuma kuin paljon rautaa, koska en ole liikettä koskaan ennen tangolla tehnyt.
hafanafa sanoi:Selkään tuntuman saaminen on mun mielest ainaki hankalaa, mut ainaki jos mavea tekee ni seuraavana päivänä on melko varmasti selkä kipee. Oletko marchi muute kokeillu vetoremmejä? auttaa yllättän paljon!
En osaa sanoa, itse kyllä saan selän aina kipeeksi, mutta harvoin pumppiin, pumppi tulee vain silloin jos hinkkailen keveillä painoilla, harvoin tulee hirveen keveillä kyllä tehtyä. Kyllä se sinunki selkä sitten jossain vaiheessa alkaa kipeeksi meneen kun aikansa teet sitä.-Marchi- sanoi:Neutraali, olenko vajakki, kun en saa koskaan selkääni pumppiin tai seuraavaksi päiväksi sitä kipeäksi? Kaiken muun saan kipeäksi jne, mutta tosta yläselästä tuntuu loppuvan vain voima.
uusio sanoi:Neutraali, en ole koskaan kuullu että ei pitäis tai että joku ei suosittele tota venytystä. Mihin tää pohjautuu? Esim. intin salilla on semmosia ohjeita ja niissä nim.omaan neuvotaan tohon venyttämiseen, ja niin oon aina tehny, mut se onki nyt intin sali![]()
.uusio sanoi:Neutraali, en ole koskaan kuullu että ei pitäis tai että joku ei suosittele tota venytystä. Mihin tää pohjautuu? Esim. intin salilla on semmosia ohjeita ja niissä nim.omaan neuvotaan tohon venyttämiseen, ja niin oon aina tehny, mut se onki nyt intin sali![]()
Halffi- sanoi:Koitin hiukan etsiä, mutta en söörtsillä löytänyt haluamaani.
Paikallinen punttisali on siis joulun ja uudenvuoden välisen ajan kiinni :curs:
Tästä johtuen joudun tekemään treenit kotisalilla. Tänään olisi vuorossa mm. kulmasoutua. Eli kysymykseni koskee oikeaa suoritustapaa tehdä liike levytangolla? Nyt vinkkejä ja neuvoja!