Oon nyt sen ajan kun oon salilla käyny, tehny kulmasoutuna tota "pendlay row"-liikettä, eli kulmasoutu mutta selkä vaakatasossa, tanko käy aina lattiassa joka toiston jälkeen ja vedetään rajähtävästi ylös. Tossa alempana vielä video. Kuitenkin tuossa miken tekemässä postissa, kulmasoutu tehdään paljon pystymmässä ja tanko kokoajan ilmassa. Kumpi olisi parempi jos hakee massaa, varsinkin latseihin? Mitä nyt oon lukenu, niin toi pendlay row ottaa enemmän selkään, mutta kun käy lattiassa tanko niin ei ole niin hyvä massan kannalta. Sitten taas tuo pystymmässä tehty ottaa enemmän yläselkään?
Kokeilin viimeksi tuota pystymmässä tehtyä, niin ei oikein saanut tuntumaa selkään, vaikka katoin ton m&m gymlogin, ja ensimmäisenä tuntui ote pettävän varsinkin viimesillä sarjoilla. Painoa laitoin vähemmän mitä normaalisti tuohon pendlay rowiin.
Ja sitten on vielä tuo kulmasoutu niin, että ollaan vaakatasossa kuten pendlay row:ssa mutta ei lasketa tankoa maahan, kuten tossa alemmassa videossa. Näyttäis, että ottaa selkään enemmän.
Kokeilin viimeksi tuota pystymmässä tehtyä, niin ei oikein saanut tuntumaa selkään, vaikka katoin ton m&m gymlogin, ja ensimmäisenä tuntui ote pettävän varsinkin viimesillä sarjoilla. Painoa laitoin vähemmän mitä normaalisti tuohon pendlay rowiin.
Ja sitten on vielä tuo kulmasoutu niin, että ollaan vaakatasossa kuten pendlay row:ssa mutta ei lasketa tankoa maahan, kuten tossa alemmassa videossa. Näyttäis, että ottaa selkään enemmän.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: