Kulmasoudusta...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iceman
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
abine sanoi:
Ei saatana, ei millään saa tos kulmasoudus tuntumaa selälle, aina hauikses tuntuu vaan, ei saatana :curs: , pian mä.... :evil:

No miltä sen pitäis tuntua seläs ku vaikuttaa oikeeseen paikkaan toi treeni?????

Ehkä teet liikkeen liian hitaasti ja vaikutus siirtyy siten enemmän hauiksille. Entä käytätkö myötä- vai vastaotetta? Kun liikkeen tekee oikein niin se tuntuu siltä kuin ei mahtuisi enää salilta ulos :D .

Timba79 sanoi:
Koitappas tehdä seuraavalla tavalla. Laita tangon toinen pää nurkkaan ja laitat toiseen päähän sopivan määrän painoa. Sitten v-kahva vaan tangon alle ja siitä tekemään kulmasoutua. Saan tälleen tuntumaan ihan eri tavalla kun tolla perinteisellä tankosoudulla.

Sitten puhutaankin jo t-tankosoudusta...

Pro-Pain sanoi:
Ehkä teet liikkeen liian hitaasti ja vaikutus siirtyy siten enemmän hauiksille. Entä käytätkö myötä- vai vastaotetta? Kun liikkeen tekee oikein niin se tuntuu siltä kuin ei mahtuisi enää salilta ulos :D .

Joo kummallakin otteella yritin mutta ei oikeen. Hauikses kyllä tuntu mutta seläs EI :down: .

Pitäis vaan tietää vähä miltä tuntuu seläs niin, mutta kun ei... :nolo:

ljp sanoi:
Sitten puhutaankin jo t-tankosoudusta...

Totta puhut, enpä tätä näin aatellutkaan... :nolo:

Itse teen vaan nykyisin aika vähän kulmasoutua kun tää t-tankoversio menee perille paljon paremmin.

Tuntuma jos hukassa on hyvä kokeilla remmejä, ne auttaa siihen.
Kädet ikäänkuin rentona ja kyynärpäillä vetää sen tangon alavatsaan tai muniin, miten vaan.
Mä vedän aika pystyssä, koska rautaa saa laittaa sillon kunnolla.
Tossa aikasemmassa linkissä joku veti melkein vaakatasossa, mä vedän leveämmällä otteella välillä no en ihan noin alhaalta mutta kuitenkin, painot ei ole mulla ikinä koskenut lattiaa.
Tosiaan ottaa kivasti takahartioihin mutta myös selkään.

Tähän väliin tyhmä kysymys, pitäisikö kulmasoudussa kyynärpäiden liikkua kylkiä myöten vai suoraan sivulle tangon suuntaisesti?

Eipä sitä oikein voi nostaa kuin kyynärpäät vartalon suuntaisesti.
Liike on sitten ihan eri jos sen vetää kyynärpäät tangon suuntaan leukaan, se on pystysoutua, mutta sillon ollaan pystyssä.

KäveleväRuumis sanoi:
Tuo on sama liike, mutta laitteessa.

Ps. Timba, onnittelut 2000 viestin johdosta :kippis1:

Jep, liike sama ja tolla saan paremman tuntuman kun kulmasoudulla. Kannattaa kokeilla jos on uus liike! Voi tehdä myöskin alataljasta jos vaan pystyy, meillä alatalja on liian korkealla ja ristikkäistaljan painot loppuu heti kättelyssä kesken.

Oho, oonpas mä kirjotellu tänne...paljonkohan niistäkin on täyttä p*skaa... :nolo:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom