Afrikanlinja: ihailen Sinua, Akaasia: ystävyytemme kukoistaa, Akaasia (keltainen): olet salainen rakkauteni kohde, Akileija, punainen: vapisen innosta, Alppiruusu: olehan varoivainen, Alppitähti: haaveilen hymystäsi, Amaryllis: ujostelen Sinua, suuri kaunotar, Amatsoninlilja: vaarallista rakkautta, Ananas: olet täydellinen, Angervo: olet huikentelevainen, Annansilmä: Sinä viaton, Anopinkieli: pisteliäisyyttä, Apila, valkoinen: ajatele minua, Apila, nelilehtinen: tule omakseni, Appelsiininkukat: Sinä puhdas ja suloinen, Asteri: hyvästi, Auringonkukka, pieni: palvon Sinua, Basilika: kaikkea hyvää, Begonia: suojelen Sinua, Daalia: elämme epävakaisia aikoja, Damaskonruusu: olet häikäisevä, Etelän varjoköynnös: väitelkäämme, Fenkoli: olet ylistyksen arvoinen, Flamingonkukka: olen kateellinen, Freesia: olen koukussa, Gardenia: minä onnekas, Hajuherne: nyt lähden, Harakankello: olen uskollinen, Harjaneilikka: herätät minussa ritarin, Heliotrooppi: olen uskollisesti kiintynyt, Horsma: oletpa vaatelias, Hortensia: Sinä julma ja kylmä, Hulluruoho: viehätyksesi on petollista, Hyasintti: leikimme siis pelejä ja leikkejä, Häränkieli: uskottomuutta, Häränsilmä: olet mielessäni, Iiris: sytytät tuleni, Ikikukka: rakkaus on ikuista, Japaninköynnösruusu: sydämeni kätkee salaisuuden, Jasmiini: olet rakastettava, Jerikonruusu: olet ihana, Joulutähti: tervehdys, Jukkapalmu: lämpöä ja ystävyyttä, Juoru: arvostan mutten rakasta, Jäkälä: masentaa, Jääruoho: jäädyn katseesi edessä, Kalla, valkoinen: surua, Kalla, punainen: olet säteilevän kaunis, Kamelia, punainen: vaatimattomuus on kaunista, Kamelia, valkoinen: olet täydellisen suloinen, Kardemumma: isän erehdys, Karhunvatukka: omatunto soimaa, Kiinanruusu: olet hienotunteinen, herkkä ja kaunis, Kirjovehka: tulata, Kirsikkapuu: hyvät tavat kunniassa, Kodinonni: onni asuu kotona, Koivu: lempeyttä, Krassi: valta, vakavuus ja isänmaallisuus, Krookus: ei saa herjata, Kruunuohdake: kosto on suloinen, Krysanteemi, punainen: rakastan Sinua, Krysanteemi, valkoinen: olen uskollinen, Krysanteemi, keltainen: ylenkatsotko rakkauttani, Kultapiisku: olkaamme varovaisia, Kurjenmiekka: Sinulle on postia, Kvitteni: taidanpa joutua kiusaukseen, Käenkukka: neroni, Kämmekkä: hilpeää kerrassaan, Kärhö: sielukas kaunotar, Kärpäsloukku: ilmassa on petoksen makua, Laakerinlehti: ennemmin kuolen kuin muutun, Laventeli: epäluottamus vallitsee, Lehmus: aviorakkaus kukoistaa, Lehtikuusi: uskaliasta rohkeutta, Leinikki: olet viehättävä, Leijonankita: oletpa omahyväinen, Lemmikki: olen rakkaudessa uskollinen, Leskenlehti: niin makaa kuin petaa, Lilja, keltainen: oletkohan vilpitön, Lilja, valkoinen: Sinä puhdas ja suloinen, Limoviikuna: tyyneyttä ja rauhaa, Lootus, kukka: rakkauteni on kuihtumassa, Lumme: puhdas sydän, tyyni mieli, Lupiini: ahneutta, Maksaruoho: levollisuutta, Meirami: saat minut punastumaan, Mimosa: herkkyyttä, Minttu: mene pois, Misteli: vaikeuksien kautta voittoon, Muratti: luottavainen avioliitto, Narsissi: olet itsekäs, Neilikka: rohkeutta, Neilikka, punainen: rakastan Sinua kiihkeästi, Neilikka, keltainen: ei, Neilikka, valkoinen: Sinä lahjakas ja viaton, Nokkonen: ähäkutti, Näsiä: haluan miellyttää Sinua, Ohdake: parasta jarrutella, Oliivi: rauhaa, Omenankukka: maine on hyvä ja mieltymys suuri, Onnenapila: onnea, Orapihlaja: toivoa, Orkidea: kaunista kanottarelle, Orvokki: ajattelen Sinua, Paju: rohkeaa ja inhimillistä, Palmu: voitto, Peikonlehti: komeutta, Persikka: olet täysin vertaasi vailla, Persilja: juhlia ja ilonpitoa, Pietaryrtti: olemme sodassa keskenämme, Pihlaja: on syytä olla varovainen, Pioni: häveliäisyyttä, Piparminttu: olet lämpimästi ajatuksissani, Päivänkakkara: olen kärsivällinen, Päärynä: hellää rakkautta, Rautayritti: taianomaista lumousta, Rentukka: oletpa lapsellinen, Rosmariini: muistot nousevat mieleeni, Ruiskaunokki: herkkyyttä ja selibaattia, Ruusu: rakastan Sinua, Ruusu, keltainen: mustasukkaisuutta, hiipuvaa rakkautta, Sahrami: aistinautintoja, Samettikukka: enteitä, Saniainen: lumovoimaa, Sinivuokko: luotan Sinuun, Sireeni, violetti: ensimmäinen rakkaus, Suopursu: luonnonkaunotar, Takiainen: jätä minut rauhaan, Tammi: vieraanvaraisuutta, Tuhatkauno: viattomuutta, Tuija: ystävyytemme on ikuista, Tulppaani: onnea ja menestystä, Tulppaani, punainen: tunnustan rakkauteni, Tyrni: tervettä elämää, Ulpukka: voisinpa sukeltaa silmiisi kuin metsälampeen, Unikko, punainen: turhamaisuutta, Unikko, valkoinen: syvä uni, Vadelma: kadun ja poden huonoa omaatuntoa, Venuksenkenkä: paetkaamme yhdessä, Villiviini: onni kestää hetkisen, Väinönputki: innoitat minua, Yön kuningatar: kauneus on katoavaista.