Kukkalähetys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ricu
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
41
Ajattelin lähettää avovaimolleni kukkia. Onko tiedossa nopeaa ja hyvää kukkien toimituspalvelua kenelläkään? Ja onko kenelläkään kokemusta tällaisesta? Mitä mieltä naiset ylipäätänsä ovat jos kesken työpäivää saapuu kukkalähetys työpaikalle? Hinnalla ei ole merkitystä, koska kyseessä on erittäin rakas henkilö. Ja onko ylipäätänsä hyvä idea? :haart: :love:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen joskus käyttänyt kyseistä palvelua. Nainen on ollut kuin sulaa vahaa. Anna palaa vain, mutta älä vedä överiksi. Yksi tulipunainen ruusu toimii loistavasti. Mukaan sävellät jonkun pikkuromanttisen runoriimin. Ei mitään rakkausromaania, jotain lyhyttä tyyliin "Ajattelen sua...".

Varmasti saat illalla...

Ricu sanoi:
Nyt kaivataan enää naisten mielipiteitä siitä, että onko hyvä idea. Ja kuinka moni pitäisi siitä?

Veikkaisin että se on noin 100% naisista jotka tykkäävät kukkaylläreistä. :D

Toi 1 ruusu on tosi kiva idea mutta sen kanssa tuskin tulee maljakkoa mihin sen tökätä siihen työpöydälle, tuskin monella töissä on valmiina sellaista. Ei se samalta näytä, jos sen tökkää likaiseen kahvimukiin. heh.

Kyllä ne kaikki tyttöset on aivan hulluna kukkiin, joten toimii ihan takuulla:D

Jakob sanoi:
No pistä osoite ni mä laitan :lol2:

Ja Interfloraa mä sen yhen ja ainoan kerran käytin, hyvin pelitti :thumbs:

Tähän kuuluu "kunnon naisena" vastata, että ei se oo nyt enää sama asia, kun mä ite oon menny vihjaamaan tästä kukka-asiasta. Että menetetty peli jo ;)

EDIT: Tajuskohan kukaan tätä naisen logiikkaa?

Kukat on kyllä kiva ylläri, koska niitä tulee niin harvoin :D
Jos niitä joku alkais mulle joka päivä kantaa ni pitäisin jo vähän sekopäänä. Mut ei siitä taida olla pelkoa...

Kukkalähetystä en siis ole kyl saanu, mutta esim. kerran täs baarissa yks jätkä toi mulle ruusun. Kukka itsessään oli kyl mukava mut se jätkä joka sen toi ei saanu sanottua sanaakaan vaik tuli samaan pöytää istuun :D

Hih, mä oon saanut palstaystävältä (tiedät kuka olet, kiitos!!) yllätykseksi kukkalähetyksen synttäripäivänäni. Erittäin mukava juttu saada ovelle iso kukkapuska, monta monituista isoa ruusua... Kyllä tuollaisesta varmasti nainen kuin nainen tykkää.

Angelica-82 sanoi:
Kukkalähetystä en siis ole kyl saanu, mutta esim. kerran täs baarissa yks jätkä toi mulle ruusun. Kukka itsessään oli kyl mukava mut se jätkä joka sen toi ei saanu sanottua sanaakaan vaik tuli samaan pöytää istuun :D

Sano se kukkasin?

Afrikanlinja: ihailen Sinua, Akaasia: ystävyytemme kukoistaa, Akaasia (keltainen): olet salainen rakkauteni kohde, Akileija, punainen: vapisen innosta, Alppiruusu: olehan varoivainen, Alppitähti: haaveilen hymystäsi, Amaryllis: ujostelen Sinua, suuri kaunotar, Amatsoninlilja: vaarallista rakkautta, Ananas: olet täydellinen, Angervo: olet huikentelevainen, Annansilmä: Sinä viaton, Anopinkieli: pisteliäisyyttä, Apila, valkoinen: ajatele minua, Apila, nelilehtinen: tule omakseni, Appelsiininkukat: Sinä puhdas ja suloinen, Asteri: hyvästi, Auringonkukka, pieni: palvon Sinua, Basilika: kaikkea hyvää, Begonia: suojelen Sinua, Daalia: elämme epävakaisia aikoja, Damaskonruusu: olet häikäisevä, Etelän varjoköynnös: väitelkäämme, Fenkoli: olet ylistyksen arvoinen, Flamingonkukka: olen kateellinen, Freesia: olen koukussa, Gardenia: minä onnekas, Hajuherne: nyt lähden, Harakankello: olen uskollinen, Harjaneilikka: herätät minussa ritarin, Heliotrooppi: olen uskollisesti kiintynyt, Horsma: oletpa vaatelias, Hortensia: Sinä julma ja kylmä, Hulluruoho: viehätyksesi on petollista, Hyasintti: leikimme siis pelejä ja leikkejä, Häränkieli: uskottomuutta, Häränsilmä: olet mielessäni, Iiris: sytytät tuleni, Ikikukka: rakkaus on ikuista, Japaninköynnösruusu: sydämeni kätkee salaisuuden, Jasmiini: olet rakastettava, Jerikonruusu: olet ihana, Joulutähti: tervehdys, Jukkapalmu: lämpöä ja ystävyyttä, Juoru: arvostan mutten rakasta, Jäkälä: masentaa, Jääruoho: jäädyn katseesi edessä, Kalla, valkoinen: surua, Kalla, punainen: olet säteilevän kaunis, Kamelia, punainen: vaatimattomuus on kaunista, Kamelia, valkoinen: olet täydellisen suloinen, Kardemumma: isän erehdys, Karhunvatukka: omatunto soimaa, Kiinanruusu: olet hienotunteinen, herkkä ja kaunis, Kirjovehka: tulata, Kirsikkapuu: hyvät tavat kunniassa, Kodinonni: onni asuu kotona, Koivu: lempeyttä, Krassi: valta, vakavuus ja isänmaallisuus, Krookus: ei saa herjata, Kruunuohdake: kosto on suloinen, Krysanteemi, punainen: rakastan Sinua, Krysanteemi, valkoinen: olen uskollinen, Krysanteemi, keltainen: ylenkatsotko rakkauttani, Kultapiisku: olkaamme varovaisia, Kurjenmiekka: Sinulle on postia, Kvitteni: taidanpa joutua kiusaukseen, Käenkukka: neroni, Kämmekkä: hilpeää kerrassaan, Kärhö: sielukas kaunotar, Kärpäsloukku: ilmassa on petoksen makua, Laakerinlehti: ennemmin kuolen kuin muutun, Laventeli: epäluottamus vallitsee, Lehmus: aviorakkaus kukoistaa, Lehtikuusi: uskaliasta rohkeutta, Leinikki: olet viehättävä, Leijonankita: oletpa omahyväinen, Lemmikki: olen rakkaudessa uskollinen, Leskenlehti: niin makaa kuin petaa, Lilja, keltainen: oletkohan vilpitön, Lilja, valkoinen: Sinä puhdas ja suloinen, Limoviikuna: tyyneyttä ja rauhaa, Lootus, kukka: rakkauteni on kuihtumassa, Lumme: puhdas sydän, tyyni mieli, Lupiini: ahneutta, Maksaruoho: levollisuutta, Meirami: saat minut punastumaan, Mimosa: herkkyyttä, Minttu: mene pois, Misteli: vaikeuksien kautta voittoon, Muratti: luottavainen avioliitto, Narsissi: olet itsekäs, Neilikka: rohkeutta, Neilikka, punainen: rakastan Sinua kiihkeästi, Neilikka, keltainen: ei, Neilikka, valkoinen: Sinä lahjakas ja viaton, Nokkonen: ähäkutti, Näsiä: haluan miellyttää Sinua, Ohdake: parasta jarrutella, Oliivi: rauhaa, Omenankukka: maine on hyvä ja mieltymys suuri, Onnenapila: onnea, Orapihlaja: toivoa, Orkidea: kaunista kanottarelle, Orvokki: ajattelen Sinua, Paju: rohkeaa ja inhimillistä, Palmu: voitto, Peikonlehti: komeutta, Persikka: olet täysin vertaasi vailla, Persilja: juhlia ja ilonpitoa, Pietaryrtti: olemme sodassa keskenämme, Pihlaja: on syytä olla varovainen, Pioni: häveliäisyyttä, Piparminttu: olet lämpimästi ajatuksissani, Päivänkakkara: olen kärsivällinen, Päärynä: hellää rakkautta, Rautayritti: taianomaista lumousta, Rentukka: oletpa lapsellinen, Rosmariini: muistot nousevat mieleeni, Ruiskaunokki: herkkyyttä ja selibaattia, Ruusu: rakastan Sinua, Ruusu, keltainen: mustasukkaisuutta, hiipuvaa rakkautta, Sahrami: aistinautintoja, Samettikukka: enteitä, Saniainen: lumovoimaa, Sinivuokko: luotan Sinuun, Sireeni, violetti: ensimmäinen rakkaus, Suopursu: luonnonkaunotar, Takiainen: jätä minut rauhaan, Tammi: vieraanvaraisuutta, Tuhatkauno: viattomuutta, Tuija: ystävyytemme on ikuista, Tulppaani: onnea ja menestystä, Tulppaani, punainen: tunnustan rakkauteni, Tyrni: tervettä elämää, Ulpukka: voisinpa sukeltaa silmiisi kuin metsälampeen, Unikko, punainen: turhamaisuutta, Unikko, valkoinen: syvä uni, Vadelma: kadun ja poden huonoa omaatuntoa, Venuksenkenkä: paetkaamme yhdessä, Villiviini: onni kestää hetkisen, Väinönputki: innoitat minua, Yön kuningatar: kauneus on katoavaista.
E ai niin se oli ruusu:

Ruusu
Rakkautta

Ruusu, aukinainen, kahden nupun yllä
Yksinäisyyttä, vaitioloa

Ruusu, keltainen
Häipyvää rakkautta, mustasukkaisuutta

Ruusu, piikitön
Varhaista kiintymystä

Ruusu, punainen nuppu
Puhdasta ja suloista

Ruusu, seppele
Hyveen palkintoa

Ruusu, syvänpunainen
Ujostelua

Ruusu, tummanpunainen
Tiedostamatonta kauneutta

Ruusu, valkoinen
"Olen arvoisesi!"

Ruusu, valkoinen ja punainen yhdessä
Yksimielisyyttä, sopusointua

Ruusu, valkoinen nuppu
Tyttömäisyyttä

Ruusu, valkoinen, kuihtunut
Ohimeneviä tunnelmia

Ruusu, valkoinen, kuivattu
"Mielummin kuolen kuin menetän viattomuuteni."

Ruusu, yksinkertainen
Yksinkertaisuutta

Ruusu, yksinkertainen valkoinen kuivattu
"Olen niin tyhmä että ennemmin kuolen kuin annan sulle"

Kerran lähetin ruusukimpun kortin kera ex-avokin työpaikalle. Tarkoitus oli yrittää vähän lepytellä ex-avokkia kun oli tuimana:) Ei mennyt ihan niin kuin olin ajatellut vaan kukat saatuaan ja kortin luettuaan kukat ja kortti lensivät komiassa kaaressa suoraan roskikseen peerkeeleettä toistellen:) Oli ollut kuulemma kukka lähetin ilme komia, kun oli seurannut tapahtunutta vieressä:)
Yleensähän tytöt tykkää kukista, tämä ei tykännyt:)

Muutama saturainenhan tohon meni markoissa kukkineen ja lähetyksineen. Hyvä palvelu muuten.

Helga sanoi:
Tähän kuuluu "kunnon naisena" vastata, että ei se oo nyt enää sama asia, kun mä ite oon menny vihjaamaan tästä kukka-asiasta. Että menetetty peli jo ;)

EDIT: Tajuskohan kukaan tätä naisen logiikkaa?

Niin mut silti oisit aivan onnessasi jos saisit kukkalähetyksen joltain Pakkiksen urokselta:D

Ricu sanoi:
Nyt kaivataan enää naisten mielipiteitä siitä, että onko hyvä idea. Ja kuinka moni pitäisi siitä?

Aivan ihana ajatus :haart: Voi kun joku joskus minutkin osaisi noin yllättää...

Mä sain syntymäpäivänä ihan ylläripyllärinä eräältä kaverilta kukkia, itse toimitettuna kotiovelle. Tosi kiva yllätys se kyllä on, voisin ottaa vastaan enemmänkin kukkia :D

Mä sain kerran kukkia exältäni duuniin ja koska meillä on avotoimisto niin se ei kyllä jäänyt keneltäkään työkaverilta huomaamatta. Eleenä ihan söpö, mutta kyllä mua aika rankasti nolotti seisoa se ruusu kädessä töllättävänä. Mut mä oonkin niin äijä:D

Ihana idea. :haart: Kyllä mä ainakin ilahtuisin kukkasista. Yleensä mä olen saanut avolta kukkia vain muutamina juhlapäivinä (ja silloinkin vain siksi, että on "pakko"). Mut vuosia sitten muistan miten yksi mies kesken juttelumme nakkasi tienvarresta jonkun pienen kukkasen ja sanoi "koskaan en ole naisille kukkia antanut, mutta sinun kohdallasi on pakko tehdä poikkeus." :D Varmasti oli muillekin kukkia antanut, mutta hyvältä se silti tuntui. :love:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom