Kukkakepille lihaa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkä ongelma on et ruoka ei putoo.Pituutta 186cm ja painoo hurjat 68kg :lol2: .Ongelman tiedän ja se on syöminen.Muutaman päivän voin syödä hyvin mut sit taas "unohtuu" ja siirtyy kahvi-tupakka linjalle.Päivän kaloreita ei viitti edes miettia kun vinttikoiratkin naurais.Jotain neuvoa kaivattais miten sais ruokahaluja ja lihaa luitten päälle :whip: .

Jätä ihan oikeesti se rööki pois.

Ite onnistuin lopettamaan, kun hain apteekista nikotiini imeskely tabletteja.

Joka kerta kun alko tehdä mieli röökiä, niin ei kun minttu suuhun ja himot unohtu saman tien.

Paketin jälkeen ei enään tupakkia tehnyt mieli. Jos on pahemman laatuinen nikotiini riippuvuus, niin sitten voi mennä muutama aski.

Ite olen ollut polttamati 1,5 vuotta, enkä muuten siihen paskaan enään koske !

Kun ett polta, niin johan rupee ruoka maittamaan. Vannon ja vakutan että kaikki maistuu paremmalta, ja ruokahalu kasvaa !

123 tietää
ite oon ollu polttamatta nyt 3,5 viikkoa,ja huomannu saman,tosin näin dietillä se ei aina ole hyvä asia :D

katso syömisen päälle kellosta seuraavan ruokailun/välipalan ajankohta ja varmista aamulla, että ruokaa on mukana jos olet esim. töissä päivän.
tai laita vaikka puhelimeen muistutus aina kun edellinen muistutus pärähtää soimaan :)
itselläni oli kanssa aluksi vaikeaa muistaa. nyt ei ole, kun olen jo huomannut jatkuvan protskun syömisen nopeuttavan palautumista huomattavasti (paikat ei ole kovankaan treenin jälkeen kipeänä kuin korkeintaan 2 vuorokautta, ennen saattoi olla jopa 5)

Hain ite just 105 tabletin pakkauksen tota nicorettee ja latasin 2 tabuu kielen alle ja kyllä vissiin toimii kun päässä heittää :thumbs:

pevelius sanoi:
katso syömisen päälle kellosta seuraavan ruokailun/välipalan ajankohta ja varmista aamulla, että ruokaa on mukana jos olet esim. töissä päivän.

Tämä on hyvä neuvo. Sopiva ruokailuväli on n. 3 h, jolloin päivässä tulee siis 5-6 ateriaa. Katsoo kellosta ruokailuajankohdat ja syö ennalta suunnitellun ruoka-annoksen vaikkei olisi edes nälkä.

Tosta kun ruoka ei maistu... Ei kai tuohon ole oikeen muuta ratkaisua kun opetella syömään :) Jos tosissaan haluat sitä lihaa luiden päälle, niin ihan turha selitellä itselleen mitään huonosta ruokahalusta jne. Kun tottuu syömään sen 5 kertaa päivässä, niin pian kroppakin alkaa huutamaan sitä ruokaa ihan eri tavalla. Sun täytyy vaan tehdä päätös että nyt loppui vituilleen syöminen ja alkoi lihasten kasvattamiseen tähtäävä syöminen. Ok, kuulostaa helpolta, mutta mielestäni jämerä päätös asian suhteen ratkaisee koko homman.

Kannattaa opetella laittamaan sellaisia ruoka-annoksia joista oikeasti pitää ja jotka uppoavat ilman kakomista. Välipaloiksi vaikka jotakin hyvänmakuista prodejuomaa ja hedelmiä tms.

Sementti sanoi:
Elikkä ongelma on et ruoka ei putoo.Pituutta 186cm ja painoo hurjat 68kg :lol2: .Ongelman tiedän ja se on syöminen.Muutaman päivän voin syödä hyvin mut sit taas "unohtuu" ja siirtyy kahvi-tupakka linjalle.Päivän kaloreita ei viitti edes miettia kun vinttikoiratkin naurais.Jotain neuvoa kaivattais miten sais ruokahaluja ja lihaa luitten päälle :whip: .

:kuvia: :D

Lisää pikkuhiljaa kaikkia näitä:

1) ruokailukertoja per päivä aina tuonne viiteen tai kuuten kertaan asti
2) ruokamäärää per syöntikerta
3) niitä ruokia, mitä a) voit syödä b) syöt mielelläsi, eli muuta asennettasi mahd. montaa terveellistä ruoka-ainesta kohtaan myönteisempään suuntaan, yritä maustaa niitä paremman makuisiksi, käytä mielikuvitusta ja eti pakkikselta vinkkejä, aloita vaikka näistä: maitorahka, raejuusto, kananmunat, kaikki rehu, kaikki kuitupitoinen hiilarinlähde (eli tumma riisi, linssit, ohraryynit, kaurahiutaleet, täysjyväruisleipä)
4) niin harrastamasi liikunnan määrää kuin tehoakin järkevään määrään asti, esim. vaikkapa 3-5h/vko kovatehoista liikuntaa voisi olla hyvä päämäärä (siksi, koska liikunta lisää ruokahalua, tosin kuluttaa kyllä myös kaloreita) priorisoi järkevä ja monipuolinen punttireeni, jätä aerooppinen vähiin

Vähennä kahvinjuontia esim. vain aamukahviin, pikkuhiljaa, mutta päättäväisesti. Kofeiini (ja muutkin piristeet yleensä) laskee ruokahalua.

Lopeta tupakointi. Etsi sulle sopiva tapa lopettaa ja toteuta se. Kannattaa tod.näk. ensin todellakin ottaa selvää kaikista mahd. keinoista tupakoinnin lopettamiseen (niitä on kumminkin ihan useitakin) ja miettiä, mikä olisi juuri sulle tehokkain.

Kokeile syödä joka päivä pari Multitabsia tms. monivitskua. Se lisää joillakin ruokahalua. Kokeile myös rautanappi & ceevitskunappi yhdistelmää, se lisää joillakin ruokahalua hieman (mulla esim.).

Siinäpä muutamia vinkkejä, HTH. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En nyt halua olla mitenkään vittumainen, mutta mä en käsitä näitä valituksia kun ruoka ei muka uppoa. Jos kiinnostaa oikeasti muuttaa ruokailutottumuksia ja aikomuksena on kasvattaa lihasta, niin pakottaa vaan itsensä syömään. Muutaman päivän kun tunkee pakolla sitä ruokaa suuhun, niin sitten helpottaa.

toolate sanoi:
Muutaman päivän kun tunkee pakolla sitä ruokaa suuhun, niin sitten helpottaa.
Juu, riisiä naamaan niin maan helvetisti niin jo alkaa ruoka maittamaan muutamien päivien jälkeen. Kaloreistahan tuossa vajausta on, joten kaikkea hiilaripitoista vain naamariin.

Mahalaukkuhan venyy, kun sitä venyttää...
ruokaa reilusti ja syö välillä "ähkyyn" saakka, niin alkaa ruoka maistumaan.
Samoja ongelmia ollut itselläkin.

yykaakoo sanoi:
Jätä ihan oikeesti se rööki pois.

Ite onnistuin lopettamaan, kun hain apteekista nikotiini imeskely tabletteja.

Joka kerta kun alko tehdä mieli röökiä, niin ei kun minttu suuhun ja himot unohtu saman tien.

Paketin jälkeen ei enään tupakkia tehnyt mieli. Jos on pahemman laatuinen nikotiini riippuvuus, niin sitten voi mennä muutama aski.

Ite olen ollut polttamati 1,5 vuotta, enkä muuten siihen paskaan enään koske !

Kun ett polta, niin johan rupee ruoka maittamaan. Vannon ja vakutan että kaikki maistuu paremmalta, ja ruokahalu kasvaa !

Täysin samaa mieltä! Kun itse olin tauolla pari vuotta niin sain massaa lisää kevyesti 15kg ruokailutottumuksia pahemmin muuttamatta, ainakaan tietoisesti.

Parin vuoden tauon jälkeen opettelin tupakin polton uudelleen ja puolessa vuodessa massa puotos 8kg. Taas lopetin ja hetkessä olin saanut ne kadotetut kilot takas.

Kannattaa ainakin kokeilla, tosin rahaa siinä ei kyllä säästä..... en ainakaan minä säästänyt. Röökin sijasta tuli sit ostettua enemmän evästä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom