Kukas sitte on henkein mami?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää on kai tullut sanottua jo aikaisemmin jossain toisessa tredissä, nimittäin, ihan tavalliset naapurin rouvat on parhaita! Niiltä saa...hyviä vinkkejä ruuan laittoon! :)

Se DNA:n kenkämainoksen mimmi on tosi :kuola:
mut jotenkin muhun iskee se Lotto mainoksen nainenkin, vaikka en yleensä ole vaaleiden perään! :hyper:

teemupii sanoi:
Näin tänään tuon mainoksen.. Hanki silmälasit :jahas:

Miten silmälasit vaikuttaa naismakuun?

Siis kummasta DNA:n mainoksesta täällä puhutaan? Siitä missä asiakkaana on mies vai siitä missä on nainen? Niissähän on eri myyjät ja toinen on todella nätti typy, mutta toinen ei.

Lihapullero sanoi:
Fani/Fasupala mainoksessa hyllyä kasaava nainen on xtra hot!
Aina pysäyttää kun näkee tuon mainoksen, vaikka muuten on varsin ärsyttävä mainos ja tuote. Mutta se kun hän nostaa peräpäällään sitä hyllytasoa :hyper: :haart: :kuola:
En oo vissiin ainut joka tumputtaa ja kattoo fasupalamainosta nauhalta :D :whip:

jarze sanoi:
En oo vissiin ainut joka tumputtaa ja kattoo fasupalamainosta nauhalta :D :whip:
Mä en saa kyllä siitä fasupala muijasta mitään kiksejä liian laiha luuviulu mun makuun.

Minä olen aina tykännyt eniten sellasista isorintasista ja isoperseisistä muijista missä on jotain mistä ottaa kiinni. Toki muijan pitää olla sporttinen eikä laardia saa olla liikaa, mutta ei saa olla liiankaan kiristetty fitness tipu.

Jos nyt esimerkkejä pitäisi sanoa niin sellaset kuubalaiset naiset ja brasilialaisen sambatanssijan kroppaset ovat parhaimpia. Sellasia ei kyllä suomesta tahdo löytyä ja jos löytyy niin yleensä muija on levinnyt liikaa joka suuntaan.

Jostain syystä mua ei kiinnosta nämä muoviblondit pätkääkään, joku sata kertaa luonnollisempi Sari Havaskin on paljon viehättävämpi. Kai noiden muovibarbien perään kuolaaminen kuuluu jotenkin teini-ikään.

Eikös toi Vida ole aika kone? Bootyosastolla ainaski?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom