teemupii sanoi:Noh noh.. Kyllä Pakkotoiston oman Hannu Karpon pitäisi tämäkin asia tietää.. tai ainakin paremmin kuin muitten.
No paremmin mä tiedän kuin moni muu ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
teemupii sanoi:Noh noh.. Kyllä Pakkotoiston oman Hannu Karpon pitäisi tämäkin asia tietää.. tai ainakin paremmin kuin muitten.
Ok.. I'm gayTimustaja sanoi:Meinas raejuustot tippuu suusta lattialle ku kieli koitti tulla nii lähelle näyttöö. Toi Jessica Alba on kyl kuuma eikä siitä pääse mihinkää
Näin tänään tuon mainoksen.. Hanki silmälasit :jahas:Jortsu sanoi:Tämän hetken suosikki on DNA:n mainoksessa kallista kenkää myyvä tyttönen. Herttaisen bimbon oloinen :haart:
teemupii sanoi:Näin tänään tuon mainoksen.. Hanki silmälasit :jahas:
Neuvostoliitto sanoi:Miten silmälasit vaikuttaa naismakuun?
teemupii sanoi:Näin tänään tuon mainoksen.. Hanki silmälasit :jahas:
En oo vissiin ainut joka tumputtaa ja kattoo fasupalamainosta nauhalta :D :whip:Lihapullero sanoi:Fani/Fasupala mainoksessa hyllyä kasaava nainen on xtra hot!
Aina pysäyttää kun näkee tuon mainoksen, vaikka muuten on varsin ärsyttävä mainos ja tuote. Mutta se kun hän nostaa peräpäällään sitä hyllytasoa :haart:
Mä en saa kyllä siitä fasupala muijasta mitään kiksejä liian laiha luuviulu mun makuun.jarze sanoi:En oo vissiin ainut joka tumputtaa ja kattoo fasupalamainosta nauhalta :D :whip:
Onhan siinä mainoksessa sulle se asiakasteemupii sanoi:Näin tänään tuon mainoksen.. Hanki silmälasit :jahas: