Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Yksi syy on saitin omistajan politiikka Pakkotoistoa kohtaan.
Janne sanoi:No luulisin nyt että sen linkin voi laittaa jos siitä kerran voi puhuakin. Vai onko siinä muka jotain järkeä että ei saa esimerkiksi sanoa että jostain kaupasta saa ostettua jotain halvalla, mä en nyt voi laittaa linkkiä mutta laittakapaa googleen hakusanaksi tämä ja tämä, sitten kolmas linkki.
No ei kai siellä sitten mitään kivaa ollukaan.
IsoDino sanoi:Ja tuo "ihmemolekyyli"Näitä ihmeaineita on vuositolkulla kauppailtu ja markkinoitu ja vieläkään en noihin paskoihin rahojani upota. Hyvä kun viittii ostaa just ja just kreatiini ja glutamiinia.
Matti ei oikein saanut hommaa enää haltuun ja mitä muutakaan voi odottaa kun lähtee soitellen sotaan. Ahneudella on sellanen vaikutus helposti et se sokasee arvostelukykyä ihan pätevälläkin kaverilla....Jatkuvuus sanoi:Täysin samaa mieltä kanssasi! Mä en edes sijoita noihin kreatiineihin ja glutamiineihinkaan. Luotan vaan perussafkaan kun tuntuu silläkin tulevan sitä tulosta. Älkää ihmiset uskoko välitömästi ilman faktatietoa, jos sittenkään, mihinkään "ihmemolekyyleihin" ynnä muihin. Ei ne sitä tulosta takaa. Tää oli vain mun mielipide.
itse hylkäsin jo glutamiininkin kun en kertakaikkiaan saanut mitään lisähyötyä siitä, kreatiini on ainut mihin luotan kun se selkeesti toimii mullaIsoDino sanoi:Hyvä kun viittii ostaa just ja just kreatiini ja glutamiinia.
...

Ootko neutris koittanut erilaisia versioita kreatiinista? Annoin tossa testiksi eräälle palstalaiselle Sanin CM2 kreatiinin, olis pitänyt sulle lykätä se.neutraali sanoi:itse hylkäsin jo glutamiininkin kun en kertakaikkiaan saanut mitään lisähyötyä siitä, kreatiini on ainut mihin luotan kun se selkeesti toimii mulla![]()
Samaa mieltä. Matti sortui höpölöpö mainontaa ilman mitään faktaa vaikka ainetta on "tieteellisesti" kehitetty 4 vuotta. On se aika ihmeellistä, ettei tuolta ajalta muka olisi mitään tutkimusta.foo sanoi:Meni matilta vähän pinnat alas omissa silmissä kun ton ketjun luki läpi.
sanon minä. Tutkimusta joko:pari kertaa jotain tabletti versiota olen kokeillut ja muulloin aina jauhe versiota eli kahta merkkiä, muistaakseni. tabletti versio ei tuntunut olevan hyvää, mutta se johtuu ilmeisesti siitä että söin niitä aivan liian vähän tai sitten se ei oikeesti ollut toimivaaMike sanoi:Ootko neutris koittanut erilaisia versioita kreatiinista? Annoin tossa testiksi eräälle palstalaiselle Sanin CM2 kreatiinin, olis pitänyt sulle lykätä se.
, en tiedä onko luulo sairautta vai mitä mutta tuolla jauhe kreallakin mitä vedän niin tuntuu että on eroja(vaikka samaa merkkiä aina), välillä potkii oikeesti hyvin ja kerää kunnolla nestettä ja sitten joskus(harvoin) ei toimi juuri ollenkaan, ei nouse paino, eikä tuu painetta reeneihin niinkuin yleensä.Dragon sanoi:Samaa mieltä. Matti sortui höpölöpö mainontaa ilman mitään faktaa vaikka ainetta on "tieteellisesti" kehitetty 4 vuotta. On se aika ihmeellistä, ettei tuolta ajalta muka olisi mitään tutkimusta.sanon minä. Tutkimusta joko:
- ei ole tehty ollenkaan
- se on piilossa jossain Seppälän/Karilan pöytälaatikossa liikesalaisuutena
- ei ole mennyt läpi yhteenkään tieteelliseen julkaisuun
Kun porukka tuolla Ainun johdolla alkoi kyselemään mahdollisia tutkimustuloksia ja saadessaan kieltävää vastausta ja Karilan epämääräistä löpinää ilman taustafaktaa niin sitten siellä tuleekin nämä huuhaa-tuotteiden ekat merkit ilmi:
1. Luetellaan kehittäjien kaikki oppiarvot
2. Kohdistetaan haukut kritiikin esittäjiin eikä heidän väitteisiinsä
3. Tahdotaan ihmisten ostavan paljon tuotetta ja testaavan sitä omalla kustannuksella. Miksi tämmöistä tarvitaan jos kerran ainetta on jo 4 vuotta kehitetty?
Hyvin kyseenalaista touhua.