Kuka tunnustaa..

Kävin just kattomas noita foorumeita ja voi hyvää päivää etten muuta sanois.
Toi foorumi on melkein suomi24 tasoa :down:

Mike sanoi:
Yksi syy on saitin omistajan politiikka Pakkotoistoa kohtaan.

Huh? Saitin omistajan? Meinaatko, että siellä oikeasti joku valvoo mitä siellä kirjoitellaan, ja ylläpidon kontaktilaatikon osoite on muu kuin /dev/null ?

On tämä internet niin ihmeellinen leikkikenttä. Hengittäkää välillä, se ei ole teiltä pois jos ette ihan vielä tommoisia osta. Odotelkaa ihan rauhassa vaan riittäviä testituloksia ja käyttäjien kommentteja aineesta. Hintakin tulee varmasti putoamaan mikäli aine todellakin toimii ja vienti kasvaa. Ymmärrän hyvin että aiheesta nostetaan jo nyt keskustelua, kyllähän itsekin varmasti asiasta mainitsisin jos tuommoisen sattuisin keksimään. Niin ja ne on keskustelijat itse näillä foorumeilla jotka ovat hypetyksen saaneet aikaan.

ihan sama miten paljon jossakin tehtaassa aineen valmistus nyt maksaa, mutta jos aine lunastaa lupauksensa löytyy varmasti laitteet jolla tätä saadaan tehtyä massoille halvalla.. eli ei mitään kiirettä tuon suhteen. älytöntä mennä heti ostamaan mitään tuotetta jota ei ole vielä tarpeeksi testattu.

itsekin ostan varmasti tuota jos se toimii ja hinta putoaa. en halua itse vaan koekaniksi.

Janne sanoi:
No luulisin nyt että sen linkin voi laittaa jos siitä kerran voi puhuakin. Vai onko siinä muka jotain järkeä että ei saa esimerkiksi sanoa että jostain kaupasta saa ostettua jotain halvalla, mä en nyt voi laittaa linkkiä mutta laittakapaa googleen hakusanaksi tämä ja tämä, sitten kolmas linkki.

No ei kai siellä sitten mitään kivaa ollukaan.

Argh! Kun kerran heti ekassa postissa on sanottu missä se keskustelu on, niin ei sen etsiminen siitä enää helpommaksi muutu.

Jonkun muun pitäis tänne postata, ja laittaa linkit ja kaikki, ettei sun tarvi kirjoittaa kahta sanaa googleen?

IsoDino sanoi:
Ja tuo "ihmemolekyyli" :zzzz: Näitä ihmeaineita on vuositolkulla kauppailtu ja markkinoitu ja vieläkään en noihin paskoihin rahojani upota. Hyvä kun viittii ostaa just ja just kreatiini ja glutamiinia.

Täysin samaa mieltä kanssasi! Mä en edes sijoita noihin kreatiineihin ja glutamiineihinkaan. Luotan vaan perussafkaan kun tuntuu silläkin tulevan sitä tulosta. Älkää ihmiset uskoko välitömästi ilman faktatietoa, jos sittenkään, mihinkään "ihmemolekyyleihin" ynnä muihin. Ei ne sitä tulosta takaa. Tää oli vain mun mielipide.

tuo tuote ei voi toimia "luvatulla" tavalla. Siksipä taidankin sijoittaa johonkin muuhun, esim. "treenivarusteisiin" :)

Meni matilta vähän pinnat alas omissa silmissä kun ton ketjun luki läpi. Ainussa sen sijaan oli ihan ainesta :) Matti ei oikein saanut hommaa enää haltuun ja mitä muutakaan voi odottaa kun lähtee soitellen sotaan. Ahneudella on sellanen vaikutus helposti et se sokasee arvostelukykyä ihan pätevälläkin kaverilla....

Jatkuvuus sanoi:
Täysin samaa mieltä kanssasi! Mä en edes sijoita noihin kreatiineihin ja glutamiineihinkaan. Luotan vaan perussafkaan kun tuntuu silläkin tulevan sitä tulosta. Älkää ihmiset uskoko välitömästi ilman faktatietoa, jos sittenkään, mihinkään "ihmemolekyyleihin" ynnä muihin. Ei ne sitä tulosta takaa. Tää oli vain mun mielipide.

Jos avatariin on uskomista, niin hyvää kehitystä olet saanut pelkällä puhtoisella ravinnolla. :kippis1:

IsoDino sanoi:
Hyvä kun viittii ostaa just ja just kreatiini ja glutamiinia.

...
itse hylkäsin jo glutamiininkin kun en kertakaikkiaan saanut mitään lisähyötyä siitä, kreatiini on ainut mihin luotan kun se selkeesti toimii mulla :rock:

neutraali sanoi:
itse hylkäsin jo glutamiininkin kun en kertakaikkiaan saanut mitään lisähyötyä siitä, kreatiini on ainut mihin luotan kun se selkeesti toimii mulla :rock:
Ootko neutris koittanut erilaisia versioita kreatiinista? Annoin tossa testiksi eräälle palstalaiselle Sanin CM2 kreatiinin, olis pitänyt sulle lykätä se.

foo sanoi:
Meni matilta vähän pinnat alas omissa silmissä kun ton ketjun luki läpi.
Samaa mieltä. Matti sortui höpölöpö mainontaa ilman mitään faktaa vaikka ainetta on "tieteellisesti" kehitetty 4 vuotta. On se aika ihmeellistä, ettei tuolta ajalta muka olisi mitään tutkimusta. :anssi: sanon minä. Tutkimusta joko:
  1. ei ole tehty ollenkaan
  2. se on piilossa jossain Seppälän/Karilan pöytälaatikossa liikesalaisuutena
  3. ei ole mennyt läpi yhteenkään tieteelliseen julkaisuun

Kun porukka tuolla Ainun johdolla alkoi kyselemään mahdollisia tutkimustuloksia ja saadessaan kieltävää vastausta ja Karilan epämääräistä löpinää ilman taustafaktaa niin sitten siellä tuleekin nämä huuhaa-tuotteiden ekat merkit ilmi:
1. Luetellaan kehittäjien kaikki oppiarvot
2. Kohdistetaan haukut kritiikin esittäjiin eikä heidän väitteisiinsä
3. Tahdotaan ihmisten ostavan paljon tuotetta ja testaavan sitä omalla kustannuksella. Miksi tämmöistä tarvitaan jos kerran ainetta on jo 4 vuotta kehitetty?

Hyvin kyseenalaista touhua.

Mike sanoi:
Ootko neutris koittanut erilaisia versioita kreatiinista? Annoin tossa testiksi eräälle palstalaiselle Sanin CM2 kreatiinin, olis pitänyt sulle lykätä se.
pari kertaa jotain tabletti versiota olen kokeillut ja muulloin aina jauhe versiota eli kahta merkkiä, muistaakseni. tabletti versio ei tuntunut olevan hyvää, mutta se johtuu ilmeisesti siitä että söin niitä aivan liian vähän tai sitten se ei oikeesti ollut toimivaa:), en tiedä onko luulo sairautta vai mitä mutta tuolla jauhe kreallakin mitä vedän niin tuntuu että on eroja(vaikka samaa merkkiä aina), välillä potkii oikeesti hyvin ja kerää kunnolla nestettä ja sitten joskus(harvoin) ei toimi juuri ollenkaan, ei nouse paino, eikä tuu painetta reeneihin niinkuin yleensä.

Aika tyypilliseltä höpö markkinoinnilta tuo vaikuttaa ,ainakin toistaiseksi kun mitään faktaa ei ole esittää. Ja toi Karilan nimen hokeminen joka välissä alkoi muutenkin ärsyttämään. :curs:

Dragon sanoi:
Samaa mieltä. Matti sortui höpölöpö mainontaa ilman mitään faktaa vaikka ainetta on "tieteellisesti" kehitetty 4 vuotta. On se aika ihmeellistä, ettei tuolta ajalta muka olisi mitään tutkimusta. :anssi: sanon minä. Tutkimusta joko:
  1. ei ole tehty ollenkaan
  2. se on piilossa jossain Seppälän/Karilan pöytälaatikossa liikesalaisuutena
  3. ei ole mennyt läpi yhteenkään tieteelliseen julkaisuun

Kun porukka tuolla Ainun johdolla alkoi kyselemään mahdollisia tutkimustuloksia ja saadessaan kieltävää vastausta ja Karilan epämääräistä löpinää ilman taustafaktaa niin sitten siellä tuleekin nämä huuhaa-tuotteiden ekat merkit ilmi:
1. Luetellaan kehittäjien kaikki oppiarvot
2. Kohdistetaan haukut kritiikin esittäjiin eikä heidän väitteisiinsä
3. Tahdotaan ihmisten ostavan paljon tuotetta ja testaavan sitä omalla kustannuksella. Miksi tämmöistä tarvitaan jos kerran ainetta on jo 4 vuotta kehitetty?

Hyvin kyseenalaista touhua.

En viitsinyt kirjoittaa itse kun tuossa oli ytimekkäästi sanottuna juuri se miltä tämä mainosjupakka minustakin kuulostaa. :)

No omasta puolestani voin sanoa että epäilen lisäravinteiden tehoa yleensäkin, ainoa mitä oman kokemukseni perusteella toistaiseksi uskaltaisin varovasti suositella on hyvien proteiinilisien käyttö normaaliruokavalion lisäksi. Olen reilut pari kuukautta käyttänyt n. 100g päivässä eri proteiinilisiä ja siinä tuntuisi olevan jotain taikaa. Sen sijaan toukokuussa käyttämäni kreatiini ei oikein tuntunut missään ja kesäkuun glutamiinikokeilukin on aika epävarma. No, aineita on vielä jäljellä joten täytyy kokeilla heinäkuussa jos sekakäyttö tehoaisi paremmin. :D

Back
Ylös Bottom