Kuka tappoi Tupac Shakurin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nipsu sanoi:
Sanoisimpa, että 88-98..
Mietippä millainen vaikutus on Public Enemyllä, N.W.Alla Watts Gangstasilla ja muilla 80-luvun rapillla on ollut :)
Oikeassa olet, että muutamaan vuoteen ei ole mitään kehittävää ilmestynyt..
No joo kyllähän pioneerit on tehny tietä, mut omat levy suosikit menee tolle aikavälille B.I.G., nas, Wu, Dre plus muut...

Nipsu sanoi:
Oikeassa olet, että muutamaan vuoteen ei ole mitään kehittävää ilmestynyt..
Et ole näköjään kuullut "Jedi Mind Tricks - Visions Of Gandhi" -levyä.

Poikien provot eivät taida nyt osua oikein kohdalleen. Nyt on korkea aika ottaa se pää pois perseestä ja huomata, että me sisäsiittoiset suomalaiset karitapioineen ja eppunormaaleineen ei olla ainoa kansa maailmassa. Ja siksi toisekseen, se on aika helvetin helppoa puhua ruudun ääressä "apinat sitä, lökäpöksyt tätä" -paskaa, jos ei itse tiedä millaista hiphop-kulttuuri on ja mistä se on lähtöisin.

Ja mitä Tupaciin tulee: kuunnelkaa hänen biisejään. Ei mitään jammailua, vaan oikeasti kuunnelkaa kuin syvältä sielusta mies sylkee tulta... 50 Centit jne pumpatut klovnit voivat imeä parrua 2Pacin antaumuksen rinnalla. "It´s just me against the world, baby..."

Mä en tunne räppiä oikeestaan yhtään, ja mitkään liian mainstream jutut ei mistään musiikki-tyylistä uppoaa. Viimeks hyvä räppi levy kummiskin minkä tiedän on vuodelta -98, Hieroglyphics - Third Eye Vision.

Joku vois kertoa tässä topicissa lisää jotain ug-räppiä, Ei siis mitään 2pac/P-Diddy/Nas ymsyms, mitä toi toinen topicci oli täynnä. Missä jengi ylisti jotain Cypress Hillin - rap superstaria, niitten vanhat levyt oli hyviä, mutta toi oli poppi-pa$kaa. Vaan rytmikästä (Dj shadow - entroducing) tyylistä, missä olis jotain kivaa kelaamista, eikä pelkästään sikojen lahtaamista. :)

Nyt on tullut paneuduttua Dr.Dre:hen, NWA:han ja Tupacin tuotantoon.
Noista parhaimmiten iskee mies itse!! Onhan toi räppimeininki välillä aikamoista pelleilyä,
mutta musiikkia on pojat osannu tehdä!!

Eikös Tupac tuomittu raiskauksesta?

hei support the gangstas! smoke weed, kill bitses, fucking fuk hous!
Kyllä tommonen shitti iskee musassa kun se vedetään oikeella asenteella, ja aika monet sitä heittää ihan läpällä! Ite oon "hoppari" ja Mike sano tuola aijemmin että ei oo mitään välii mitä vaatteita pitää päällää suhteessa musiikkiin. Noh, mä ainakin pidän puolipersehousuja ku hip-hop on semmonen elämäntapa. Löysät vaatteet on mukavemmat päällä ja jos siitä ite pitää ni eihän siitä muitten sitte tarvikkaan.
Liian pelleilyksi tän hip-hop jutun kans ei saa päästä. Jos joku 11v pitää lököjä kaneja jalassa ja huutaa mulle "pikku-g on paras ja west side for life" ni kyll alkaa keittää.. Ihan paskaa se tommonen on. Pitää tietää jotain siitä "kulttuurista" ja siihen kuuluu musa, bboyt, mct, vaatetus, djt kaikki mahollinen.. no menipä taas jauhannaks

ja turha napista tosta "hip-hop on mulle elämäntapa" varmasti kliseistä mutta en mä osaa sitä paremminkaa sanoa

N.O.Kummonen sanoi:
Eikös Tupac tuomittu raiskauksesta?

Joo, tytsi oli ottanut kaverilta poskeen tanssilattialla, ilmaantunut itse paikalle muutaman päivän päästä ja suostunut seksiin Tupacin kanssa. Mutta mukaan oli tullut muutama kaveri possesta ja homma oli luisunu käsistä...

Ja näsäviisauksien välttämiseksi oikeudessa todettu toi edellämainittu, saattaa olla oikea tarina hieman toisenlainen. Tupac oli myöhemmin pahoitellut ajattelemattomuuttaan, vaikka ei tyttöä raiskannutkaan...lähinnä sitä joukkohyväksikäyttöäpahoitteli siis...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jamaan sanoi:
Vaan rytmikästä (Dj shadow - entroducing) tyylistä, missä olis jotain kivaa kelaamista, eikä pelkästään sikojen lahtaamista. :)

Rentoo musaa: Dj Format - Music For the Mature B-Boy

Kukaan ei ole näköjään kuullut 50 Centin vanhempia levyjä, kun sitä niin mollataan. Get rich or die trying oli aika munanlutkutusta, mutta esim. "Guess Who´s Back" -levy on ihan eri luokkaa.

np. 50 Cent - Ghetto Qu´ran

50 Centhän on aito gängsta, ku sitä on ammuttukin?!

yajo sanoi:

Eli käännös=mies ei ole "wannabe", koska häntä on tietääkseni ammuttu.
Jos joillekin tuollainen jotain merkitsee.
Musiikki tykittää mulla usein himassa ja tykkään miehen musasta :)

Ei kai täällä kukaan, koskaan vittuile.
Varsinkaan tässä threadissa.

;)

Kuis te erotatte että mikä on sitten katu-uskottavaa räppiä ja mikä ei? Kuuntelen just 50 centtiä ja samaa paskaa tääkin selostaa. Nigga pliis, fuck the shit, im a badass. Onko se tosiaankin niin naurettavaa, että jos et ole joku crack huora, niin et voi olla hyvä rappari?

Mitä te pahikset ootte mieltä sitten esim Redramasta? Antakaa kun veikkaan.
"Ihan paskaa, muotirappia, ei mitään katu-uskottavuutta"?

Onko se paha jos keskittyy siihen musiikkiin, eikä baarin nurkalla toisten neekereiden uhkailuun?

En ole Redramaa kuullu...mieleni on monasti tehnyt.
Pitää perehtyä niin voi kommentoida uskottavuudesta.

Ei vaan mulle se on ihan sama toi uskottavuus, kunhan ei ole Vanilla Ice.
Jonka muuten Suge Knight uhkasi tappaa ja Vanilla luovutti seitsemän biisin täydet oikeudet Sugelle.

Ite kuuntelen kokolailla aikapaljon erilaista musiikkia, pääasiassa metallia, mutta esim Redrama on iskenyt tosi hyvin. Sehän on vallan loistavan kuuloista. Vaikea uskoa että olisi edes Suomesta.

Haluaisin vain kuulla näiden lokeroituneiden ihmisten ahdasmieliset kommentit, miten paska Redrama sitten on kun ei ole ampunut ketään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom