Kuka on tarvinnut voimiaan muuallakin kuin salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Veeti
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Bongster
kerran!
oltiin menossa ravintolaan kun huomattiin et kaverin auto on vituilleen parkkeerattu niin toisen kaverin kanssa ojoittiin se mopo siihen ruutuun!(merkki oli n.15vuotta vanha suzuki Alto)
:D

Joo tuo on kivaa hommaa!
Eräänä syksyisenä iltana oltiin menossa kaverin kanssa baariin juhlimaan, pohjiakin oli tullu otettua jo hiukkasen reilummasti.
Huomattiin Fiat Uno joka oli parkkeerattu baarin eteen päin persettä. Eihän siinä auttanut kuin siirtää se paikasta A paikkaan B, ja vielä kahden auton väliin siten, ettei sitä saanut ajamalla pois.

Hauskaa oli!

Niin ja nuo muuttohommat ovat myös tuttuja... :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muutossa tuli kannettua pyykinpesukone yksin pari kerrosta alas. Ja töissä on joskus vähän tarvinnut. Autonrenkaiden vaihdossa on kanssa joutunut joskus repimään ihan tosissaan n. 30cm pitkällä avaimella koneella kiinnilyötyjä pyöränpultteja auki.

Kyllä. Minäkin olen tarvinnut voimia muuallakin kuin salilla. Nimittäin kotoa löytyy penkki ja kyykkyteline. Eli on sitä muuallakin tarvinnu. :D

Kyllähän sitä aina kysellään kantoavuksi ja sen sellaiseen, vaikkei sitä voimaa ehkä niin paljon olekaan, mutta kun "mä käyn siellä salilla".

Vaan on se mukavaa ihan noin yleisesti ottaen kun hoituu pikku-voimaa vaativat perusjutut, kuten kauppakassin kantaminen, jumiutuneen purkin avaaminen, vaimon nostaminen kynnyksen yli, ja sen sellainen paljon helpommin.

Kyllä.. eräs nimeltämainitsematon hyvä kaverini pyytää minua aina mukaan muuttojuttuihin... Oli kyseessä pöytä, sänky tai pesukone, niin ekana pitää lainata sille pakettiauto ja samalla sitten pitää lähteä kaveriksi kantamaan. :lol2:

Meillä on kyllä diili että yhdestä kantoreissusta saan ilmaiset safkat.. joko Kiinalaisessa tai jossain muualla :hmmm:

En tiedä oliko tämä nyt kovin paljon voimia vaativa koitos, mutta kerrotaanpa kuitenki..

Olin pari vuotta sitten yhdessä työssä ja siellä piti välillä nostella sellaisia metallihäkkejä pinoon. Ne ei kyllä paljoa painaneet, ehkä sellaiset reilu 50 kg, mutta ne oli sen verran isoja ettei niitä yksin kyllä mitenkään pystynyt nostaan. Siellä vielä ne vakinaiset työntekijät kyseli multa että kauan oon treenannu ja millaisia tuloksia oon tehny, kun selvästi kuitenki lihaksikkuus näky päällepäin. No sitten piti kuitenki mennä nostaan sellasta metallihäkkiä ja kaveriksi lähti yks toinen uus työntekijä. No siinä sitten alettiin nostaan ja se kaveri otti kunnon maastaveto asennon ja alko nostaa häkkiä toisestä päästä. Ainoa mitä huomasin, oli kun sen kaverin naama alko punottaan pinnistyksen vuoksi, eikä häkki liikahtanu mihinkään. Vähän aikaa se yritti saada sitä toista päätä ilmaan ja sitten totesi, että hän lähtee pyytään jonku kolmanneksi.. Ei helvetti, mulla tuli heti mieleen, että se menee huuteleen sinne: "_me_ ei jakseta nostaa sitä häkkiä ja tarvitaan apua".. Komensin sen takas, että kokeillaan vielä kerran ja sitten itse survoin kädet niin pitkälle sinne häkin sivuille kuin ikinä meni ja lähdin nostaan.. sillä tavalla se kaveri sai sitten sen toisen pään ilmaan ja saatiin se häkki oikealle paikalle.

En ymmärrä miten joku voi olla niin heikko, ettei saau tollaista nostettua.. Sen nostamisen vaikeusaste oli ehkä samaa luokkaa kuin nostaa 25 kilon lätkä puolenmetrin korkeuteen.

Tää nyt on vähän mielikuvan synnyttämää voimien vaikutusta mut ajattelin laittaa tän jutun tähän threadiin ku huvittaa kyseinen tapahtumaketju vieläkin!

Eli oltiin la jossain muijan tutun tupareissa ja siel oli joku reilu 5 tyyppi jotka tunsin ja loput 50 oli ihan tuntemattomii. olin siin nautiskellu olutta pienissä määrin ja pyöriskelin siellä täällä. Sit jossain vaihees ankkuroiduin keittiöön ja mun vieres seiso joku 3 tyyppiä joista yks käänty ja osu kyynerpäällä ihan pikkusen mua. En ois kiinnittäny mitään huomiota mut sit se rupes pyyteleen ihmeesti anteeks ja mä ihmeissäni vastasin et ei täs mitään kummalista. Edellisestä ehkä 15 min ni nojailin keittiön oven karmiin ja taas joku sälli käveli ohi ja pisti ihan olemattoman hipsun ja taas oli nöyristellen pyytelemäs anteeks ja olin jo ihan kahvil et mikä täs hommas mättää:confused: ??! Sit homma jatku ku istuskelin keittiön pöydän ääres ja mult tultiin lainaan tykkii. Se joka otti sen multa anto kaverilleen sen ja se lähti paineleen johonki toiseen huoneeseen. Tyyppi huus kaverilleen et mihin meet?!. Sanoin vaan et annoin sen sulle ja saat tuoda sen takas. Kaveri kirmas keittiöstä veke ja tuli parin sekunnin päästä takas tykki kiltisti kourassa. Ajattelin et täs hommas on nyt liikaa auktoriteettii ja spekuloin sen verran et jonku mun kaverin on täytyny sanoo et käyn salilla ja pena 150 tjsp, koska en mä mikään iso sälli ole...
Muutenki mä oon rauhaa rakastava kaveri ja välttelen erilaisia konfliktitilanteita paitsi ehkä laivalla 4promillen huppelis. Vai mitä Hiliviuskaus;) ?!?!?

Originally posted by Harrastelija
Ois kyllä aika leuhkaa ajaa paikallisen r-kioskin pihaan ja nousta ulos autosta. Sitten vaan pikkusen siirtää auton perää että se menee parkkiruutuun.
Ei kyllä vielä pariin vuoteen taida olla tarpeeksi voimaa. Voi muuten olla että ostan FIAT UNO:n.. eipähän ainakaan luuisi perän liian raskas olevan...!

Ja sitten kun on tarpeeksi riski, niin voi tehdä näin:
http://www.lookatvideo.com/pubfrance/parkingb.asf

Originally posted by naiskovis
Mä jaksan kantaa mun ukkoa. Miksi ei järjestetä ukonkantokisoja?

mäkin jaksan!
ainakin selässä.on muuten koominen näky!
tällanen pikkunen hento tyttö kantaa isoo miestä:D
mua ei näy alta ollenkaan..hehheh,kuvitelkaapa...

Originally posted by Harrastelija
Ois kyllä aika leuhkaa ajaa paikallisen r-kioskin pihaan ja nousta ulos autosta. Sitten vaan pikkusen siirtää auton perää että se menee parkkiruutuun.
Ei kyllä vielä pariin vuoteen taida olla tarpeeksi voimaa. Voi muuten olla että ostan FIAT UNO:n.. eipähän ainakaan luuisi perän liian raskas olevan...!

no meil toinen on citroen ax.ei turhan painava sekään.
pojat tossa heitti läppää et sit kun ne kasvaa isoks...jos joku tulee avautuun niille ni ne pistää yhteisvoimin sen mersun kumoon.:rock:

Voimia on tarvittu

No ukot äimisteli miten saadaan hiacen perään 22kW 235 kiloa painava sähkö moottori, ite sanoin että kinttaat kiinni ja rykäsin sen kyytiin, löin ovet kiini ja sanoin että ei auta itkiä ku o kuset ja paskat housussa.

Originally posted by MIMMI
Tarvitsen voimia talvisin kun kolaan lumet myös naapurin mummon katolta omani lisäksi.

Mimmi hei, jos tuo avatar on ihan oma kuva, ni voin tulla kolaamaan lumet katoltasi ja myös naapurin mummon katolta, soittele
xxx-xxxxxxx :whip: :D

Onhan toi voima ihan toisinaan tarpeellista.. Joskus v-loppusin tulee oltua kapankan ovella seisoskelemassa.. Noi kovapäisimmät ei oikein tunnu tottelevan miestä joka on 168cm pitkä ja 80kg.(en sit tiiä mikä on??). Sillon joutuu "hieman" voimailemaan..

Joo noi yleiset kotityöt tuntuu välillä käyvän voimien päälle.. Pihaan ku o satanu koko yön lunta niin puhti siinä tuppaa loppumaan.. Toinen mikä tulee kesän myötä on ku mökille pitäs tehä rankoja mettästä..

Jeps

Eilen aamusella olin laskemassa pitkästä aikaa laudalla, ja takana hississä tullut arviolta 12v tyttö kaatui, takki juuttui hissikapulaan ja tää typy lähti raahautumaan ylöspäin tuskissaan. No, jäin sit hissistä pois ja syöksyin apuun, heittäydyin kapulaan kiinni ja sain tytön hetken ponnisteltuani irti. Siinä vauhdissa ehdin jo miettiä että jos en olisi näin "vahva", niin tyttöön olisi sattunut. Tuli kiva tunne kun se tyttö kiitti sit kun sain sen lopulta irti siitä kapulasta...:)

hyvä mantu!!ju aar mai hirou!:kippis1:

Joosh! Duunis on tarvinnu montakin kertaa vääntää poikien kaa.. Yleensä puhumalla selviää kun ei itse provosoi, mut aina silloin tällöin kiinniottotilanteessa ompi hörhelö jolle on aikas sama mitä yrität satuilla. Talvella joutu yhden n. 170cm pitkän mut sikarotevan ukon kanssa pyörii kahden auton välissä loskassa. Oli aivan jumissa. Poistin kaverin kohteesta, sain pihalle ja olisin voinut antaa mennä. Uhkasi pihalla kuitenkin minua ja oli jo todellinen riski kenelle tahansa tallaajalle. Veti käden lyöntiasentoon, jolloin salaman kurkusta ja ryntteistä kiinni ja nopee ja raju nykäisy eteenpäin ja maahan. Sit hyppäsin päälle (puukko törrötti takataskusta terä edeltä, joka myöhemmin huomattiin) ja kaulan ja rinnan yli sidonta ote. Kaikin voimin piti puristaa noin 10 mintsaa et sai pidettyä kissalanpoikien saapumiseen asti siinä. Näitä aina silloin tällöin sattuu.
Normaalit kännispurgut on helppoja hoitaa kun ne on ryypänny itseltään motoriikan jo 10 vuotta sitten. Kun niitä ottaa tilanteessa( esim. näpistys) kiinni, niin pitää pelätä ettei ne kaatuile kuin keilapallot. Pahimpia kiinniottajan kannalta on n. 25 - 40 vuotias linnassa itsensä hormooneilla pumpannut moninkertainen väkivalta rikollinen joka on vetänyt sekaisin esim. viinaa ja pillereitä. Itse olen urheilullinen 30-vee mies ja reenaillu salilla jotais 10vuotta. En koskaan ole panostanut pelkästään salitreeniin vaan paljon aerobiseenkin. Mut voimaa on maastaveto 200kg ja penkki 125kg jos näillä mitataan.

pistät vähä ju-jitsua peliin niin pienempikin mies kuristaa isomman mitä ihmeellisimmillä otteilla...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom