En tiedä oliko tämä nyt kovin paljon voimia vaativa koitos, mutta kerrotaanpa kuitenki..
Olin pari vuotta sitten yhdessä työssä ja siellä piti välillä nostella sellaisia metallihäkkejä pinoon. Ne ei kyllä paljoa painaneet, ehkä sellaiset reilu 50 kg, mutta ne oli sen verran isoja ettei niitä yksin kyllä mitenkään pystynyt nostaan. Siellä vielä ne vakinaiset työntekijät kyseli multa että kauan oon treenannu ja millaisia tuloksia oon tehny, kun selvästi kuitenki lihaksikkuus näky päällepäin. No sitten piti kuitenki mennä nostaan sellasta metallihäkkiä ja kaveriksi lähti yks toinen uus työntekijä. No siinä sitten alettiin nostaan ja se kaveri otti kunnon maastaveto asennon ja alko nostaa häkkiä toisestä päästä. Ainoa mitä huomasin, oli kun sen kaverin naama alko punottaan pinnistyksen vuoksi, eikä häkki liikahtanu mihinkään. Vähän aikaa se yritti saada sitä toista päätä ilmaan ja sitten totesi, että hän lähtee pyytään jonku kolmanneksi.. Ei helvetti, mulla tuli heti mieleen, että se menee huuteleen sinne: "_me_ ei jakseta nostaa sitä häkkiä ja tarvitaan apua".. Komensin sen takas, että kokeillaan vielä kerran ja sitten itse survoin kädet niin pitkälle sinne häkin sivuille kuin ikinä meni ja lähdin nostaan.. sillä tavalla se kaveri sai sitten sen toisen pään ilmaan ja saatiin se häkki oikealle paikalle.
En ymmärrä miten joku voi olla niin heikko, ettei saau tollaista nostettua.. Sen nostamisen vaikeusaste oli ehkä samaa luokkaa kuin nostaa 25 kilon lätkä puolenmetrin korkeuteen.