Kuka on tarvinnut voimiaan muuallakin kuin salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Veeti
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no joutuuhan noita olemattomia voimia käyttää noissa metsähommissa sun muissa... eipä niitä sitten mualla oikeestaa tarttekkaan.

Originally posted by Lilith
Kotona on elikoita, siis lehmiä. Porukat tietää etten pahemmin pistä pahakseni vaikka pitkänkin koulu+työpäivän jälkeen hätistellään kantaan rehut (talikolla revitään ja raahataan 1 semmonen "lumipallo") ja heittään elikoitten paskat pihalle. Tuntuu mukavalta kun huomaa miten ennen kamalan raskaasta hommasta tulee kevyttä iltapuuhastelua eikä porukat valita turhasta salilla ravaamisesta.
On noissa muutoissakin tullut oltua apuna erinäisiä kertoja.

Kesät menee itelläkin noissa hommissa ja ei se voima oo todellakaan pahitteeks varsinkin kun siellä joutuu välillä toimimaan portsarina/ulos heittäjänä.

Yksin kun elää, voima on hyödyksi. Siirtelen oman pianon ihan yksin lattiaa pitkin kihnuttamalla (lattia ei kärsi, kun on rätit sen suojana). Tässä pari vuotta sitten olin remontin takia evakossa ja kanniskelin lähes kaiken itse tuonne 50 metrin päähän.(Piano + pätkäkäsivarsille liian iso tuli auton lavalla). Vien lehteni paperinkierrätykseen vasta, kun komeron pari hyllyä on tupaten täynnä. Lastaan ne yhteen laatikkoon ja raijaan kaikki kerralla. Käypi selkätreenistä sinä päivänä. Töissä nostelen oppikirjalootat varaston kaappien päälle. Tässä syyslomalta palatessa piti laukut heivauttaa hotellin aulasta ulos lentokenttäkyytiä odottamaan: reppu selässä, yksi kassi olalla roikkumassa ja molemmissa käsissä tupaten täysi iso matkalaukku. Eräs pariskunta katseli pyörein silmin. (Miksei tyttö kanna niitä yksi kerrallaan?)

Onko porukka joskus huomannut, että oikein itsepäisen kuuran rappaamiseenkin tarvitaan aika lailla voimaa, hyvän jäärapan lisäksi? :mad2: :D

Originally posted by bb22
Kaverit ei "kerennyt " auttamaan niin tein muuton kolmannesta kerroksesta kolmanteen kerrokseen yksin.

Uudet naapurit hieman katsoivat kun kannoin sohvaa ja kirjahyllyä yksinäni rappukäytävässä!

7 tuntia kannoin yhtämittaa ja läpimärkä kokoajan..

nyt voi sanoa kavereille kun pyyttää muuttoapua että kyllä sitä yksinkin pärjää..

LOL!

Naurattaa aikalailla, kun kuvittelen tuota näkyä! Sohva ei kuitenkaan ole kaikista kätevintä kantaa yksinään.:D

Jos ne naapurit olisi kysylleet että tarviitko apua, niin olisit kuitenkin vastannut että kyllähän tämä tästä...

Viime alkukesästä olin vanhempieni kesämökille menossa ja setäni tiesi siitä. Setäni on maanviljeliä ja hän oli juuri hiehoja laitumelle päästämässä ja soitti minulle, että olis vähän hommia. Nämä "tyhmät" elikot ovat aivan vauhkona ulkoilmaan päästyään, joten jotkut ryykäävät suoraan lähimpään sarkaojaan. Siinä oli voimilla käyttöä kun repi sellaisia lihamöykkyjä ojasta. Siinä ei minun reipas sata kiloa tuntunut missään kun lähes täysikasvuinen lehmä innostui (lue "pillastui").

Yleisesti jos joku tuttu tietää kaverinsa sali harrastukset, niin aina voimille käyttöä löytyy...

Viikonloppuna ostin astianpesukoneen ja olihan se mukava huomata että kyllä sitä itsekkin jaksaa kantaa kun kaupassa
tarvittiin 2 myyjää jotka sen vaivalloisesti kärrylle väänsi.
Ne oli tosin kyllä melko hinteliä ja vaikutti vähän tälläisiltä
pojilta
:blow:

Parissa muutossa ja muutaman purkin aukaisussa, eli tod. harvoin. Eipä sitä rikkaassa länsimaassa nykyään tartte fyysistä voimaa eikä edes kestävyyttä juuri mihinkään. :rolleyes: ...ja sen kyllä huomaa -> läski lisääntyy.

Muutoissa saa avustaa jatkuvasti ja kerran tuli vaihdettua auton rengaskin ilman tunkkia :D

Ja sitten se kännipaini :rolleyes:

muuttoja

Tuntuu että mitä enemmän tulee kokoa sitä enemmän kaverit harrastavat asunnon vaihtoa. Viime vuonna tuli tehtyä yli kymmenen muuttoa. Tää vuosi on alkanut hyvin. Vasta yksi alla. Tosin maaliskuuksi on pyydetty jo kahteen. Eiköhän tuo taas kesää kohti vilkastu. Ja mikäs siinä muuttaessa, jotenkin mukavampi kantaa toisten kamoja -ei tartte stressata ollenkaan. Ja bisset tulee kaupan päälle. Muuttaminen ylipäätään on niin v-maista touhua, että kyllä niiden kavereiden on syytä ilmaantua paikalle jos pyydetään.

EDIT: Kappas tää sopikin mun sloganiin aika kivasti.

Hieman off topiciin menee, mutta eihän se muuttaminen sinäänsä vmäistä ole, mutta se kun olet kysynyt, että onhan kaikki mahdollinen pakattu valmiiksi, ettei ole muuta kuin muuttaa, niin kun menet kaverin luo, niin siellä ollaan vasta pakkaamassa laatikoihin astioita.

Viime syksynä olin nostamassa laituria järvestä porukoiden mökillä, ja venekin siinä sitten vedettiin talviteloilleen. Ja kyllähän nuo kauppakassitkin tuntuvat kevyemmiltä, kun käsistä löytyy poweria! :)

Töissä jaksaa paremmin nostella ja käännellä,eikä lisääntyvistä voimista tietenkään haittaakaan ole,kun skitso saa kohtauksen:rolleyes: ....Ja onhan se mukavaa,kun ukot rehvastelevat,että ei tuommonen nainen jaksa,ja huomaavat olevansa väärässä:evil:

Originally posted by EKKS
Raksa hommia kun tekee on voimilla jatkuvasti käyttöä.

ne jotka ovat joskus jotain lattiaa ym vastaavaa valaneet tietävät kuinka paljon painaa suuri kottikärrylinen betonia ja ihan rimpulat ei saa täyttä betoni kärryllistä edes irti maasta jotenka kyllä niillä voimilla on käyttöä muuallakin kuin salilla.

Juurrrikin näin!! Kummasti innokkaasti rakenteleva enoni 'vuokrasi' voimani käyttöön viikonlopuksi lattian valuu hommiin.. kun ei muut saaneet nousemaan. Muuten huomasin ulkomaavaihdon aikana, kun yksi irkku oli onnistunut juomaan itsensä 'hieman' heikkoon happeen ja sammui niin kaksi hollantilaista kun eivät saaneet sitä liikkumaan niin tulivat minut hakemaan.. kannoin tapauksen yksin taksiin ja sieltä neljänteen kerrokseen..
:)

Tuttua on myös nuo purkkien auki viäntelyt ja muutot. Tuntuu et naiset (varsinkin exät) eivät muuta halua kuin muuttoa apua.. ;) ;) ;) ;)

kerran!
oltiin menossa ravintolaan kun huomattiin et kaverin auto on vituilleen parkkeerattu niin toisen kaverin kanssa ojoittiin se mopo siihen ruutuun!(merkki oli n.15vuotta vanha suzuki Alto)
:D

Originally posted by naiskovis
Mä jaksan kantaa mun ukkoa. Miksi ei järjestetä ukonkantokisoja?

Minä otan ainakin osaa :kippis1: Harjoiteltu on. Paha vaan kun ukko alkaa olla aika hyvässä massakausi kunnossa, se meinaa vaan sitä et mun voimien on vahvistuttava. Onneksi kohta koittaa taas diettikausi ja ukkokin kevenee 15 kg -> jaksaa taas paremmin heitellä seinille, jos on vain tarpeen:evil:

Juu ja noista voimista puheen ollen toki muutossa ja koko huushollin siivouksessa siitä on hyötyä. Också isosiskolle pitää aina vaihtaa renkaat autoon...semmosta pientä:D

Originally posted by Bongster
kerran!
oltiin menossa ravintolaan kun huomattiin et kaverin auto on vituilleen parkkeerattu niin toisen kaverin kanssa ojoittiin se mopo siihen ruutuun!(merkki oli n.15vuotta vanha suzuki Alto)
:D
Ois kyllä aika leuhkaa ajaa paikallisen r-kioskin pihaan ja nousta ulos autosta. Sitten vaan pikkusen siirtää auton perää että se menee parkkiruutuun.
Ei kyllä vielä pariin vuoteen taida olla tarpeeksi voimaa. Voi muuten olla että ostan FIAT UNO:n.. eipähän ainakaan luuisi perän liian raskas olevan...!

Originally posted by Harrastelija
Ois kyllä aika leuhkaa ajaa paikallisen r-kioskin pihaan ja nousta ulos autosta. Sitten vaan pikkusen siirtää auton perää että se menee parkkiruutuun.
Ei kyllä vielä pariin vuoteen taida olla tarpeeksi voimaa. Voi muuten olla että ostan FIAT UNO:n.. eipähän ainakaan luuisi perän liian raskas olevan...!

Pahat Pojat elokuvissa Peter Franzen teki ton tempun. Sitä nuorinta veljestä mukiloitiin bensaaseman pihas, nii ne muut ajo siihen pihaan. Sitte peter totes että tais jäädä (muistaakseni volvo) volvo vähä vinoon. Nosti perän ilmaan ja siirsi se ruutuun. Ja kysyi sitte että oliko täälä jotain muutakin joka piti laittaa ojennukseen.

Ja sitte aiheeseen liittyen. Piti nostaa kaverin kanssa auton etupää tarpeeksi korkealle ilmaan, että puskuriin juuttunut peräkjärryn kahva irtosi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom