Kuka menee failureen asti?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Jonksu
Eli toisinsanoen teen PP,MN ja JK voimatyylillä ja muut liikkeet/ lihasryhmät kehoilutyylillä, miltä kuulostaa?

Täsmälleen sama vaihe menossa täällä. 4-jakoinen ohjelma, pääliike ensimmäisenä jossa mennään pyramidityyliin, esim. 5x90,5x95,4x100,4x105,2x110 reiluilla palautuksilla, jonka jälkeen muita liikkeitä parin minuutin palautuksilla 3x8-10, toistaiseksi tuntuu oikein hyvältä. Se neljännen kerran "pääliike" on tavallaan kapea penkki. Laitteita noin 5 - 6 per kerta. Painuu vaan päälle tunnin kun vehtaa ton pääliikkeen kanssa mut muuten jees.

Originally posted by Iron_Joe
Mielenkiintoni heräsi noista kommenteista tuolla hauis-treeni threadiassa. Itse ainakin vedän 95% sarjat loppuun.

Olen lopettamassa kolmatta HST-syklia, missa tulee kaksi viikkoa kymmenesta tehtya negatiiveja. Loppuun asti treenaaminen koko ajan ei sovi mulle, flunssat sun muut iskee ja tulokset putoaa. Tekeeko joku muu taalla tuota ohjelmaa? HST:sta lisaa osoitteessa http://www.hypertrophy-specific.com/hst_index.html.

Treenaan aika lailla samaan tyyliin kuin S225T. Rikhard, tuo sinun selkätreeni näyttää aika hurjalta ja tulokset näkyvät olevan sen mukaiset! :kippis1:

Re: Re: Kuka menee failureen asti?

Originally posted by tormave
Olen lopettamassa kolmatta HST-syklia, missa tulee kaksi viikkoa kymmenesta tehtya negatiiveja. Loppuun asti treenaaminen koko ajan ei sovi mulle, flunssat sun muut iskee ja tulokset putoaa. Tekeeko joku muu taalla tuota ohjelmaa? HST:sta lisaa osoitteessa http://www.hypertrophy-specific.com/hst_index.html.

Mä oon just kokeilemassa. Enpäs kerro vielä tuloksia:). Nyt on 1. viikko vitosia menossa. Mites oot kehittynyt? Ja kuinka paljon treenitaustaa ennen tätä?

Re: Re: Re: Kuka menee failureen asti?

Originally posted by Nike
Mä oon just kokeilemassa. Enpäs kerro vielä tuloksia:). Nyt on 1. viikko vitosia menossa. Mites oot kehittynyt? Ja kuinka paljon treenitaustaa ennen tätä?

Joissain liikkeissa (esim. dippi) on tullut voimaa rutosti lisaa ja useimmissa tarpeeksi etta oon vakuuttunut systeemin toimivuudesta. Lihaakin on tullut vahan lisaa, mutta olen tehnyt ohjelmaa vaan rasvanpudotusdieetilla ja viime aikoina painonsailytysdieetilla, joten massaa ei tietenkaan ole tullut lisaa. Taa on ihan tarkoituksellista, beach volleyssa liiasta massasta on haittaa.

Aloitin punttitreenin vuonna 1988, lihasmassaa on 25 kiloa enemman kuin aloittaessa ja voimaa satoja prosentteja enemman. Alkutilanne oli sen verran lohduton, etten vielakaan nayta miltaan kehonrakentajalta vaatteet paalla. Natu oon ollut koko ajan, erilaisia lisaravinteita ja ohjelmian on matkan varrella tullut kokeiltua kymmenia ellei satoja, useimpia hyvin vahan aikaa.

Massatreeneista taa on ylivoimaisesti parhaiten mulle soveltuva. Ainoa ongelma on negatiivivaihe, treenaan yksin ja omalla salilla en kylla uskalla ottaa satunnaiskavijoita jeesaamaan vaikka penkkinegatiiveja. Yleensa selityksista huolimatta on kadet kiinni tangossa myos alas pain mennessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom