Kuinka usein?

Olis kiva tietää, että kuinka usein te pidätte mässypäiviä tai kuinka usein tulee syötyä roskaruokaa, karkkia, limsoja, sipsejä tai muuta yhtä epäterveellistä? :dance2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Useampi kebab tai pizza viikossa, riippuu niin paljon mihi jaksaa mennä syömään duunissa, joku megamättöBUFFET on kova sana!

Karkkia en syö melkein ollenkaan, ei vaan tee mieli nykyään... Mutta hyvä ruoka! :kuola:
Sipsiä välillä joskus.
Limua intte! mut energiajuomaa menee jonkinverran.

vastasin muistaakseni tähän kysymykseen sun edellisessä ketjussa. Joka toinen vko 1pvä viikossa on ollut itselle ainakin hyvä kun olen dietillä. Ei siis mitään karmeaa mättöä, mutta tyyliin pizza :)

Aina joskus jos porukat tuo kotiin jotain hyvää, tai vaikka kaverin kaa kebabille. Ehkä kerran kahessa viikossa.

arkisin kerran päivässä tulee syötyä kebabbi/pitsa/mäkkisafkaa, tosin joskus joutuu luopumaan näistä herkuista rahatilanteen vuoksi. viikonloppuisin tulee yleensä syötyä 2 kertaa roskaruokaa päivässä, ei ehi kotiin syömään..

Limuja ja/tai energiajuomia lähes päivittäin (sokerittomia). Nyt dietillä kerran kahdessa viikossa käynyt hampparilla tai pizzalla. Massakaudella suunilleen saman verran. Sipsejä tulee silloin tällöin syötyä ehkä kerran kuukaudessa nykyään. Karkkia ei muistakaan koska olen viimeksi syönyt. Enemmin jotain suolasia herkkuja kuin makeita.

Kerran kuukaudessa tai kahdessa tulee syötyä kebua (yleensä salaatilla) kun pidetään kämppiksen kanssa leffailtaa. Pikaruokaloissa en käy ollenkaan. Karkkia menee tosi harvoin, mutta kerran kuussa voin myös syödä 100g levyn suklaata (86%). Sokerilimsoja tai -mehuja en juo ollenkaan, lightikolaa joskus harvoin ja funlightia vähän enemmän.

Syön oikeaa ja hyvää ruokaa, joten ei ole tarvetta tunkea kroppaani mitään sokerista tai transrasvaista paskaa :)

Aiemmin tuli syötyä hyvinkin usein, ku ei välttämättä jaksanu tehdä safkaa töihin, mut viimeisimmän vuoden aikana ja etenkin nyt, ku on taas dieetin aika, niin mättösafkaa tulee harrastettua korkeintaan kerran kahdessa viikossa.

Pikkuherkkujen osalta karkit ja muu sokerinen ei niinkään oo koskaan ollu mikään ongelma, mut suolainen sitäkin enemmän. Siinäkin oon onneksi onnistunut muuttamaan syömisiäni sipseistä itse paahdettuihin suolapähkinöihin, joita tulee naposteltua ehkä korkeintaan kerran viikkoon.

Joskus offilla saattoi mennä useita kuukausia ilman mitään. Sitten saattoi olla joitain kausia jolloin tuli vedettyä kerran viikossa. Lähinnä mikä itelle nuo mässypäivät tms. on vaan sosiaalinen tapahtuma, harvemmin offilla syön yksin mitään mättöä. Yleensä kavereilla tai jossain juhlissa tulee naposteltua jotain herkkua, dietillä asia eriksee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom