Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Öö siis.. Onko liian kova treeni kun olen melko aloittelija ja olen jo jonkin aikaa treenannut 3-jakoisella 6pv viikossa?Timba79 sanoi:2 on ja 1 off alkaa olemaan käytännön maksimi jos ihan perusohjelmilla mennään. 1-2 jakoisilla tuokin on jo liikaa ja silloin 1 on ja 1 off toimii hyvin. 3-5 kertaa viikossa on siis aikalailla sopiva suurimmalle osalle treenaajista. Toki sitä treenataan jopa kahdesti päivässä ja melkein joka päivä, mutta nämä on sitten jo vähän eriluokan juttuja ja ei varmasti sovi ohjeeksi kenellekään Pertti Perusbodarille joksi itsenikin luen.
PenttiK sanoi:Öö siis.. Onko liian kova treeni kun olen melko aloittelija ja olen jo jonkin aikaa treenannut 3-jakoisella 6pv viikossa?
Eli kroppa kahesti läpi 2 kertaa viikossa.
pevelius sanoi:tuohon ei voi vastata kuka muun kuin Pentti, koska Pentti on ainoa joka tietää miten kovaa treenaa ne 6 päivää. Jos Pentille maistuu treeni ja uni eikä mitään ongelmia ole, niin siitä vaan. Jos taas Pena on kipeä koko ajan eikä saa nukutuksi, niin silloin täytyy keventää.
Sopivan yksinkertaisena kun treeninsä pitää, niin 6 päivää on ihan mahdollista toteuttaa hyvin ja tuo todennäköisesti mainiota kehitystä. esim. joku 4-5 liikettä per päivä eikä sarjoja juurikaan loppuun asti.